petokat Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 tak to som videl aj ja,ale netuším že či sa dá tomu veriť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pette Odesláno 1. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2015 jj tyhle zázraky tady byly už před víc jak 10 lety, takže nic novýho měl měl jsem jeden takovej a dal jsem ho do starý plečky kde nemohl ničemu ublížit, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 Mám svý auto hodně ráda, ale žádný rozmazlovaní.. Tankuju většinou u Makra. (bože teď úplně vidim, jak se vás třičtvrtě chytlo za hlavu ) S jejich naftou sem nikdy neměla nejmenší problém.. Žádný tuhnutí v zimě, žádný dejmy z vejfuku (bez všech filtrů) žádnej bordel na dně nádrže... Furt se tady píše, že pětosmy si přidávají po natankování svoje aditivum z "kanystru" pod autem.. Tak co to tam furt eště lejete zvršku...? Mě to jezdí, ségře to jezdí.. sousedoj to jezdí - přátelům kamarádům.. Všem... o aditivech se mluví jen tady... zřejmě taky jistý druh postižení.. stejně jako u FAPu :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Božek Odesláno 3. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 (upraveno) Mám svý auto hodně ráda, ale žádný rozmazlovaní.. Tankuju většinou u Makra. (bože teď úplně vidim, jak se vás třičtvrtě chytlo za hlavu ) S jejich naftou sem nikdy neměla nejmenší problém.. Žádný tuhnutí v zimě, žádný dejmy z vejfuku (bez všech filtrů) žádnej bordel na dně nádrže... Furt se tady píše, že pětosmy si přidávají po natankování svoje aditivum z "kanystru" pod autem.. Tak co to tam furt eště lejete zvršku...? Mě to jezdí, ségře to jezdí.. sousedoj to jezdí - přátelům kamarádům.. Všem... o aditivech se mluví jen tady... zřejmě taky jistý druh postižení.. stejně jako u FAPu :D pokud nemas neco cim by jsi poradila v uvedenem tematu tak nic nepis Upraveno 3. prosinec 2015 uživatelem Božek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 Nelít nic... Zbytečné..!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 Weri605 s těma aditivama motáš hrušky s jabkama, ale dá se to doštudovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 To je možný.. nejsem chytrá.. Stejně nelít nic.. já tam prostě nic neleju.. Neznám nikoho s dieslem, že by něco lil do nádrže.. poradit neumím, jen píšu co znám a vidím kolem sebe.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 jasně , je mi celkem šumafuk co kde leješ, jen jsem si dovolil naznačit, že aditiva v ,,kanystru'' pod autem nejsou ta aditiva, co někteří lejou ,zvršku' Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 (upraveno) Podle mě jde o jablka a hrušky: 1) aditiva v "kanystru" pod autem slouží primárně k tomu, aby podpořili vypálení sazí ve FAPu (a tím i snížil emisní limity); 2) aditiva kteří někteří lejí přímo do nádrže jsou z jiných důvodů (zlepšit kultivovanost a hlučnost motoru, nezamrzání nafty apod.). Upraveno 3. prosinec 2015 uživatelem Dodo1976 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 Jednoznačně VIF. To, co tady "někteří" doporučují misto VIFu, je placebo, jak už tady bylo ověřeno testem jak laboratoním, tak zkušenostma členů fora, včetně mě. VIF jsem používal už kdysi dávno, ještě do Tatry 148, pod názvem Dieselex. Filtrovatelnost bez problémů, i když se použije aditivum do letní nafty. Nehrazuje zmíněný Petrolej, kterého je v letní naftě málo. Aditiva od WUTHU jsou kvalitní, ale drahá, v poměru množství ošetřené nafty s VIFem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 používám aditivum od VIF. U Renaultu 180000km a vstřiky ok. U 5008 jsem teď cca v 95000km měl problém se vstřiky, auto 2x na odtahovce. Že prý něco se vstřikama asi koroze. V aut. servisu dali do nádrže nějaký sajrajt, běželo to pak kdoví jak dlouho na ten sajrajt, pak nastavení a OK. Ale občas ty vstřiky ťukaj při brždění motorem (prý kalibrace) No a teď babo raď. VIF dávám a stejně se něco stalo. Asi budu dávat dál, ale mám pocit že je to placebo a nebo bonus jen proti zamrznutí v zimě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš08 Odesláno 5. