purkmistr Odesláno 29. listopad 2014 Sdílet Odesláno 29. listopad 2014 (upraveno) Zdravím, chtěl bych se zeptat jaký rozdíl (jáký je koncový verdikt) je mezi tlakovou zkouškou válců (natlakování a měření úniku) a měřením kompresního poměru. Chtěl jsem změřit tlaky, zda je motor ok a bylo mi řečeno, že udělali tlakovou zkoušku natlakováním a prý je vše v pohodě. Co je přesnější výsledek pro stav motoru (těsnosti ventilů a pístních kroužků)? díky moc za odpověď :-) Upraveno 29. listopad 2014 uživatelem purkmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. listopad 2014 Sdílet Odesláno 29. listopad 2014 (upraveno) zkouška těsnosti válců natlakováním a měřením úniku nevím co je kompresní poměr je dán konstrukcí motoru a je neměnný pístní šroub neznám pro zjištění stavu motoru a těsnosti válců (ventilů) je rozhodující změřit kompresní tlaky--měří se na teplém motoru každý válec zvlášť speciálním tlakoměrem (kompresiometrem), výrobce udává kompresní tlaky u každého svého motoru--např. nový motor má mít dle výrobce třeba 14 Atm, opotřebený motor nesmí mít třeba pod 10 Atm nejdůležitější je, aby každý válec motoru měl cca stejnou hodnotu tlaku, připouští se rozdíl do 10%, jinak se řeší oprava motoru Upraveno 29. listopad 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 Ozzy ozzy a to si automechanik? Dneska uz nemusis mat nastartovany motor na zistenie tlakov. Je to presne tak, nafukas a zistujes unik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 donrom 1.nejsem automechanik, ani jsem se tak nikdy nikde neprezentoval 2.musíš lépe číst--nikde nepíšu, že při měření kompr. tlaků má být motor nastartovaný rád se poučím--popiš prosím podrobně jak ,,nafukas a zistujes unik'', hlavně s ohledem k tomu, zjistit mechanický stav motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 (upraveno) Myslim ze ma na mysli to ze namiesto sviecky natocis trubku na tu trubku napojis kompresor s regulatorom , klukou pootocis aby sa vo valci zavreli ventili a cakas co se stane ,ked je spatne tesnenie tak to bude vo vode bublinkovat ked je spatne nieco ine bude klesat tlak ale jak to zistis ze odkial to asi nejde stejne pojde hlava dole ale jak pise ozzy skuska kompresie ma svoj vyznam lebo dolezitejsi je rozdiel tlakov medzi jednotlivimi valcami ako samotna maximalna kompresia a ten rozdiel zistis len kompresiometrom a tocenim motora, obe skusky sa kombinuju najprv spravis jednu potom druhu Upraveno 1. prosinec 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joshiki Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 ta zkouška kompresiometrem probíhá takhle?na zahřátý motor postupně měním kompresiometr místo svíček a zapisuju si hodnoty, které mi při protáčení motoru ukáže budík?Kdysi jsem to chtěl dělat, ale po rozvážení jsem radši chtěl zůstat v nevědomosti o stavu mého motoru...teď bych si to chtěl proměřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 (upraveno) třeba tu http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/komprese.htm třeba tímto http://www.naradi77.cz/dilenske-vybaveni/auto-moto/motorovy-prostor/souprava-k-mereni-kompresniho-tlaku-v-dieslovych-motorech-16ks-yt-7307.html Upraveno 1. prosinec 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Ozzy ozzy a to si automechanik? Dneska uz nemusis mat nastartovany motor na zistenie tlakov. Je to presne tak, nafukas a zistujes unik. stále si myslím, že pro objektivní zjištění stavu motoru (jak je na tom motor mechanicky) je nejdůležitější měření kompres. tlaků, což nevylučuje, aby si to někdo jiný zjištoval nějak jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.