Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

aditivum


Božek

Recommended Posts

už jsem to tu psal, nevím co se s nimi děje, ale po téměř pravidelném používáním VIF (nebo náhoda) to začalo zlobit. Dle aut. servisu bych měl přestat s VIF a použít jejich prostředek ale neředěný. Dělám jak jsem psal výše a mám 140000 KM a zatím dobrý. Docela mě i překvapilo, že mě netlačí do nových vstřiků. VIF dávám do jiných aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vif už taky nepoužívám. Dělal neplechu. Po pravidelném dávkování vifu se zobrazovala závada na prvním vstřiku a třeba jednou až dvakrát za nádrž auto nastartovalo až na po třetí. Kdybych neměl diagnostiku tak o té závadě ani nevím. Jak plechovka vifu došla tak jsem ho půl roku nedával a problém žádný. Ted jsem vif zase začal dávat a problém zase. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Já teď před 2 měsíci nalil čistící aditivum (Delphi Diesel +), pak jsem jezdil 2 měsíce bez aditiv, jen na naftu nez biosložky. Spotřeba klesla o 0,3, zdálo se mi, že i méně a rychleji regeneroval (max 1x za nádrž, cca 5minut, před tím běžně 7-10minut). Asi po 5 týdnech po vyčištění začal být motor "neklidnější", než jsem zvyklý (sametový start a úplně hlaďounký běh, lehce předoucí). Tak jsem začal zas dávat aditivum (Valvoline VPS HD), motor zase přede jako kotě, ale regenerace se protáhly, jestli jsou častější nevím, zatím byla jen jedna. Tak nevím, jestli to dělá to provozní aditivum, zkusím zkonzultovat s chemiky, jestli třeba nemůže mít vliv na teplotu vznícení sazí opačnou než Eolys. VIF to dělal taky. Budu dál zkoumat. Co se týče vstřiků a palivové soustavy, měním filtr při každé servisce a zatím vše bez problému. Jak píšu, provozní aditiva střídám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Máte někdo zkušenost s PRO TEC Diesel System Super Clean?

Diagnostika mi vyhodila hlášku:

Válec 3 - nastavení vstřikovače mimo toleranci

Ten Přípravek TEC2000 co se o něm tady dost píše jsem ve svém okolí nesehnal, tak jsem vzal tohle. Aplikace je stejná, tak snad se vstřiky trochu pročistí a nebudu muset vyhodit 10000,- za jeden novej...:myslim

 

20170818_095232[1].jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak se pravděpodobně nic zvláštního po aplikaci nestalo...

Vyjel jsem 3/4 nádrže s ProTec a před sepnutím rezervy o5 hláška "Závada motoru, nechte opravit vozidlo". Dotankoval jsem plnou + Vif. Kontrolka motoru zhasla a při najetí na dálnici o5 blik...

Pravděpodobně to bude o5 problém se vstřikem na třetím válci.

Dotaz: Najedu s tím cca 1700 km po dálnici aniž by se to celý posralo?

Musím zítra přes celý Německo a z5...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tady někdo, kdo by mi odpověděl na můj dotaz?

Diagnostika mi vyhodila hlášku:

P0269

Válec 3 - nastavení vstřikovače mimo toleranci.

Mohu s tím najet cca 1700km do Německa po dálnici aniž by se to vážně podepsalo na motoru? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...