Driver Odesláno 4. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2014 (upraveno) Potřebuji na zkoušku vyměnit řídící jednotku ve svém autě. V pár tématech jsem tady už narazil na to co je potřeba, akorát u jiných motorů. Chci se ujistit, že to je stejné i pro ten můj. Je to 1.8 81 kW LFY r.v.2000, řídící jednotka Sagem SL96-3. Takže potřebuji jednotku (musí mít stejné označení jako ta moje SL96-3? Narazil jsem na to, že za pomlčkou je třeba SL96-1), transpondér - musí se měnit celá spínačka nebo stačí díl označený jako 1? a potom samozřejmě chip z klíčku k té zkušební jednotce. Takže pokud vyměním tyto díly z jiného auta (jednotka-transpondér-chip) tak by to mělo fungovat? Není to provázané ještě s něčím? Nebo jde to udělat jednodušeji třeba tím, že ve zkušební řídící jednotce se odblokuje přes dia imobilizér? P.S. neměl by jste případně někdo na zapůjčení tuto jednotku s příslušenstvím, abych jí mohl vyzkoušet ve svém autě? Upraveno 5. prosinec 2014 uživatelem Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bendy_- Odesláno 4. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2014 Ty jo, nevim jak to je u nového module, ale u starého to je: jednotka, černá krabička u nohou spolujezdce, a immo v klíčku, ten kroužek na spínačce se měnit nemusí. U starého modelu když máš štěstí tak se ti povede do jednotky nakódovat jinej immo čip v klíčku, pak by to šlo, ale to je prej malá šance, co mě bylo řečeno, tak nejlépe musí sedět jak rok tak i výbava, ale jak je to u novéh modelu nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Proč chceš měnit RJ co s ni je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Zlobí motor...dusí se, chcípá, skáče volnoběh. Už tam bylo na zkoušku vyměněno snad vše, byli změřené kompresní tlaky, vyčištěné vstřiky a ECU je to poslední co zbývá vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Podle mne stačí řj a imobilizer tedy ten obdélníček. U spínačky je jen čtečka. Jinak tu řj mám tu samou a to mám 11/98 , takže to je i u starýho modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Mas LPG zkus Ferryho.... Nemůže byt rozhazena RJ benzinu od LPG jednotky? Kdy to zlobí?při startech ráno ,při rozjezdu?když je auto studený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Problém se projevuje jak na benzín tak i na LPG. Nyní je LPG kompletně vyřazený a problém je stále takže tento systém do toho nezasahuje. Zlobí to už v podstatě pořád, když je motor studený i teplý. Pokud je motor v záběru tak je to v pohodě, ale potom se stane např. při podřazení kdy otáčky padají dolů, že motor chcípne. Volnoběh občas "zakopne" jako když vypadne zapalování jednoho válce nebo to chcípne. Při studeném motoru se stane, že při přidávání plynu se motor začne dusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Pretesni sacie potrubie a klapku to dusenie mi robilo tiez vyjde to na par korun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Bylo tam na zkoušku namontovaný komplet sání s klapkou z jiného auta, ale problém stále trvá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bendy_- Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Tady to píše Ferry tak bych tomu veril, ŘJ, transpordér a čip http://www.peugeot-club.com/topic/95802-ridici-jednotka-sagem-sl96řídící-jednotka-sagem-sl96/?p=1595366 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 9. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2014 Nemáte někdo na zapůjčení tuto jednotku s příslušenstvím, abych jí mohl vyzkoušet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bendy_- Odesláno 9. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2014 Podle podpisu soudim, že ta co mám já by mohla pasovat. Vim, že mám SL96 číslo za nevím. Mám jednotku, čip i transpondér. Zítra mohu omrknout číslo za pomlčkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 12. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2014 Tak za dva večery co jsem různě procházel weby jsem na několika z nich našel info o problému, který má stejné příznaky jako moje auto. Mohla by to způsobovat vadná řídící jednotka, která je poškozená díky vadné zapalovací cívce (v zapalovací liště). Někde jsem našel i zmínku o tom, že to bývá při kombinaci Sagem zap.lišta - Sagem ECU. Takže při výměně jednotky je nutné vyměnit i zapalovací lištu, jinak hrozí, že se poškodí i ta nová ECU. Až oba komponenty vyměním tak dám vědět výsledek. A kdyby jste někdo věděl o ECU Sagem SL96-3 (9637798480) + transpondér + čip tak koupím. Rád bych to stihnul do vánoc, ale času je málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj4522 Odesláno 13. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2014 (upraveno) skus len tu zapalovaciu rampu(zapalovaciu cievku) ja som mal presne tento problem ktory opisujes na 306 1,6 65kw a boly tu 2 pripady 406 1,8 16v 81kw ako mas ty a v tych 2 pripadoch bola vadna rampa a u mna bola tiez vadna apalovacia cievka a ked to opravily respekive vymenili tak problem zmizol a auto ide zas ako predtym http://www.peugeot-club.com/topic/97958-p406-padaju-otacky-pri-jazde-(18-lfy/ http://www.peugeot-club.com/topic/97919-p406-18-16v-81kw-zapalovaci-rampa-okoli-cb/ precitaj si tie vlakna je tam tan problem opisovany a riesenie sa naslo vadna rampa a este je tam navod ako tu rampu aj opravit Upraveno 13. prosinec 2014 uživatelem juraj4522 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 15. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2015 Tak to vypadá, že problém vyřešen. Nakonec to nebyla ani vadná řídící jednotka. Ale taková "blbost" - kabelový svazek, který byl "schnilý" nebo prožraný od nějakého savce. Přišlo se na to až při výměně té ECU. Svazek se podařilo opravil na autě, šlo to naštěstí bez jeho tahání ven. Dneska jsem auto přivezl ze servisu, ujel jsem s ním jen cca 20 km, ale motor už drží volnoběh, nechcípá a nedusí se. Celkově je auto i živější než předtím, motor jde za plynem a při rozjedu to "trhá asfalt" . Tak doufám, že je závada vyřešená tou opravou kabelů. O víkendu to pořádně projedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmeki Odesláno 3. červenec 2017 Sdílet Odesláno 3. červenec 2017 Ahoj, kde přesně jsi měl poškozený ten kabel? Mám podobný problém, taky téměř vše vyměněné a závada s volnoběhem stále přetrvává. Tak mám podezření na kabelový svazky. Je možné, že vlivem vybrací motoru se někde prošoupala izolace a pak to dělá neplechu. Díky za info. Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 3. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2017 Ty jo to už nevím, měl jsem to tenkrát v servisu kde se v tom hrabali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.