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2015 používám aditivum od VIF. U Renaultu 180000km a vstřiky ok. U 5008 jsem teď cca v 95000km měl problém se vstřiky, auto 2x na odtahovce. Že prý něco se vstřikama asi koroze. V aut. servisu dali do nádrže nějaký sajrajt, běželo to pak kdoví jak dlouho na ten sajrajt, pak nastavení a OK. Ale občas ty vstřiky ťukaj při brždění motorem (prý kalibrace) No a teď babo raď. VIF dávám a stejně se něco stalo. Asi budu dávat dál, ale mám pocit že je to placebo a nebo bonus jen proti zamrznutí v zimě. No je dosť možné že keby si nepoužíval VIF tak vstreky už máš KO a možno aj iné diely súvisiace s palivovým systémom - motorom by sa odporúčali. Korózia je dosť nepravdepodobná lebo práve VIF pri testoch mal skvelé výsledky na koróziu. Skôr môže ísť o nekvalitnú naftu a prípadne častice ktoré blokujú správne pracovanie vstrekov. VIF určite nič nepokazí ako píšeš zo skúsenosti pri používaní v Renaulte. Myslím že hlavne v zime je VIF skvelou voľbou pre jeho schopnosti ktoré si každý môže zistiť z testov aj českého ústavu paliv a maziv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2015 ja to trochu to vif amatersky testoval a co mozem stopercentne potvrdit je studeny motor chyta lepsie a to hned po prvom pouzity v zime posuva zrazenie parafinu na nizsie minusove teploty odskusane v mraznicke a taktiez znizuje penivost nafty pena sa rozplynie do par sekund a neosetrenej nafte to trva aj par minut pokym zide pena tolko moje poznatky k ostatnym ucinkom sa nevyjadrujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš08 Odesláno 5. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2015 Tak to by som chcel vidieť ako si do mrazničky narval auto ... Inak 100% súhlas v zime s VIFom je štartovanie absolútne bez problému. Proste používam dlhé roky a som spokojný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2015 (upraveno) naco auto do mraznicky ? staci naftu v sklicku ten vyzrazany parafin je viditeny okom Upraveno 5. prosinec 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš08 Odesláno 6. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2015 samozrejme som vedel len mi to prišlo ako vtip dobrééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 pouzivam VIF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 7. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 Dokud byl v prodeji Agip DieselTECH, jezdil jsem bez aditiva. Nyní testuju, zda/jak se projeví/osvědčí VIF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Rose Odesláno 28. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2015 (upraveno) Ahojky, používám leta VIF . Na C5 2.0HDi, 80kW, r.v. 2003 mám najeto 330 000 km a na motoru je vše původní a běží v pohodě. (s aditivem jsem jezdil posledních 150 000 km) Např. v časopise DIESEL (speciál Světa motorů) č. 3/2013 vyšel nezávislý test aditiv a VIF v něm byl vítěz, tak na tom asi něco bude. Testy jsou dostupné i na netu, jak předemnou uvedl Gabriello. Je třeba jenom pamatovat, že zimní VIF při teplotě pod 5°C tuhne a špatně se potom rozpouští v naftě. Proto je třeba při tankování v mrazech aditivum nejprve natemperovat alespoň na těch 5°C. Upraveno 28. prosinec 2015 uživatelem Charlie Rose Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heinrici Odesláno 31. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2015 Ahoj, měl jsem Citröen Xsara Picasso 2.0 HDi s nájezdem 270 000 km a lil jsem do něj VIF po celou dobu provozu a úplně bez problémů. Akorát jsem používal letní VIF i v zimě. Přišlo mi, že s tím auto jede lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.