Jump to content
  • Aktuální cíle darů

GTi 97 - rany v rizeni


Peta_V

Recommended Posts

zdar. Koupil jsem dovezene 106 Gti z Italie ,byla evidentne bourana na pravou stranu. Ale o to nejde....

kdyz otocim volantem tak tesne pred dorazem se ozyva takove lupani a temne bouchnuti nebo neco takoveho. Co by to mohlo byt? Cepy? Ramena? Poloosy? Dal se chci zeptat zda by nekdo nahodou nemel na prodej pravy plastovy podbeh pod predni kolo. Jinak auto jede docela fajn akorat ma trochu bouchlej jeden elektron a evidentne spatnou sbihavost,jinak kosmeticky vypada dost hodne dobre, zadna rez, proste nic. Motor se zda taky ok ale jeste na nem necham udelat tlaky a komplet diagnostiku at vim na cem jsem. Pak vam sem budu uz posilat snad jen fotky...

btw:je to rv 1997

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Peta_V

zdar. Koupil jsem dovezene 106 Gti z Italie ,byla evidentne bourana na pravou stranu. Ale o to nejde....

kdyz otocim volantem tak tesne pred dorazem se ozyva takove lupani a temne bouchnuti nebo neco takoveho. Co by to mohlo byt? Cepy? Ramena? Poloosy? Dal se chci zeptat zda by nekdo nahodou nemel na prodej pravy plastovy podbeh pod predni kolo. Jinak auto jede docela fajn akorat ma trochu bouchlej jeden elektron a evidentne spatnou sbihavost,jinak kosmeticky vypada dost hodne dobre, zadna rez, proste nic. Motor se zda taky ok ale jeste na nem necham udelat tlaky a komplet diagnostiku at vim na cem jsem. Pak vam sem budu uz posilat snad jen fotky...

btw:je to rv 1997

Vítej mezi 106-kaře! :)

Zkusím odpovědět: co se toho zvuku před koncem rozsahu řízení týká - dělá mi to taky, podle sdělení automechanika i podobně postižených lidí tady v Clubu (ještě, že tuhle sekci Trundík nečte:D) jde o problém s horním uložením tlumiče. Tedy pokud se bavíme o tomtéž - já si to uvědomuju hlavně při parkování, je to taková tupá rána, někdy i zvuk jako když přeskočí nějaké pérko (takové \"plechové\" lupnutí).

K tomu podběhu - tohle jako starší asi moc neseženeš, protože je to nedostatkový zboží u 106-tek dovážených do ČR (stejně jako nádržka/motorek ostřikovače) - hádej proč!;)

Ale dá se koupit nový, na můj typ je cena kolem 650Kč, na GTi to bude snad podobné (měli by to mít např. u Kellyho pod názvem \"P přední plastové nadkolí\" - zkus se zeptat.):papa

Link to comment
Share on other sites

myslíš to ložisko nahoře?(sakra zase si pletu slovo radiální a axiální. takže prostě ložisko.) tak to sem zprovoznil tak že sem ztáh pružinu abych k tomu moh a pořádně sem to proplách převodovym olejel a vyčisti. a myslim že to pořád funguje. bylo zarezlí

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Kurt

Vítej mezi 106-kaře! :)

Zkusím odpovědět: co se toho zvuku před koncem rozsahu řízení týká - dělá mi to taky, podle sdělení automechanika i podobně postižených lidí tady v Clubu (ještě, že tuhle sekci Trundík nečte:D) jde o problém s horním uložením tlumiče. Tedy pokud se bavíme o tomtéž - já si to uvědomuju hlavně při parkování, je to taková tupá rána, někdy i zvuk jako když přeskočí nějaké pérko (takové \"plechové\" lupnutí).

K tomu podběhu - tohle jako starší asi moc neseženeš, protože je to nedostatkový zboží u 106-tek dovážených do ČR (stejně jako nádržka/motorek ostřikovače) - hádej proč!;)

Ale dá se koupit nový, na můj typ je cena kolem 650Kč, na GTi to bude snad podobné (měli by to mít např. u Kellyho pod názvem \"P přední plastové nadkolí\" - zkus se zeptat.):papa

Jo,presne to,tesne pred koncem rizeni kdyz parkuju nebo tak. Jestli je to v pohode tak ok i kdyz bych to mel rad 100%,no uvidim,kazdopadne levy tlumic mi drzi pouze na dvou sroubech pac jak to bylo bourany tak ten jeden je ulomeny. To ale snad pujde dat dohromady,pokud ne tak koupim tlumice oba novy. S tim podbehem jsem se ptal u Prodejce a servisu Peugeot a cena by mela byt do 400,- za funglovku takze to uz neresim. Ted uz zbyva jen ta diagnostika a serizeni sbihavosti,koupe novych kol a gum...jj,bude s tim jeste dost prace ale pak to bude zase super auto.

[upravil dne 30.10.05 Peta_V]

Link to comment
Share on other sites

Ted uz zbyva jen ta diagnostika a serizeni sbihavosti,koupe novych kol a gum...jj,bude s tim jeste dost prace ale pak to bude zase super auto.

