Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chod stěračů,Homokloub levého kola


Gurmán

Recommended Posts

Ahoj,chtěl bych se po čase provozu s tímto letadlem zeptat na pár maličkostí.První jsou stěrače,jak mají správně fungovat?Mě chodí tak že tuknu do páčky,stěrač setře ale nevrátí se uplně dolu ale asi tak 5cm nad koncem a pak setře znova a to už se potom do konce vrátí,takže při tuknutí na páčku setře dvakrát.Když zapnu cyklovač tak stěrač setře ale zase se nevrátí uplně do konce a dokud cyklovač nevypnu tak se pořád vrací do této polohy cca.5cm před dorazem a po vypnutí setře ještě jednou a pak se teprve vrátí uplně na konec.

Je to zajimavé,u jiného auta sem nic takového neviděl,tak by mě zajimalo jestli to má takhle fungovat.

 

A další dotaz je ohledně homokloubu na levé poloose,začíná mi trochu lupat když zatáčím vlevo,pravý je nový.Rád bych ho vyměnil ale problém je,že se neshoduji s údaji v katalogu dílů kde píší že kloub který má 29zubů pro ABS je pro brzd.systém BOSCH a který má 48zubů je pro systém Bendix.Já jsem na to dnes koukal a brzdový systém mám Bendix ale oba klouby mají 29zubů tak ted nevím který z nich vybrat.

Bohužel nevím jaký je ten už měněný kloub-měnil ho předchozí majitel.

 

Díky za rady.

 

Kdyžtak link: http://ecat.elit.cz/ArticleBrowser.aspx?TT=car&TNV=233|-31768|-31767|3&VehicleID=156&VehicleTypeID=1&TTab=False

 

PS:Jak se sundá sklíčko žárovky blinkru na blatníku na starém modelu?:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Tie stierače chodia tak, je to akoby vyckavacia poloha.

2. Homokineticky kĺb, je súčasť polosi, a vymieňa sa iba repasom, starý vrátiš, druhý dajú. Samostatne sa nedá kúpiť. A je to celkom drahé, pred 6 rokmi som to robil na aute, a stalo to cez 5000 Sk. Repas.

3. Malo by sa to dat cele von aj so smerovkou. Pripadne pozri z vnútra blatnika, daj preč podblatnik a mal by si to vidieť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predny homokinet. klb som kupoval samostatne bolo to davnejsie. Vtedy to objednaval mechanik v servise a tvrdil ze tie menej zubove su na auta bez abs . Tak isto zadne loziska s nabojom . Tam bola aj velmi vyrazne odlisna cena. Skus pozriet ako to mas vzadu, ten pocet zubov na zadnom naboji. Mal som bendix.

Upraveno uživatelem Lado
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověd,myslíš tu polohu stěračů jako pro jejich demontáž?

Heled ten kloub se běžně mění aniž by se musela repasovat celá poloosa,viz.odkaz.Ten původní většinou nejde rozebrat tak se odřízne a nahradí.Za tyhle šílený peníze jak píšeš si nechával asi dělat komplet repas žejo?

To je pak drahá sranda..

Běžně se ale mění jen ty vnější klouby u kola,vnitřní se nemění,snad jen když se v nich rozsypou ty kameny ale to jsem ještě neviděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lado:na ty zadní kouknu,to mě nenapadlo.Ale jesi ti mechanik řikal že ten méně zubovej je pro auta bez ABS tak si nejsem jistý kvalitou mechanika:-D To by tam pak byl ten kroužek uplně zbytečně.Kloub pro 605ky bez ABS se dá koupit,nemá žádný ozubený kroužek a stojí raketu:

 

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp03MxRinFE8R8LtQvjoDJoKMpOZ1/zuWhjAgL3nzQDFSHYOv9rY2a1NBGwNYaV5PwbMnxadBToCg7W0cx0rXKbnuMxgs5q3D2msLsoPeaaaAQFBbuaOpgtquno8J/Z/zAelXGapNPI1c4ZAbOPKPDnYJqlMZ3Hhggpc0ECrF/W8el2IV9tv/8erYGlVCslEKPA==

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zítra na to mrknu,toto je ten slavnej elektrickej posilovač žejo?

Vím že jsem o něm četl že když selže tak je auto v podstatě bez brzd..Byla to hned první věc na kterou jsem koukal když se auto kupovalo a mám tam ten klasický podtlakový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V AK by som to nebral. vsade pisu ze kvalita je o nicom. Tam maju cenu 6 200 Kc, a nikde nemaju, tak ak zozenies niekde, budes rad za hociaky.

 

Ked mi to menili, bolo to davno 6 r a viac, a bol som rad ze sa este na take auto da zohnat, a aj ked repasovany, lebo inac 90 % dielov len v Peugeote ak su vobec este. Mam r.v. 99, a to uz vela dielov nie je, tak starsie 605 od 91 do 94 su na tom boli este horsie.

Repas komplet to nebol, len jedna strana. Ani nikde v katalogoch mu samostatny homo klb neukazalo, len celu polos, a teda len tak a stare zobrali zasa na repas.

 

Stierace nemaju polohu na vymenu, ani sa nedaju odklopit. Proste je to vyckavacia poloha.

