Jump to content
mmartinkovic

Rosenie celneho skla a bocnych okien

Recommended Posts

Ahojte,

vyskytol sa mensi problem.

Po vymene termostatu, utesneni chladica sa mi objavil problem s rosenim okien.

Nebola este zima, tak sa nekurilo, ale teraz je to problem.

Okna ostavaju ako mastne. Ked ich umyjem, 2 dni mam pokoj, potom su znova masne.

Pozeral som zo spodu kurenia, ale nic som nenasiel.

Pod spolujazdcovymi nohami je mokro, tiez, take mastne. ale z kurenia nic nekvapkalo.

Pelovy filter som vymenil, stary bol daky zacierneny, ale ziadna lepsia zmena.

Nejaky napad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejspíš někde sákne radiátor (při ohřátí) a stíhá se to odpařovat. Nemrzka se Ti neztrácí?

Nejspíš by se musel vyndat a odtlakovat radiátor nebo do systému nasypat ten těsnící prášek. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natlakovane to nie je, odvzdusnoval som to, voda sa mi stráca pri zaťažení.

Keď som dal dolu pravý vyduch pri nohách, bol trosku mastný, ale za ním bolo sucho.

Keďže je teraz zima, rozoberať to nebudem. Auto potrebujem každý deň.

Keď som vymenil termostat a nalial vodu, veľmi divno kurilo. Trosku sa zahrial motor, skoro na 70,a už fúkal veľmi horúci vzduch, kúrenie nastavene na 18. kurilo ako besne. Keď sa motor nebol v ťahu, dolu kopcom, hneď prestalo kúriť a išiel vlažný vzduch. Tak som so odvzdusnil, niekoľko krát zohriate nad 100C, vicko otvorene, voda vybublala von. Potom už nič.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes mam novy poznatok.

Išiel som teraz do roboty, Šturec, hore-dolu, vonku - 15'C,naštartoval som normálne,

Auto sa začalo ohrievat bežne, ako vždy. V pol ceste kopcom hore, teplota skoro 100'C,pri vrchu cez 105, zastavil som hore, skúsim chladič, úplne studený. Teplé bolo len kúsok od kolena vpravo.

Ostatne hadičky studené, ta tenká vľavo pri odvzdusnovaku.

Cestou dolu teplota klesla až na 70.

Keď mi tiekol chladič vymenil som aj termostat ,mohlo by to súvisieť s tým, alebo sa porucala vodná pumpa?

Keď som to pred týždňom odvzdusnoval, chladič bol horúci, podľa teploty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě se také potilo auto uvnitř... příčina byla v ovládání klapky saní vzduchu venkovního / vniřní cirkulace...

Klapka byla pořád v poloze vnitřní cirkulace, takže se pěkně ohřál vlhký vzduch uvnitř auta a vše vykondenzovalo na sklech... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta klapka je odvorena, ked som vymenil pelovy filter bolo ju vidiet otvorenu.

Na vnutorny okruh nikdy neprepinam, Po umyti okien je 1 sko 2 dni pokoj, a potom uz vidiet "mastnotu" na oknach.

Ked otvoria servis, pojdem sa pozriet kedy by sa to dalo pozriet.

Nemate nejake info o cenach radiatora kurenia, pripadne ako to vybrat a co vsetko treba davat dolu? Alebo je to od spolujazdcovej strany s ventilatorom a za panelom radia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po vyskyte neocakavanej poruchy - prasknuta pruzina vpredu, som dal pozriet aj radiator.

Naliali tam PROTEC do chladicov, vraj to pomohlo, uvidime, auto mam doma 2 den.

Co sa tyka pruzin, v servise mi povedal, ze ak zozenie od 70€ ks, v PG, od 110€, ale samozrejme PG ich uz nemoze zohnat.

Tak som volal do Toma auto v BN, 1 pruzina 40€. bral som obe, + kurier 90 €. Pasovali, len nech vydrzia tolko co originalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...