Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Autoradio


Cyrďák

Recommended Posts

Odešla mě  CD mechanika v autoradiu,koupil jsem na vrakovišti to samé originál autoradio a po montáži neustále píská zde na foru jsem se dočetl že se musí nahrát VIN či co jak tomu mám rozumět to jako musím do servisu,nebo mám vzít kladivo už jsem dost s toho auta vzteklej nejvíc mě dostala výměna žárovky a teď toto. :bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opraveno přendal jsem novou mechaniku CD do starého radia.Když to zde tak všechno čtu tak mám takovej pocit že auto na vše potřebuje diagnostiku.Můžu si jako laik koupit diagnostiku pro sebe která je k něčemu,jako např...k zapojení autoradia a pod...?Kdyby někdo chtěl radio bez CD mechaniky daruji,radio jde.

Upraveno uživatelem Cyrďák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to trošku rozvinu.Mercedes,opel či bmw už má přípravu na el.sedačky a podobnou výbavu včetně tempomatu a pod....... stačí jen zapojit vlastní zkušenost.Peugeot nemá přípravu na nic co tam není pokud chci něco dodat mám prostě smůlu.Bohužel samozřejmě na opravu už ji potřebuju s tím nic nenaděláme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim ale napriklad u citroena C4 coz je prej jen sracka pod vladou peugeotu sem mel pripravu na ESP, pakrovaci asistent,alarm a to sem mel jen stredni vybavu
ted na Evine mam pripravu na tempomat i sedacky

ono taky zalezi jestli se jim vyplati davat do vozu kabelaz o nekolik tisic drazssi kdyz se ma jednat o lidove vozidlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím klubákov, prosím o radu. Prestalo mi hrať autorádio( P-307,2003r.v.) Naladené stanice prepne, bez zvuku, keď dám ladiť stanice- neustále ladí a nič. CD - ticho, pri zvyšovaní hlasitosti ticho, nie je počuť ani šum. Vedel by niekto poradiť čo stým? Že by vypadol konektor k reprákom? Naštartoval som a po chvíli to stíchlo.

Díky za odpojeď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky