Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

aditivum


Božek

Recommended Posts

Mám svý auto hodně ráda, ale žádný rozmazlovaní.. Tankuju většinou u Makra. (bože teď úplně vidim, jak se vás třičtvrtě chytlo za hlavu :D )

S jejich naftou sem nikdy neměla nejmenší problém.. Žádný tuhnutí v zimě, žádný dejmy z vejfuku (bez všech filtrů) žádnej bordel na dně nádrže...

Furt se tady píše, že pětosmy si přidávají po natankování svoje aditivum z "kanystru" pod autem.. Tak co to tam furt eště lejete zvršku...? :D

Mě to jezdí, ségře to jezdí.. sousedoj to jezdí - přátelům kamarádům.. Všem... :) o aditivech se mluví jen tady... :D zřejmě taky jistý druh postižení.. :D stejně jako u FAPu :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám svý auto hodně ráda, ale žádný rozmazlovaní.. Tankuju většinou u Makra. (bože teď úplně vidim, jak se vás třičtvrtě chytlo za hlavu :D )

S jejich naftou sem nikdy neměla nejmenší problém.. Žádný tuhnutí v zimě, žádný dejmy z vejfuku (bez všech filtrů) žádnej bordel na dně nádrže...

Furt se tady píše, že pětosmy si přidávají po natankování svoje aditivum z "kanystru" pod autem.. Tak co to tam furt eště lejete zvršku...? :D

Mě to jezdí, ségře to jezdí.. sousedoj to jezdí - přátelům kamarádům.. Všem... :) o aditivech se mluví jen tady... :D zřejmě taky jistý druh postižení.. :D stejně jako u FAPu :D :D :D

pokud nemas neco cim by jsi poradila v uvedenem tematu tak nic nepis Upraveno uživatelem Božek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě jde o jablka a hrušky:

1) aditiva v "kanystru" pod autem slouží primárně k tomu, aby podpořili vypálení sazí ve FAPu (a tím i snížil emisní limity);

2) aditiva kteří někteří lejí přímo do nádrže jsou z jiných důvodů (zlepšit kultivovanost a hlučnost motoru, nezamrzání nafty apod.). 

Upraveno uživatelem Dodo1976
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačně VIF. To, co tady "někteří" doporučují misto VIFu, je placebo, jak už tady bylo ověřeno testem jak laboratoním, tak zkušenostma členů fora, včetně mě. VIF jsem používal už kdysi dávno, ještě do Tatry 148, pod názvem Dieselex. Filtrovatelnost bez problémů, i když se použije aditivum do letní nafty. Nehrazuje zmíněný Petrolej, kterého je v letní naftě málo. Aditiva od WUTHU jsou kvalitní, ale drahá, v poměru množství ošetřené nafty s VIFem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

používám aditivum od VIF. U Renaultu 180000km a vstřiky ok. U 5008 jsem teď cca v 95000km měl problém se vstřiky, auto 2x na odtahovce. Že prý něco se vstřikama asi koroze. V aut. servisu dali do nádrže nějaký sajrajt, běželo to pak kdoví jak dlouho na ten sajrajt, pak nastavení a OK. 

Ale občas ty vstřiky ťukaj při brždění motorem (prý kalibrace)

No a teď babo raď. VIF dávám a stejně se něco stalo. 

Asi budu dávat dál, ale mám pocit že je to placebo a nebo bonus jen proti zamrznutí v zimě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

používám aditivum od VIF. U Renaultu 180000km a vstřiky ok. U 5008 jsem teď cca v 95000km měl problém se vstřiky, auto 2x na odtahovce. Že prý něco se vstřikama asi koroze. V aut. servisu dali do nádrže nějaký sajrajt, běželo to pak kdoví jak dlouho na ten sajrajt, pak nastavení a OK. 

Ale občas ty vstřiky ťukaj při brždění motorem (prý kalibrace)

No a teď babo raď. VIF dávám a stejně se něco stalo. 

Asi budu dávat dál, ale mám pocit že je to placebo a nebo bonus jen proti zamrznutí v zimě.

No je dosť možné že keby si nepoužíval VIF tak vstreky už máš KO a možno aj iné diely súvisiace s palivovým systémom - motorom by sa odporúčali. Korózia je dosť nepravdepodobná lebo práve VIF pri testoch mal skvelé výsledky na koróziu. Skôr môže ísť o nekvalitnú naftu a prípadne častice ktoré blokujú správne pracovanie vstrekov. VIF určite nič nepokazí ako píšeš zo skúsenosti pri používaní v Renaulte. Myslím že hlavne v zime je VIF skvelou voľbou pre jeho schopnosti ktoré si každý môže zistiť z testov aj českého ústavu paliv a maziv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to trochu to vif amatersky testoval a co mozem stopercentne  potvrdit je studeny motor chyta lepsie a to hned po prvom pouzity v zime posuva zrazenie parafinu na nizsie minusove teploty odskusane v mraznicke  a taktiez znizuje penivost nafty pena sa rozplynie do par sekund a neosetrenej nafte to trva aj par minut pokym zide pena  tolko moje poznatky k ostatnym ucinkom sa nevyjadrujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahojky, používám leta VIF .

Na C5 2.0HDi, 80kW, r.v. 2003 mám najeto 330 000 km a na motoru je vše původní a běží v pohodě. (s aditivem jsem jezdil posledních 150 000 km)

Např. v časopise DIESEL (speciál Světa motorů) č. 3/2013 vyšel nezávislý test aditiv a VIF v něm byl vítěz, tak na tom asi něco bude. Testy jsou dostupné i na netu, jak předemnou uvedl Gabriello.

Je třeba jenom pamatovat, že zimní VIF při teplotě pod 5°C tuhne a špatně se potom rozpouští v naftě. Proto je třeba při tankování v mrazech aditivum nejprve natemperovat alespoň na těch 5°C.

Upraveno uživatelem Charlie Rose
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...