kojak Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 Zdravím, koupil jsem 5008 Aces s motorem 1,6L benzin. měl jsem již několik vozů různých značek, ale nějak se mi nezdá výkon topení v tomto voze. Dnes jsem absolvoval cestu cca 100 km, a topení při venkovní teplotě cca -1 nic moc. Jednak je třeba mít stále zaplý větrák minimálně na 3 stupeň a teplo ve voze je bídné, při jízdě bez zapnutého větráku na nápor zima jak v lese. Teplota motoru normál 90, tak bych se chtěl zeptat zda je to u těchto vozů normální, než to začnu řešit v servisu. Jinak vůz koupený nový u značkového prodejce. Dík za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 mělo by to topit normalně až by ti bylo vedro hlavně u benzinu u mojeho naftaku topí už po 1km když je +8 stupnu.Kdybych jel 100km tak je v autě jak v sauně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 To máš fakt divný , benzíny topí skoro hned a hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 ono je divny ze novy vuz netopiu stareho bych rekl ze zlobi klapka tepleho vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jv1 Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 Že auto netopí bez zapnutého ventilátoru je řekl bych normální. Pozoruji to u všech moderních aut. Ventilátor je potřeba mít alespoň na 1.stupeň a to ideálně pořád. Nakonec dělá to tak i automatika a je to i logické. S vypnutým ventilátorem není přísun čerstvého vzduchu do vozu a řidič je díky vydýchanému vzduchu unavený. Pokud to netopí se zapnutým ventilátorem, pak je někde chyba. Můj 5008 1,6HDI mi mile překvapil. Topí brzy a dobře (pravda třeskuté mrazy jsem ještě nezažil). Automatika také funguje skvěle, v podstatě není potřeba mauálního zásahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 Měj zapnuté AUTO a nastav si teplotu jakou chceš, ono to pak krásně topí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 Ma asi manuál klimu v tom acessu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 To určitě ne, v 5008 jsou jen automatické klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 http://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/5008/16101850?goFrom=list Hele to bych se i hadal,tady to vypadá na manuál klimu nevidím tam nikde display a tlačítko auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kojak Odesláno 26. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 dík za reakce, vůz má manuální klimu, jízda se zapnutým větrákem je asi jasná, ale při teplotě -1 mít zapnuto na 3,je asi moc, na 4 stupeň je už větrák slyšet a jízda se stává nepříjemnou. Co to bude dělat až teplota venku bude cca -10 a víc? Měl jsem už více aut různých značek ale tak bídné topení jsem ještě nezaznamenal, jen bych potřeboval vědět jestli nemůže být chyba někde jinde. Podle manuálu k vozu je vše v pořádku, takže mi asi nezbude než navštívit servis. Jen jsem chtěl vědět zda se někdo nesetkal s podobným problémem u tohoto typu vozu, nebo kde může být problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 Ted jsem koukal, že Acces má fakt manuální klimu Zlatá automatika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 26. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2014 tady ma vetsina lidi HDI a to tezko porovnavat. Zkus se zeptat clena Vatsung (tusim) ma stejny motor. Ja mel v predchozim 308 1,4 benzin a taky jsem mel pocit ze by to mohlo topit vice. Asi nekde soudruzi z BMW udelali pri tom benzinovem motoru chybu a to nejenom pri topeni... Jinak preju at jezdi bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy1 Odesláno 27. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2014 problém s topením je všeobecně u všech 1,6 v naftě.Jak u benzínu nevím. Proto je tam do topného okruhu přidáno topné tělísko. Ti ropáci 1,6 mají velice málo zbytkového tepla. Vše požere kat a především FAP. Já to vyřešil tak,že jsem si udělal do lamel v masce zaslepovací lišty,chycené jsou el. páskami a mám pokoj. Všechny žábry jsou zaslepené.Naprostá spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 27. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2014 stím nesouhlasim 1.6hdi aspon moje topí dobře třeba vw cc 2.0tdi topí o dost pomaleji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 28. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2014 ja si teda taky zatim u své 1,6HDI nemuzu stezovat. A to jsem si to jejich dodatecne topeni nepriobjednaval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 28. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2014 ozzy asi měl namysli 5008. Tam je ten vnitřní prostor rozhodně větší jak 407 nebo 308. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 28. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2014 ozzy asi měl namysli 5008. Tam je ten vnitřní prostor rozhodně větší jak 407 nebo 308. no prave, ja 5008 mam :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy1 Odesláno 28. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2014 Mojo2,tak počkej,až bude tak 10 pod nulou. To poznáš o čem je řeč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 28. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2014 Měl jsem 1,6hdi ve 407mě a problémy s topením nebyly. A ono prohřát dvoulitra je větší sranda a jsem spokojenej s topením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madrid4 Odesláno 29. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 2.litr chvíľu trvá než sa zohreje ale kúri to V pohode už po 1km je to cítiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.