Bacoos Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 čus kluci, nevíte někdo jak má udělané žhavení 406ka. otočím klíčkem a spirálka se mi rozsvítí na 1sekundu a zkusím nastartovat a nic. Zkusil jsem jen přes žárovku jak dluho žhaví doopravdy a byla to jen ta sekunda, jelikož byl motor ne uplně promrzlý tak chytl a žárovka se rozsvítila. Má to nějaké dožhavování po naskočení motoru? Jelikož musím teď žhavyt přes drat a baterku na přímo a pak je vše ok, tak si myslím že odešlo asi žhavící relé. Ale proč se mi ukazuje žhavící spirála a proč to po nastartování bezproblému žhaví? Jo a nevíte někdo kde se nachází žhavící relé. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 (upraveno) Nepises jaky motor mas, tipujem HDi ,cim je motor chladnejsi tak to dlhsie zhavi pri 0 stupnoch (brana teplota motoru) to zhavi cca polsekundy pri -10 cca 5 sekud a po nastartovani to dozhavuje aby mal motor lepsi chod pockaj az bude vonka chladnejsie malo by to zhavit dlhsie ,podla mna to mas ok mna to tiez prekvapilo preco to tak kratko zhavi ale je to tak a ked ma motor viac ako 20 stupnov uz nezhavi Upraveno 2. prosinec 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacoos Odesláno 3. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 jo mám HDI 2litr rok 99, ale už ten novější model. Jenže problém je vtom že jsem potom nenastartoval,až třeba na podvacáté, tak jsem to začal skoumat a pomáhám si přižhavením přes kabel na přímo. Když nenastartuju a funguje to. Jinak to když nechce chytnout se projeví tím, že má snahu hytnout, převalí se jako když už chytnul ale nakonec zhasne. Žhavičky jsou ok, tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 (upraveno) No ja mam presne to co ty (auto)mozno tiez zalezi co mas natankovane,po pridani vif sa mi starty zlepsili ked je moc chladno tiez nenatocim na prvy krat ale na duhy uz ano a taktiez pred startom otocim a vypnem klucik viackrat koli tomu aby to viac prizhavilo zatial som furt natocil ,taktiez isto zalezi na tech stave motora (kompresia) ked to ma cez polmelona najazdene asi to uz nebude tocit ako za mlada ja nastastie pokial je teplota pri nule natocim na jednu supu a ako vies ze zhavice mas ok? mas ich nove? Upraveno 3. prosinec 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 Ještě nejsou mrazy a tak by to měl natočit hned. Pamatuji dobu kdy kluci žhavily 2x jako naždhavili vyply a pak žhavili ještě jednou, pak teprve startovali. Já startoval Lagunu startoval napoprvé a to bylo daleko pod nulou -25. Co jsem koukal už tu máš jedno téma ohledně žhaviček . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacoos Odesláno 3. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 jo to mám. Potvrdila se mi doměnka jedné špatné žhavičky, tu jsem vyměnil ale žádná změna nenastala. Možná to bude i tou kompresí co píše Krtek, ale nevím. Žhavičky jsem zkoušel tak že jsem všechny odpojil a od baterky je zkusil plusem jestli jiskřej, alspoň mi to bylo takto porazeno a ukazala se špatná jen ta jedna kterou jsem v minulosti nevyměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacoos Odesláno 10. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2014 mám další dotaz k mému stále nevyřešenému problému. Byl jsem dnes na vrakovišti a bavil se s klukem a říkal že na hlavě by mělo být čidlo teploty, které by mělo udávat do žhavícího relé, jak dlouho žhavit. Nevíte někdo zda to tak je a kde se tohle čidlo nachází? Stále startuju přižhavováním napřímo přes kabel. Délka žhavení se ani s klesající teplotou nezměnila. Tak nevím jestli kupovat nové relé nebo to čidlo, musím to nějak vyloučit. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2014 Co jsem koukal na schémata tak nikde čidlo teploty pro relé není, bere data z řj motoru . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacoos Odesláno 11. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2014 hm, tak to se asi spletl, děkuji za info. Ještě jeden dotaž, snad tady na fóru nebo někde jinde bylo že jsou tam relátka žhavení (startování) dvě, co je na tom pravdy? příští týden budu mít jiné žhavící relé, tak můžu vyzkoušet jestli to není tím. já jen jestli mám zchánět i to druhé, protože klučina rozprodává díly z auta, tak jestli ho mám poptávat a hlavně jak vůbec vypadá? Díky a obzvlášť Servismenovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.