Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Urgentní!! Zalomená špička žhaviče


JJEENNDDAA

Recommended Posts

Přátelé je to sice k smíchu, ale zalomil jsem špičku žhaviče,. Celé tělo šlo krásně ale špice tam prostě zůstala! Nestartuju, nehýbu s ničím. Ptám se co můžu dělat? Uvažoval jsem, že ji nechám vystřelit, ale zjistil jsem na druhé hlavě co mám, že by taky mohla zapadnout do válce, čemuž se chci vyhnout.

Budu rád za každou nejméně bolestivou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nabodovat k tělu nějaké dlouhé tvrdé oceli,

spojit tělo s golou

vytáhnout

 

teoreticky by to zvládla i trafo el. přes elektrodu .Síla 2.5 .

v Karviný mám kámoše na kamionu ,má XM 2.5 Td ...je šikovnej

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud je ta špička aspoň na dva, tři závity. Tak M6 závitník tam pasuje. Potom závitovou tyč a udělat z ní reverzní kladivo.

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spicka znamena jenom knot zhavice ktery je v hlave temer ve spalovaku.

Tudiz tam nic nelza navarit nalepit nasroubovat.........

Resim to bezne tak ze spicku vklepnu do valce na pist,tam si ji pomoci kamery shodim do spalovaciho prostoru pistu a nasledne vyjedu pistem nahoru a vytahnu magnetem na tycce .

Vse pres diru od vstriku  :D  :D

 

Pokud myslis opravdu jenom spicku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co zkusit pres otvor na zhavic tam fouknout vzduch z kompresoru - zkusit udelat pretlak? Samozrejme predpoklad je mit ventily zavrene.

Keď už,tak cez otvor na vstrekovač.

A to už môže rovno natočiť,dosiahne vyšší tlak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máš zalomenej jen jeden tak bych to nechal vytáhnout. Kámoš to zalomil, nechal tam špičku, najel 70tkm a až potom se uvolnila, ale jelikož to zaslepil tak ji to nevystrelilo ale zapadla dovnitr a doxxdala jak pist tak hlavu , no motor na odpis.

Já jsem zalomil 3 , tak jsem to resil hlavu dolu, vyklepat (docela to drželo) , potom srovnání i s otlakováním a jedním novým ventilem 2700,- , těsnení,šrouby atd. cca 1500-2000,- a cca den práce. a když jsem viděl to těsnění tak ani nelituju že jsem šel touhle cestou.

Upraveno uživatelem Devils-night
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...