Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406/407/607 s LPG alebo diesel?


Guest bluesman

Recommended Posts

Charlie:

To sú len moje niekoľkoročné postrehy.

Robím skoro pre VW, ale nie priamo u nich. Ich fanúšik nie som :D

Som fanúšik spoľahlivých vecí. Ale nič nie je dokonále. Na japoncoch mi vadí trošku fádnejší interiér a aj použité materiály na prístrojovkách.

Bytelné autá sú aj Subaru. Poznám jedno co má 600 000km, je to turbo benzín. Zatial menené len sviecky, olej, filtre, brzdy a 2x zadné tlmiče. Majitel má plachtnicu a ťahá ju na privesnom vozíku k moru. Preto tie tlmiče. Čo by už menil na pežote si neviem ani predstaviť.

Tak isto v jednej firme mali crv, mali vela km a v pohode.

Diely na Hondu požívam iba originálne od autorizovaného predajcu, do peugeota som dával diely a aj filtre od výrobcov, ktorí dodávajú do prvovýroby (Bosch, Ate, a čo ja viem čo ešte..). Ale to nehrá žiadnu úlohu, vždy sa posralo niečo iné.. Starline a to mxgear nepoznám, to je China alebo Poland?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pohádek typu známý známého má auto, co má najeto půlmilión a nic se na něm neměnilo už jsem slyšel mraky. A občas taky k nim i skutečný stav od toho známého, když jsem se k němu náhodou někdy dostal. Nejkouzelnější byl jeden takový "známej má pasáta tédéí, má najeto půlmilión a nikdy na něm nic nemusel měnit, jen olej a filtry!". Tak jsem se ptal, jestli opravdu nic jiného, dotyčný znejistěj a vyblekotal, že prý jednou destičky, ale nic jiného. Ptám se přímo, co rozvody? NE! Spojka atd? NE! Ptal jsem se pak tedy toho známého, jak to je. Prý, Passat fakt super, nikdy se mu nic nevysypalo, že by nedojel. Tak se ptám, co už na něm dělal. Prý normálně, spotřebák, 1x turbo, 2x spojka, 4x rozvody, nějaké ty čepy, ramena a tlumiče, blbosti jako brzdy, váhy vzduchu a jiné drobnosti ani nepočítá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest bluesman

bluesman: v tomto příspěvku píšeš, že chceš auto s větší bezpečností, než má současná tvoje 306, ale v jiném příspěvku píšeš, že se ti líbí volant bez airbagu a proto jej nemáš . Tak to mu nějak nerozumí. Sám si vyndáš bezpečností prvek ze svého vozidla, jelikož se ti nelíbí a na druhou stranu kritizuješ 306, že je málo bezpečná? Takže až se ti nebude líbit volat v novém autě, tak jej vyměníš? Rozumím to mu dobře? Co vlastně chceš? Nejdříve se podívej, zdali není zmenšená bezpečnost tvé 306 tvojí příčinou a pak piš.

 

Ja som nič nevyndával, mal som odjakživa volant bez airbagu. ;) A navyše, jeden airbag moc nepomôže v takom aute z mäkkých kovov, ako tu vyššie odznelo. ;) Najlepšie je vymeniť mäkké kovy za tvrdé. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest bluesman

To nie je moc konštruktívna rada. ;) Ja si každú vašu pomoc cením a ak by boli nejaké problémy s 407mou, za každú vašu radu vám budem vďačný a rád sa aj revanšujem. ;) Len prosím buďme k sebe milí, všetci sme ľudia, aj tí, ktorí nie sú zrovna schopní automechanici. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oddie:

 

Tie auta boli v jednej firme pre ktoru pracuje otec. Subaru Forester tam obcas jazdí, kúpil ho jeden zákazník. Je už dosť staré, hádam aj 15 rokov, ešte tie km a pochvaľuje si.

Jeden z majitelov mal CR-V, teraz ju ma syn. Na tej som sa bol previest ked som sa rozhodoval ake normalne auto konecne kupit. Kedysi dávno vlastnil aj tu úplne prvú.generáciu a teraz nedavno kúpil aj tu najnovsiu pre zenu.. Takže nemám to z pohostinstva.