 

Skoro vsetky 605 mali ABS uz vtedy, takze pocet zubov daj taky aky si mal, alebo pozriet podla VIN. Moze byt, ze mnoho dielov, ako aj homoklb je zhodny s inym autom a to malo ine ABS, ale rozmery su rovnake, len sa lisi pocet zubov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo v AK to kupovat nebudu,je to dost předražené a většinou ani nic na tahle auta nemají skladem.S dílama je to trochu horší,originál se už asi nic nevyrábí ale jinak se to dá, skoro vše objednávám na internetu a není problém,udělám si vždycky čas a hledám nejvyšší kvalitu za nej.cenu..Do Peugeota bych si snad pro díly ani nešel,nechci ani radši vědět kolik by chtěli třeba za sadu rozvodů,brzdy atd.vše si radši posháním na netu a pak to dávám postupně dohromady.Třeba hodně dílů jsem ted našel na polském aukru,maj neuvěřitelnej výběr a dokonce i origo díly za směšný ceny.

 

Jinak v dohledné době se bude lakovat kapota,dveře a asi i zrcátka-kamarád má autolakovnu tak bych vám sem potom dal nějaké foto,ted auto vypadá strašně :mad:

 

 Ještě jsem se chtěl zeptat,jakou kdo máte provozní běžnou teplotu na 2.1TD?Já ikdyž jedu dálku tak se teplota neni schopna dostat nad 75 stupnu ale přitom  by měla být uprostřed na 90ti ne?

Myslel jsem termostat nebo je to zase nějaká specialitka 605ky? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 2,1 je to akurát, tiež som tak mával.

Na 2,5 to mam tak okolo 90'C.

Nedaj sa oklamať dielmi z Poľska, to sú náhrady na 99,999%.

Peugeot na 605 skoro nič nedovolil na druhovyrobu. Keď pozrieš niektoré nemecké stránky vo veľa prípadoch udávajú typy, kde je diel použitý. To je však nie je originál.

Vieš, tieto auta nemajú hodnotu, ale diely ak sú sú veľmi drahé. Ceny od 300€,

Zober poistku, pneumatiky, a už si nad touto sumou.

Rozvod od 100€,spojka od 150€.originál svetlo predné 300€,a už nikde to svetlo nezozenies.

Kupoval som na moje hmlovku/smerovku, lebo mi praskla a mal som pred STK, 80€,a to išlo cez firmu na dlhé lakte.

Predné svetlá som zohnal z výpredaja na faro.sk po 37€/ks . kúpil som ich a už potom neboli. Boli originál Valeo Franc. Na novší model. Tak tak asi z dielmi.

Ps. Praskla mi plastová kocka zo stahovacky okna, v Peugeote, len komplet, ale už sa nedodava, na vrakaci chcel 40€,a to mal zo staršieho modelu. Ale našiel som aj na ebayi za 10 libier . no našťastie som vedel ze som kedysi na starom vymieňal práve tu co mi teraz praskla, tak som hľadal, motorček, vodiace listy som našiel, ale ten bežec až po 2 dňoch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ceny jsou fakt šílený na to že ta auta už dnes nemají skoro žádnou hodnotu..Ale přitom je to opravdu pohodlné a kvalitní auto,moje rok 1992 a dovežen 96 do ČR,takže už skoro 20let tady jezdí,zespoda snad nátěr jen to co dala fabrika,ani stopa po nějakym vosku a za ty léta jsou jen na pár místech rezavé prahy,každopádně vyvařitelné.A rezavý roh dveří.Takovýhle auto už nikdo nikdy nevyrobí.

Ja ti nevim ale mě se toto zdá teda origo: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przod-peugeot-605-citroen-xm-i4939927861.html

 

Mluvil jsem nedávno s pánem který kupoval 605ku v roce 91 jako bouranou z DE za 900 tisíc.kč :o  a oprava stála dalších 400,auto mělo najeto prý 40tis.km

Když někde nabral srnu tak povidal že nová kapota asi 14000kč a přední světlo 8000kč,tak sehnal kapotu bouchlou za 4tis.kč :D  a dneska věc na vyhození..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdem sa hadat o diely, poliaci robili len nahrady, orig nie. ale....

Alegro je aukcny portal ako aukro.cz. Aj ty mozes mat nejake diely co si kedysi kupil a nepouzil. tak ich predas.

Prahy su hrozne zle. Ked som to robil na starom aute, 5000 SK, jeden, ale len uplne vonkajsi. + robota+ striekanie. A len Peugeot.

Myslim ze nechcu uz drzat diely nad 10r auta, pokial nepasuje na viac druhov.

V SR berie Peugeot z Rakuska, a hned pri objednavke vie povedat, ci su alebo nie su.

Ak chces, najdi si stranky servicebox od Peugeotu, registracia je bezplatna, a mas katalog dielov aj s moznostou objednania. Ak je NFP nie je mozne kupit, a ani objednat.

Ale da sa pozriet ako je co zlozene a kde mas co hladat.

Zhanal som snimac na vysku chladiacej kvapaliny - podla cisla nikto nezohnal, len v Peugeote 54€. Vsade inde to bolo ako sucast niecoho, nadrzky.

Zo stareho modelu mi ostali prepinace na stredovy panel, hmlovky, vyhrievanie, a ovladac zrkadiel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...