[upravil dne 30.10.05 Peta_V]

To bude určitě super auto!:mrk

Jestli ti můžu poradit, tak využij právě probíhající akci ve značkových servisech Peugeot - Akce je platná v termínu od 17. října do 2. prosince 2005, \"Podzimní servisní akce za 99 Kč je určena majitelům vozů Peugeot. Hodinová prohlídka zahrnuje kontrolu 29 bodů na voze.\"

Zkrátka: udělají Ti prohlídku auta za 99Kč - a to se vyplatí!:D:super

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Peta_V

zdar. Koupil jsem dovezene 106 Gti z Italie ,byla evidentne bourana na pravou stranu. Ale o to nejde....

kdyz otocim volantem tak tesne pred dorazem se ozyva takove lupani a temne bouchnuti nebo neco takoveho. Co by to mohlo byt? Cepy? Ramena? Poloosy? Dal se chci zeptat zda by nekdo nahodou nemel na prodej pravy plastovy podbeh pod predni kolo. Jinak auto jede docela fajn akorat ma trochu bouchlej jeden elektron a evidentne spatnou sbihavost,jinak kosmeticky vypada dost hodne dobre, zadna rez, proste nic. Motor se zda taky ok ale jeste na nem necham udelat tlaky a komplet diagnostiku at vim na cem jsem. Pak vam sem budu uz posilat snad jen fotky...

btw:je to rv 1997

Vítej mezi 106-kaře! :)

Zkusím odpovědět: co se toho zvuku před koncem rozsahu řízení týká - dělá mi to taky, podle sdělení automechanika i podobně postižených lidí tady v Clubu (ještě, že tuhle sekci Trundík nečte:D) jde o problém s horním uložením tlumiče. Tedy pokud se bavíme o tomtéž - já si to uvědomuju hlavně při parkování, je to taková tupá rána, někdy i zvuk jako když přeskočí nějaké pérko (takové \"plechové\" lupnutí).

K tomu podběhu - tohle jako starší asi moc neseženeš, protože je to nedostatkový zboží u 106-tek dovážených do ČR (stejně jako nádržka/motorek ostřikovače) - hádej proč!;)

Ale dá se koupit nový, na můj typ je cena kolem 650Kč, na GTi to bude snad podobné (měli by to mít např. u Kellyho pod názvem \"P přední plastové nadkolí\" - zkus se zeptat.):papa

Je to ale jen \"kosmetická\" vada, která nemá na fukčnost a životnost vliv. Jinak vím, že to hodně trápí i 306.

Link to comment
Share on other sites

No tak tohle mě přesně dálo na 205ce a ve čtvrtek sem měnil tlumiče a zjistil sem že to ložisko bylo uplně rozpadlý,tak sem si sehnal jiný a ted je to bez problému.

To Peta:V:prosímtě nemáš náký fotky toho tvího autíčka?napiš mě prosím mail,chtěl bych se zeptat na pár věcí o tomto autě,uvažuju o koupi taky takovýho;):papadík

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Peta_V

Jasne,behem dne neco nafotim a zitra to sem dam. Je to v seriovem stavu akorat jsou tam nova zrcatka a jakysi polep na zadnim sloupku ktery ale sundam. Kola jsou tam original peugeot a ty snad taky pujdou pryc.

mě se serie líbí nejvíc :)
Link to comment
Share on other sites

Tak je to jasne. V prdeli jsou cepy rizeni. To by bylo jeste v pohode,stejne jako rozvody,olej,brzdovy desky a to ze nema katalytzator ale nejaky sportovni tlumic. Nejhorsi je ze udajne je v hajzlu cela prevodovka,chcije z ni,strika olej a je plna grafitu. :-( :-( :-(

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Peta_V

Tak je to jasne. V prdeli jsou cepy rizeni. To by bylo jeste v pohode,stejne jako rozvody,olej,brzdovy desky a to ze nema katalytzator ale nejaky sportovni tlumic. Nejhorsi je ze udajne je v hajzlu cela prevodovka,chcije z ni,strika olej a je plna grafitu. :-( :-( :-(

No to su cigani,aby ta ojebabrali,tak daju do prevodovky grafit aby vydrzala par km a potom KO.

Ale srejme bude treba hu len pretesnit,vymenit synchrony 1-2 a 3-4

Ale mam obavu aby nebol v cudu aj diferak,ma to snahu odchadzat,inac ak by si bol niekde s Moravy,tak mam v Kyjove machra na francuzov

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak, vymeneny rozvody,olej,berdovy oblozeni,filtry,cepy a par dalsich \"blbosti\" ... ale hlavne ... sehnana \"nova\" prevodovka i s diferencialem :-) pokud vse dopadne dobre tak za 14 dnu bude car zas jako novy,jeste tak nekde zjistit ty tlaky valcu a budu nejspokojenejsi. Pak zahajim stremhlav utok na best 106 v CR.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Peta_V

Tak, vymeneny rozvody,olej,berdovy oblozeni,filtry,cepy a par dalsich \"blbosti\" ... ale hlavne ... sehnana \"nova\" prevodovka i s diferencialem :-) pokud vse dopadne dobre tak za 14 dnu bude car zas jako novy,jeste tak nekde zjistit ty tlaky valcu a budu nejspokojenejsi. Pak zahajim stremhlav utok na best 106 v CR.

Pak zahajim stremhlav utok na best 106 v CR a co to bude:o:o:o
Link to comment
Share on other sites

No co to bude,prece best 106 v CR :P ono tu moc tech fakt dobre udelanych (upravenych) 106ek nejezdi,vlastne jsem na srazech nezaregistroval zadnou. kazdopadne mam v planu hned po zime koupit novy kola (15\" dotz daytona) a pak uz to bude jen podle penez ale chtel bych nejaky lepsi tlumice,predni spoiler od Carzone (muzu ho mit za 4900,-)zadni svetla,atd atd atd ...ale to je zatim budoucnost,na 100% budou ty kola a tlumice,to vim uz ted.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...