pavelu96 Odesláno 11. duben 2017 Sdílet Odesláno 11. duben 2017 Jako že se to nesmí používat souběžně? Proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. duben 2017 Sdílet Odesláno 11. duben 2017 jo, tak jsem to pochopil--nepoužívat obě aditiva souběžně, ale proč to nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 11. duben 2017 Sdílet Odesláno 11. duben 2017 Nemůže ho používat, protože na ty jeho vstřiky už VIFko nestačí: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 11. duben 2017 Sdílet Odesláno 11. duben 2017 už jsem to tu psal, nevím co se s nimi děje, ale po téměř pravidelném používáním VIF (nebo náhoda) to začalo zlobit. Dle aut. servisu bych měl přestat s VIF a použít jejich prostředek ale neředěný. Dělám jak jsem psal výše a mám 140000 KM a zatím dobrý. Docela mě i překvapilo, že mě netlačí do nových vstřiků. VIF dávám do jiných aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koča Odesláno 12. duben 2017 Sdílet Odesláno 12. duben 2017 Vif už taky nepoužívám. Dělal neplechu. Po pravidelném dávkování vifu se zobrazovala závada na prvním vstřiku a třeba jednou až dvakrát za nádrž auto nastartovalo až na po třetí. Kdybych neměl diagnostiku tak o té závadě ani nevím. Jak plechovka vifu došla tak jsem ho půl roku nedával a problém žádný. Ted jsem vif zase začal dávat a problém zase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Já teď před 2 měsíci nalil čistící aditivum (Delphi Diesel +), pak jsem jezdil 2 měsíce bez aditiv, jen na naftu nez biosložky. Spotřeba klesla o 0,3, zdálo se mi, že i méně a rychleji regeneroval (max 1x za nádrž, cca 5minut, před tím běžně 7-10minut). Asi po 5 týdnech po vyčištění začal být motor "neklidnější", než jsem zvyklý (sametový start a úplně hlaďounký běh, lehce předoucí). Tak jsem začal zas dávat aditivum (Valvoline VPS HD), motor zase přede jako kotě, ale regenerace se protáhly, jestli jsou častější nevím, zatím byla jen jedna. Tak nevím, jestli to dělá to provozní aditivum, zkusím zkonzultovat s chemiky, jestli třeba nemůže mít vliv na teplotu vznícení sazí opačnou než Eolys. VIF to dělal taky. Budu dál zkoumat. Co se týče vstřiků a palivové soustavy, měním filtr při každé servisce a zatím vše bez problému. Jak píšu, provozní aditiva střídám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Jen tak orientačně, kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 110tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 18. srpen 2017 Sdílet Odesláno 18. srpen 2017 Máte někdo zkušenost s PRO TEC Diesel System Super Clean? Diagnostika mi vyhodila hlášku: Válec 3 - nastavení vstřikovače mimo toleranci Ten Přípravek TEC2000 co se o něm tady dost píše jsem ve svém okolí nesehnal, tak jsem vzal tohle. Aplikace je stejná, tak snad se vstřiky trochu pročistí a nebudu muset vyhodit 10000,- za jeden novej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 30. srpen 2017 Sdílet Odesláno 30. srpen 2017 Tak se pravděpodobně nic zvláštního po aplikaci nestalo... Vyjel jsem 3/4 nádrže s ProTec a před sepnutím rezervy o5 hláška "Závada motoru, nechte opravit vozidlo". Dotankoval jsem plnou + Vif. Kontrolka motoru zhasla a při najetí na dálnici o5 blik... Pravděpodobně to bude o5 problém se vstřikem na třetím válci. Dotaz: Najedu s tím cca 1700 km po dálnici aniž by se to celý posralo? Musím zítra přes celý Německo a z5... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 31. srpen 2017 Sdílet Odesláno 31. srpen 2017 Je tady někdo, kdo by mi odpověděl na můj dotaz? Diagnostika mi vyhodila hlášku: P0269 Válec 3 - nastavení vstřikovače mimo toleranci. Mohu s tím najet cca 1700km do Německa po dálnici aniž by se to vážně podepsalo na motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Rose Odesláno 31. srpen 2017 Sdílet Odesláno 31. srpen 2017 Ahojky, pavelu96, pokud jenom problikne hláška a auto se nepřepíná do nouzového režimu nebo to samo nezastavuje motor, tak to asi ještě chvilku vydrží. Elektronika si s korekcí vstřikovače ještě poradí. Záruku ti na to ale nikdo nedá pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.