greg Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Ahoj kluci. Zhoršuje se to, nyní stačí i 3 min a brzdový pedál je uplně tvrdý. (samo, že bez našlapání) Po vypnutí motoru bzučí solenoid pro ovládání turba, bzučí cca ty 3 minuty pak přestane a pedál je tvrdej. Dneska jsem dal nový solenoid a situace se nezlepšila. Když odpojím hadičku k turbu a rychle ucpu vstup do solenoidu vydává zvuk stále. kde hledat netěsnost? Díky za rady 406 2.2 HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Vedení mezi solenoidem a vývěvou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomm176 Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Mě na 2,0HDi nefunguje zpětný ventil na posilovači brzd. Takže mi taky ztvrdne pedál a nevím kde jej mám koupit. Koupil jsem v kelly, ale ten má jiné napojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 26. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 tak ten zpětný ventil mě taky napadl, resp. už jsem to někde četl, ale kde ho na té vývěvě najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 měl by být na hadici k posilovači najdi si ho v serviceboxu a podle OE čísla si ho někde najdi třeba kelly nebo servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 je přímo na posilovači brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomm176 Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 (upraveno) Já podle OEM hledal, ale v kelly byl trošku jiný. Mám ho doma a nikde jinde správný nemůžu najít. Upraveno 26. listopad 2014 uživatelem tomm176 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 26. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 no podle SB je to tedy OE 4599 31, takže stejně jako u toma176 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 27. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2014 v kelly se to tváří jako 459915 to je ten co máš tomme? origo v peugeotu 435 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomm176 Odesláno 27. listopad 2014 Sdílet Odesláno 27. listopad 2014 Ano, to je on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Tak dnes nějaký další pokrok, vyměněn zpětný ventil a problém stále trvá. po chcípnutí, pedál tvrdej do dvou minut. Koukal jsem kam všude vedou podtlakový trubičky a hadičky. Udělal jsem schémátko jak je to zapojený. Jediný místo, kde může být problém je něco do čeho vedou trubičky před solenoidem turba, všechny ostatní přívody k solenoidům jsou zaslepený. Otázka zní co to je ? Taková černá oválna krabička před posilovačem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Tzv.zásobník podtlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomm176 Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 kdes ho koupil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 origo z peug. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 6. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2014 Tak jsem dneska začal zjišťovat příčinu. Postupně jsem odpojoval od podtlaku, ventily sání - připojeno k podtlaku hned za vývěvou. EGR - připojeno u zpětného ventilu - problém stále stejný - Tak ven zásobník podtlaku ( jeho test jenom pusou ale myslím že je ok ), Má tři vývody - 1, přívod podtlaku 2, přivod vzduchu - přes solenoid SWIRLU 3, odvod podtlaku - do solenoidu turba Zaslepeno vše, kromě přívodu podtlaku samozřejmě Nyní test a čekám jestli po obědě bude pedál tvrdej. !!! Jinak jsem zapoměl při jednom startu odpojený konektor plynového pedálu, a začala vyskakovat hláška antipoll..... mohl to způsobit ten odpojený konektor.?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.