 

Inak priznám sa aj, ja som menil som zadné platnicky, voľnobežku na alternátore a prdnutý klimový chladic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já věřím, že si to pochvaluje a že je s tím spokojený, o tom žádná. Akorát tím, že se na autě tahajícím jachtu k moři za 600tis km dělalo o dost víc věcí než jen 2x tlumiče a oleje s filtry jsem si více než jistý, jen na to prostě někdo "zapomněl" a nepovažuje to za důležité.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo0608 tvoj nazor mi nepride velmi objektivny. Ja som mal pred rokmi Jumper 2,5 TD na ktorom mi odchadzalo uplne vsetko. Dva krat ojnica , druhy krat opustila blok motora a cestou rozbila starter a chladic , prasknuta vacka atd,atd. Po troch rokoch neustalych problemov som sa ho zbavil no ale kamos mal auto s tym istym motorom najazdil na nom 800tis a dodnes spomina ze take dobre auto v zivote nemal . Startovalo aj pri -30 a nikdy s nim nemal ziaden problem.

Dalsi mal pred casom Toyotu RAV4.Tiez sa neda povedat zeby bolo bez problemov ale uslo to. Potom kupil Suzuki Grand Vitaru no po nekonecnych peripetiach bol nuteny to predat. Okrem ineho tam menil dva krat turbo atd,atd. Teraz ma noveho Renaulta. Dalsi dvaja znami maju Audi Allroad do ktorych sypu take neskutocne prachy ze prestavam tomu rozumiet. Je pravda ze su dostatocne solventny ale pride mi tu to uplne nezmyselne. Takze urcite obecne neplati ze Peugeot je nespolahlivy. Vzdy to zavisi na kuse a zaobchadzani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

No jo, to bude asi tím, že těm autům nerozumím ;)

To si děláš asi srandu?? Máš dobré rady a když jsme byly tenkrát spolu tak víš co a jak  a trefili jsme se spolu i do toho jaký klíč tam má býti a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak to subaru pochopiteľne nejazdí s clnom celoročne a každý deň..

Čo viem tak suzuki dízle nerobí: Naftovou jedna-devítku o výkonu 95 kW (129 k) pro Suzuki dodal Renault.. Neni viac čo dodať.

 

Samozrejme, že vždy sa nájdu vydarené kusy, ale aj nepodarky. To je lotéria. Je to len na človeku, či dobrovoľne pôjde do rizika. A to aj napriek dostatočnej informovanosti na základe testov, TUV a skúseností nezidealizovaných majiteľov. Čo je do značnej miery na fórách problém .

Rozhodne by som sa nespoliehal na to, že práve ten môj bude najvydareješí a najlepší. Treba to hodnotiť v globále.

 

Pre zarytých pezotákov som nieco nasiel. Dajte hladať 1,6 Hdi, pridám taký slabší výber: 

-Motorům 1.6 THP a 1.6 HDi se vyhněte obloukem. 

-Recenze Peugeot 307 SW  “Nekvalitní a poruchový.” (už pri 60 000 km menené podvozkové diely, zotrvacník, spojka, turbo v háji,...) 

-Članok: Nejrizikovější  motory. Samozrejme po 1,5 dCi nasleduje 1.6 HDi/1.6 TDCi
Vznětová šestnáctistovka vyvinutá ve spolupráci koncernu PSA Peugeot Citroën a Ford také není žádný svatoušek. „Nezřídka se potýká s únikem oleje, který z motoru teče téměř všude,“ varuje Lukáš Svach. K jeho slovům se přidává i Stanislav Král, automechanik specializující se na vozy Citroën: „Často odcházejí vstřikovače a potíže jsou i s podtlakovým okruhem, který ovládá EGR ventil, škrticí klapku a turbo.“ Kromě toho se prodírají hadice od turba, které vydrží jen několik tisíc kilometrů, výjimkou nejsou ani zarezlé žhavicí svíčky (vůbec nejdou povolit), což značně komplikuje jejich výměnu.

- Frantíci se mají v automobilovém průmyslu hodně co učit - převážně od japonských výrobců. 

- Ďalej som našiel, že sa tam nedá vymeniť celá olejová náplň, vždy tam zostáva starý olej, zaserie to motor a potrubia a relatívne skoro kvôli tomu odíde turbo. Až neuveriteľné čo všetko dokážu skurv.t.

 

Prečo by som dobrovolne kupoval také auto? To spraví asi len šialenec alebo hlboko neinformovaný človek.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda koukám, kolik je na světě šílenců a neinformovaných lidí. Vůbec nechápu, jak si někdo může koupit francouzké auto. Třeba já, takový blb už mám třetího a zase budu kupovat dalšího, Téda, že jsi mě neinformoval dřív, to bych vůbec nebyl spokojenej s peugeoutem a měl bych třeba věčně přidřené Subaru a byl nadšený jak je super. Proč jsi to napsal tak pozdě? :aut :aut :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...