Andrejevič Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Zdravím všechny pežoťáky a prosím vás o radu, zda má podle vás smysl kupovat P 806 s motorem HDi 2.0 s najetými 250 tisíci kilometry. Děkuji za vaše názory a zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 A dál? Jen svítící kilometry neznamenají všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 presne - bylo auto dukladne a pravidelne servisovano - ma nejake nedostatky ktere se budou muset resit po koupi atd.tyhle motory vydrzi 500 - 600 tis jen to fikne ale musi se o nej clovek starat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 To bude neco pro oddieho tohle vlakno..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrejevič Odesláno 2. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Je mi to jasné, ale moc toho bohužel nevím. Je to původně dovoz z Německa, r. v. 2000... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Zjisti si servisní historii ve vlákně servis, jestli to nemá 250 už potřetí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 oops, pardon, vlákno je jen pro platící členy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 (upraveno) http://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/806/16148129?goFrom=listtohle ?? pokud jo tak palubni pocitac to nema, ten dekl v kufru je sedivej a v puvodnim voze nebylale jinac to auto vypada luxusne asi to byl nejaky dalnicni kriznika ma to bufika Upraveno 2. prosinec 2014 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrejevič Odesláno 2. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 250:-) většina z nás co máme poctivé 2.0 hdi 8v by byla ještě rada za takový nízký nájezd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrejevič Odesláno 2. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Jendo - mám dojem, že tohle je 16V. Co jsem si pročítal některé příspěvky, tak od 16V dost odrazují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Pokud má 15 let starý diesel najeto jen 250tis km, je to ještě málo. Obecně problémem 806 jsou spíš převodovky, takže kvůli té by mě nájezd zajímal nejvíc. Potom, ta 806, co tu někdo linkoval, má motor RHW, což je 16-ventil, který bych bral jen v opravdu krajní nouzi, lepší je 8v RHZ, který se ale dával jen v r.2000 a platí se za něj eko (papírově plní pouze EII, RHW má EIII). Co tě zaujalo zrovna na tomhle bazarovém kousku popravdě nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrejevič Odesláno 2. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Oddie, díky moc za reakci. Čekal jsem, že s 16V moc potlesku nesklidím. Podle fotek to auto vypadá docela zachovale - jestli víš o nějakém lepším, sem s ním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Záleží na tom, jak moc na to spěcháš. Nedávno byl v inzerci kousek od soukromého majitele o 10tis levnější a zjevně udržovaný, ale už je pochopitelně pryč. Pokud chceš slušný kousek, je třeba to sledovat a obrnit se trpělivostí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrejevič Odesláno 2. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 (upraveno) Myslíš sledovat to tady na Peugeot clubu nebo i všude jinde? A co je vlastně za problém s těma 16V? Upraveno 2. prosinec 2014 uživatelem Andrejevič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Všude jinde, tady nic není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 (upraveno) Vždycky, když něco takovéhleho čtu, tak si vzpomenu na Pavla Štajgra, který kupoval 406ku v HDi (RHZ) s nájezdem přes 700.000 km. ...a autu (motoru) nic nebylo. Upraveno 2. prosinec 2014 uživatelem Stifler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Motor je nepodstatný. 406 je o 300kg lehčí a má jinou převodovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Moje malo pri kupe 258 tis. Dnes ma 400 a nic mu nechyba☺. A to radsej nebudem spominat moju dodavku ☺ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Nedávno jsem pokukoval po kousku, co měl přes 300tis a k tomu zapsanou kouli na 2 tuny, tzn. hodně riziková kombinace, ale někdo mě předběhl, než jsem měl čas tam dojet kouknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.