Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Řídící jednotka P406 - výměna


Driver

Recommended Posts

Potřebuji na zkoušku vyměnit řídící jednotku ve svém autě. V pár tématech jsem tady už narazil na to co je potřeba, akorát u jiných motorů. Chci se ujistit, že to je stejné i pro ten můj. Je to 1.8 81 kW LFY r.v.2000, řídící jednotka Sagem SL96-3. Takže potřebuji jednotku (musí mít stejné označení jako ta moje SL96-3? Narazil jsem na to, že za pomlčkou je třeba SL96-1), transpondér - musí se měnit celá spínačka nebo stačí díl označený jako 1? a potom samozřejmě chip z klíčku k té zkušební jednotce. Takže pokud vyměním tyto díly z jiného auta (jednotka-transpondér-chip) tak by to mělo fungovat? Není to provázané ještě s něčím? Nebo jde to udělat jednodušeji třeba tím, že ve zkušební řídící jednotce se odblokuje přes dia imobilizér?

P.S. neměl by jste případně někdo na zapůjčení tuto jednotku s příslušenstvím, abych jí mohl vyzkoušet ve svém autě?

post-301-0-49680200-1417728187_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo, nevim jak to je u nového module, ale u starého to je: jednotka, černá krabička u nohou spolujezdce, a immo v klíčku, ten kroužek na spínačce se měnit nemusí. U starého modelu když máš štěstí tak se ti povede do jednotky nakódovat jinej immo čip v klíčku, pak by to šlo, ale to je prej malá šance, co mě bylo řečeno, tak nejlépe musí sedět jak rok tak i výbava, ale jak je to u novéh modelu nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Podle mne stačí řj a imobilizer tedy ten obdélníček. U spínačky je jen čtečka. Jinak tu řj mám tu samou a to mám 11/98 , takže to je i u starýho modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém se projevuje jak na benzín tak i na LPG. Nyní je LPG kompletně vyřazený a problém je stále takže tento systém do toho nezasahuje. Zlobí to už v podstatě pořád, když je motor studený i teplý. Pokud je motor v záběru tak je to v pohodě, ale potom se stane např. při podřazení kdy otáčky padají dolů, že motor chcípne. Volnoběh občas "zakopne" jako když vypadne zapalování jednoho válce nebo to chcípne. Při studeném motoru se stane, že při přidávání plynu se motor začne dusit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za dva večery co jsem různě procházel weby jsem na několika z nich našel info o problému, který má stejné příznaky jako moje auto. Mohla by to způsobovat vadná řídící jednotka, která je poškozená díky vadné zapalovací cívce (v zapalovací liště). Někde jsem našel i zmínku o tom, že to bývá při kombinaci Sagem zap.lišta - Sagem ECU. Takže při výměně jednotky je nutné vyměnit i zapalovací lištu, jinak hrozí, že se poškodí i ta nová ECU. Až oba komponenty vyměním tak dám vědět výsledek. A kdyby jste někdo věděl o ECU Sagem SL96-3 (9637798480) + transpondér + čip tak koupím. Rád bych to stihnul do vánoc, ale času je málo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skus len tu zapalovaciu rampu(zapalovaciu cievku)

 ja som mal presne tento problem ktory opisujes na 306 1,6 65kw a boly tu 2 pripady 406 1,8 16v 81kw  ako mas ty a v tych 2 pripadoch bola vadna rampa a u mna bola tiez vadna apalovacia cievka a ked to opravily respekive vymenili tak problem zmizol a auto ide zas ako predtym

 

http://www.peugeot-club.com/topic/97958-p406-padaju-otacky-pri-jazde-(18-lfy/

http://www.peugeot-club.com/topic/97919-p406-18-16v-81kw-zapalovaci-rampa-okoli-cb/

precitaj si tie vlakna je tam tan problem opisovany a riesenie sa naslo vadna rampa a este je tam navod ako tu rampu aj opravit

Upraveno uživatelem juraj4522
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak to vypadá, že problém vyřešen. Nakonec to nebyla ani vadná řídící jednotka. Ale taková "blbost" - kabelový svazek, který byl "schnilý" nebo prožraný od nějakého savce. Přišlo se na to až při výměně té ECU. Svazek se podařilo opravil na autě, šlo to naštěstí bez jeho tahání ven. Dneska jsem auto přivezl ze servisu, ujel jsem s ním jen cca 20 km, ale motor už drží volnoběh, nechcípá a nedusí se. Celkově je auto i živější než předtím, motor jde za plynem a při rozjedu to "trhá asfalt" :D  . Tak doufám, že je závada vyřešená tou opravou kabelů. O víkendu to pořádně projedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Ahoj, kde přesně jsi měl poškozený ten kabel? Mám podobný problém, taky téměř vše vyměněné a závada s volnoběhem stále přetrvává. Tak mám podezření na kabelový svazky. Je možné, že vlivem vybrací motoru se někde prošoupala izolace a pak to dělá neplechu. Díky za info. Honza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...