Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406/407/607 s LPG alebo diesel?


Guest bluesman

Recommended Posts

dusan: dodavky (jumper, fiat ducato a boxer) sa robili a zrejme aj naďalej robia v taliansku v závode Sevel. 

Netvrdím, že všetko od PSA je pod psa.. Čo viem tak 2l Hdi tie novšie sú v pohode a dokonca aj 1,4 Hdi sú celkom držiaky s dobrou spotrebou.

Ale 1,6 Hdi sa im ohľadom životnosti nepodaril. Aj keď ten motor nie je žiadny trhač asfaltu, jazdí sa s nim celkom dobre. Odjazdil som s tým motorom niekoľko sto km vo Focuse. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není 1.6 HDi jako 1.6 HDi, a to například vzhledem k tomu turbu, ale to nemá smysl tu zmiňovat. 

 

Ale já jsem více zvědavý na to, co má bluesman doma. Hodně rychle do toho praštil, že již koupil auto. Doufám, že to neuspěchal a nekoupil nějakou ulítaninu - to časem zjistíme, možná už zítra :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dusan: dodavky (jumper, fiat ducato a boxer) sa robili a zrejme aj naďalej robia v taliansku v závode Sevel. 

Netvrdím, že všetko od PSA je pod psa.. Čo viem tak 2l Hdi tie novšie sú v pohode a dokonca aj 1,4 Hdi sú celkom držiaky s dobrou spotrebou.

Ale 1,6 Hdi sa im ohľadom životnosti nepodaril. Aj keď ten motor nie je žiadny trhač asfaltu, jazdí sa s nim celkom dobre. Odjazdil som s tým motorom niekoľko sto km vo Focuse.

No ja mam aj 2,0 HDI to starsie a som nadmieru spokojny. (400tkm) Ale sme pri tom co som uz pisal. Treba trafit na dobry kus a kazdej znacke sa z casu na cas podari nepodarok .
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach, tak rád by som olajkoval posledné príspevky, ale ten blbý limit maximálneho lajkovania ma nepustí, prepáčte ľudia. :D

Tak ty to vyplítváš bůhví kde a ted nemužeš laikovat moje :bacha tos přehnal :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre zarytých pezotákov som nieco nasiel. Dajte hladať 1,6 Hdi, pridám taký slabší výber: 

-Motorům 1.6 THP a 1.6 HDi se vyhněte obloukem. 

-Recenze Peugeot 307 SW  “Nekvalitní a poruchový.” (už pri 60 000 km menené podvozkové diely, zotrvacník, spojka, turbo v háji,...) 

-Članok: Nejrizikovější  motory. Samozrejme po 1,5 dCi nasleduje 1.6 HDi/1.6 TDCi

Vznětová šestnáctistovka vyvinutá ve spolupráci koncernu PSA Peugeot Citroën a Ford také není žádný svatoušek. „Nezřídka se potýká s únikem oleje, který z motoru teče téměř všude,“ varuje Lukáš Svach. K jeho slovům se přidává i Stanislav Král, automechanik specializující se na vozy Citroën: „Často odcházejí vstřikovače a potíže jsou i s podtlakovým okruhem, který ovládá EGR ventil, škrticí klapku a turbo.“ Kromě toho se prodírají hadice od turba, které vydrží jen několik tisíc kilometrů, výjimkou nejsou ani zarezlé žhavicí svíčky (vůbec nejdou povolit), což značně komplikuje jejich výměnu.

- Frantíci se mají v automobilovém průmyslu hodně co učit - převážně od japonských výrobců. 

- Ďalej som našiel, že sa tam nedá vymeniť celá olejová náplň, vždy tam zostáva starý olej, zaserie to motor a potrubia a relatívne skoro kvôli tomu odíde turbo. Až neuveriteľné čo všetko dokážu skurv.t.

 

Prečo by som dobrovolne kupoval také auto? To spraví asi len šialenec alebo hlboko neinformovaný človek.. 

Len šialenec može veriť týmto redaktorom. Posudzujú auto po dvoch odjazdených hodinách. Na Peugeotoch vo firme máme najazdené veľa miliónov km. v pohode. Mali sme aj Subaru, ozaj nepodarená kúpa, prerobili sme na opravách veľa peňazí. Napriek tomu nenadávam na Subaru, pretože dokážem odlíšiť, čo je zhoda okolností.

