Paja Pl Odesláno 29. listopad 2014 Sdílet Odesláno 29. listopad 2014 Zdravim,píšu to sem protože citroen forum je mrtvý. Mám Citroen ZX rok 97 s motorem 2,0 16v , což je vlastně okopírovaná 306 S16. Nevím proč,ale občas to jede na 3,na 20 Km trase to udělá tak 5x . Auto se zakucká rozsvítí se kontrolka diagnostiky za 5 sekund zhasne a jede zas normálně. Nejspíš vynechává častěji a opět naskočí aniž by se stihla rozsvítit kontrolka,soudím podle toho,že auto neumí jezdit pod 2 tis. otáček. Pořád nervózně poskakuje a zakuckává se. Ještě bych chtěl říci že každá svíčka má svoji cívku, a ty jsou všechny nové (svíčky i cívky). Poradíte na co bych se měl podívat ? Nevím kam dál Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 29. listopad 2014 Sdílet Odesláno 29. listopad 2014 doplnuji ze je to 120 kw verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 (upraveno) nediv se ,ciroeny jsou a budou mrtvé , tažní koni dostali babány nebo rovnou byli smazaní za íčoviny za plnohodnotné odkazy na dřívější témata ,která jsou tam paradoxně i teď ...což popírá logiku .Pak lidi ,co maj dobrou pověst a zlatý ruce na citroeny po čr, se stali nevítaní .... superadministrátor je mazal,i opakovaně . 16V je dost citlivý stroj na vůle na ventilech .Tam jsi v obraze ,jak na tom je...? Není problém dát odkaz na pomoc,tel číslo ,mejl . Upraveno 30. listopad 2014 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 vule vubec nevime, lehce to cvaka, to auto koupil teprve pred mesicem, tel myslim ze nebude problem, ale to at se vyjadri majitel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 me tak napadlo, co by to delalo kdyby bylo prehozeny kabeli na civce, protoze jsme prisli na to ze to odpaluje civky na 1 valci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 (upraveno) nemoze byt prehodene motor by ti vobec nesiel alebo by s nim strasne nabijalo a stejne by zdechol nemozes zmenit poradie zapalovania je to konstrukcne dane u kazdeho typu motora a v dnesnych autach to zamenit ani nejde pretoze kabely maju od vyrobcu predpisanu dlzku a ten kabel das len tam kam patri lebo na iny valec nedociahe alebo by sa ti zvysil kabely ktore by nikam nepasovali Upraveno 1. prosinec 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 přehozený kabel jsem měl jednou na úžasném lidově demokratickém vozidle rudé armády vzor 429 Bi ,a to NEJEDE,po chvíli se zadusil a konec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 nene, vy me nechapete, pred nama, nez jsme to koupili se v tom nekdo vrtal, tady ma kazda svicka svoji civku, a na ni je 2pin konektor, bohuzelkonektory tam nejsou a je to naletovane primo na ty civky, tak jestli nemuze bejt prehozenej stalej proud z impulsem, co by to delalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 (upraveno) tak to premeraj ale pochybujem ze je to prehodene v tych cievkach su polovodice tranzistor a dioda (pokial je to typ zapalovania EPS ,cievka na kazdy valec zvlast) to by odpalilo na fleku tranzistor ked zapnes zapalovanie ak by to bolo prehodene Upraveno 1. prosinec 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maya628 Odesláno 4. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2014 Dnesnych autach to zamenit ani nejde pretoze kabely maju od vyrobcu predpisanu dlzku a ten kabel das len tam kam patri lebo na iny valec nedociahe alebo by sa ti zvysil kabely ktore by nikam nepasovali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 4. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2014 zjistli jsme že něco ničí cívky na 1 válci, 3 cívky za týden :/ nějaký nápady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 10. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2014 asi budu vypadat jako totální debil, ale je možný aby to bylo výfukem? :D:D podle mě je to blbost, ale po nahození origo tlumiče se auto strašně uklidnilo a přede krásně na 4........ pro mě je to teda záhada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 trosku se to zlepsilo, uz to delá jenom pri dojezdu na kruhac nebo do krizovatky, kdyz se jede bez plynu :/ kdyz je motor v tahu tak to jede normálně..... nikoho nic nenapada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307 2.0 16V Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 Nazdar kluci, mám Peugeot 307 2.0 16V. Od koupi jsem měl problém ! Motor za studena například na 2 minuty jel na 3 válce a potom na 4 válce. Potom jak se trochu zahřál jel jako divoká svině. Parádně. Taky se mi občas stalo, že mi palubní pc napsalo antipolution fault a rozsvítila se kontrolka motoru. Ale třeba 3 až 5 nastartování a zase všechno přestalo svítit. Ale za studeného startu furt na 3 potom na 4. Motor jede jak má jede 200 jak hovno a zrychluje a jde do otáček jak nic. Moje operace! Výměna svíček Bosch nepomohlo! Potom výměna za org. svíčky Bosch z Peugeot Artcom Olomouc. Nepomohlo. Výměna všech vstřiků i s těsněním Valeo. Nepomohlo. Výměna celé zapalovací lišty Tesla. Nepomohlo. Pročištění a zkontrolování škrt. klapky a dání do základního nastavení před diag. nepomohlo. Sundání sání a kontrola netěsností vše. v pořádku. Kontrola jak dávají vstřiky vše OK. Kompletní ukostření motoru a pročištění a zkontrolování všech kabelů které vedou jak z Eřj do zap. cívek tak do vstřiků. Vše ok. Smazání závad a nahrané nové adaptační hodnoty za studena nepomhlo. Vše dle diag. v pořádku akorát píše chyba ZAPALOVÁNÍ NA 3. Válci a vynechávání. Kontrola lambda sond katu. Vše ok. Otestování všech akčních členů teplotních čidel a tlakových vše ok :D je to už k zasmání. Nádobka s aktivním uhlík v pořádku. EGR v pořádku otvírá jak má atd... Vše otestované dle schémat multimetrem vše ok Jediné co jsem se dozvěděl, že právě u tehlech motorů to bývají venitily hydroštely právě tak se na ně chystám sundat hlavu nové těsnění nové hydra !!! A potom i když mám docela OK rozovdy tak nové rozvody. Jelikož komprese na válcích jsem měřil a jsou OK !!!! Takže kdo jednou po mě koupí tohle auto tak mi ještě do hrobu přijde děkovat :D :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.