 

Píšeš, ža na 1,6 HDi vo Forde so odjazdil niekoľko stoviek km (nepíšeš stoviek tisíc, ale stoviek). Takže už máš dosť skúseností s týmto motorom, aby si ho mohol posudzovať?

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P607Olda:

Ak natrafis na subaru, napr. imprezu od nejakeho tunera, alebo na kus bez pravidelnej a poriadnej udrzby, moze to clovek zabalit. Subaru ma fakt extremne drahe diely, opravy a celkovú údržbu. Uz len pri vymene sviecok sa musi motor (boxer) spustit von z auta, treba nastavovat ventilove vôle, spojka tiež až tak moc nevydrží (to som zabudol, bola menena 2x).. Ale zas na oplátku má stálu stvorkolku, samosvorne diferaky a nizke tazisko. Vo Švajčiarsku sú ich mraky, keby to boli mrdky tak to tam nejazdí v takej miere.

 

K focusu len toľko, že som ho šoféroval počas par dialnicnych presunoch. S poruchami nemám skusenosti, auto som nevlastnil. Auto v tej dobe nevykazovalo vážnejšie poruchy (trochu blbla elektronika, nefungovalo ESP), motor ok-nemal moc najazdené.

To čo písali redaktori boli skúsenosti zo servisnej siete po niekoľkoročnom používaní, nie postrehy po jednej jazde.. Nemám dôvod tomu neveriť.

Upraveno uživatelem jojo0608
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky měním v podstatě jen spotřebák. Už se mi takhle třeba spotřebovaly tlumiče - předchozí majitel sice tvrdil, jak jsou v pohodě, ale já jsem cimprlich a na pohodu mám holt trochu větší nároky. V pohodě sice možná trochu i byly, ale rozdíl po výměně byl překvapivě sakra znatelný. Taky vejfuk se mi spotřeboval, těsně po koupi koncový tlumič a po dalších dvou letech střední. Rozvody, jasně, spotřebované sice nebyly, ale už měly interval. Ramena, ty sice byly v pohodě, ale měly spotřebované prachovky, takže by v nich stejně za chvíli ta vůle vznikla. A ten komutátor čerpadla v nádrži se vlastně také spotřeboval, sice ne úplně, takže stále čerpalo, nicméně aditivovalo naftu měděnými pilinami, což jsem jako bonusovou funkci úplně neocenil. Jo a vlastně ještě baterku jsem radši vyměnil, sice taky ještě nebyla úplně spotřebovaná, ale nechtělo se mi čekat, až zrovna ve chvíli, kdy budu potřebovat odjet, spotřebovaná bude. Když si to tak vezmu, nebýt to všechno spotřebák, dalo by se říct, že s tím krámem je vlastně furt něco, na rozdíl od toho subaru, kde se u 3x takového nájezdu přeci měnily jen 2x zadní tlumiče a jinak nic :P:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eltone - auto se spotřebovává už od momentu, kdy opustí výrobní linku. Opuštění autosalonu rychlost spotřebovávání prudce zrychlí a ta spirála se pak točí a točí až do momentu, kdy se pojízdné kasičky soudný majitel rozhodne zbavit a naběhnou "hladovci" domnívající se, že za třetinu původní ceny koupí kousek, do kterého minimálně dalších 10 let budou jen lít naftu. No a Ti pak plní internet a všechna možná fóra kydy o tom, jak je ta která značka děně šitózní a jak byli ojebáni koupí leštěné bídy.

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oldo..... v klidu mě tento chlapeček neurazí.......

Přemku, vezmi prosím tě, kolik let má bluesman a kolik ty. Takže nějaká úcta a slušné jednání z jeho strany by mělo být. A taky, kolik máš příspěvků = zkušeností a znalostí si popsal zde na fóru ty a kolik bluesman. Proto jsem musel reagovat na jeho příspěvek (to asi Radek Hurvajz nečetl).

 Po to všem, co zde napsal bluesman, tak nejlepší bude, ať se spálí sám (chybama se člověk učí) a pokud je tvrdohlavý, tak se mu to může ,,škaradě" vymstit. Měl by se alespoň bluesman zamyslet nad radami zkušených členů P-C jako jsou např. oddie, Olda607, servisman a mnoho dalších (omlouvám se všem, že zde všechny nevypisuji).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...