Nick406 Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Zdravím Tak jsem tu opět s dalším dotazem...... tak problémy s budíky vyřešený snad co se týče rychlosti. Včera natankuji mám přes půlku nádrže dneska ráno mě svítí rezerva a rafika se pohybuje také na rezervě asi po 20 kilometrech se o něco zvedla ale nad rezervu se nedostala k tomu svítí stále hladové oko.Stoupl jsem si čumákem z kopce tak se to trochu pohnulo nad rezervu ale stejně to pořád svítí a po dalším nastartování je to furt dokola prostě pořád v podstatě na rezervě.A zajímalo by mě jak se dostat k plováku a jak vůbec poznám že je někde něco špatně.....Díky za nějakou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 (upraveno) Při tankování jsi měl klíček vyplý?? Co se týče kolik jsi natankoval? Aby se to projevilo na palivoměru. Někde na foru je odkaz kde jsou i hodnoty odporu při určitém stavu nádrže a taky je odkaz jak k plováku. Jak se dostat k plováku http://mdy.sweb.cz/Pumpa/Default.html Upraveno 26. listopad 2014 uživatelem servisman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 26. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 (upraveno) Ano klíček vypnutý a mohlo to být kolem těch 25 litrů bral jsem za 800 a rafika se pohybovala mezi čtvrtkou a rezervou takže těch 10-15 litrů tam ještě mohlo zhruba být jinak díky mrknu na to. Upraveno 26. listopad 2014 uživatelem Nick406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Nejjednodušší je vezmi plnou. Ať se nehoníš zbytečně. Možná to bude fungovat normálně. Plovák má nějaké tlumení, takže se hýbe trochu ztuha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Zde je ten odkaz s hodnotami http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/fuegaug/fuegaug.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Benzín za 800,- v tý cisterně, co má 406 místo nádrže, nemůže být ani znát Pamatuji, když jsem 406 před deseti lety koupil a jel hrdě natankovat za 500,- Projevilo se to jen tím, že přestalo svítit hladový oko Od té doby beru vždy plnou (za 1800-2500,- podle ceny benzínu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Před deseti lety jsi vzal aspoň 20l nyní tak 14l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 26. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Ale tak není to zase tak hrozný.... těch 800-1000 Kč to vždy zaznamenalo v mém případě min.týden jsem se blížil k rezervě vzal jsem za 1000Kč a hned jsem měl přes půlku jtřeba když jsem jel ze školy měl jsem čtvrtku vzal jsem za tři kila a hned byla skoro půlka docela to reagovalo dobře až na to že jsem v kopci měl prázdno i při plné nádrži a navíc rafika se pohybovala v kopci atd...to ale oprava budíku nevyřešila a k tomu se to ještě momentálně nějak seklo. Každopádně ještě jsem k tomu natankoval za 500 aby se to trochu třeba pohnulo a ejhle oko nesvítí rafika je kde má být ale po druhém nastartování opět rafika nenaskočí ani do oranžového políčka rezervy pohne se tak o milimetr a zase to svítí...a to jsem celkově vzal za 1300 od včerejška takže by tam mělo být nějak třičtvrtě nádrže což po natankování ukazoval i ukazatel dokud sem nevypl motor poté jak už jsem říkal zase to samý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 26. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Tak trochu bádám jestli není chyba třeba jinde než v plováku....ale budík funguje navíc odpovídá tomu co by tam mělo být no uvidím zítra jak to bude pokračovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 (upraveno) Ved pozri na plavak ci nieje sekly alebo nejako poskodeny neni s tym az tolko roboty z tych benzinakov sa cerpadlo s plavakom vybera v pohode Upraveno 26. listopad 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Abych přispěl k tématu. U své 106tky jsem měl problém s budíkama (vypínaly se, padaly ručičky při jízdě, zhasínalo se podsvícení, atd. atd.) Tak jsem to rozebral, odpojil, přelepil kabely el. páskou aby líp držely u toho konektoru, znovu zapojil a budíky už neblbnou, nepadá ručička ani nic jiného. Jen mám uplně stejný problém jako ty, a to s ručičkou nádrže. Při jízdě mi jezdí ze stranu na stranu, potom se ustálí, potom spadne jakoby na nulu, nebo se rozsvítí hladový oko, potom zase naskočí a takhle je to furt dokola. Takže jsem sice vyřešil problém padání ručičky rychlosti atd, ale zase mám problém s tímhle. A taky už nevím co s tím, jsem zoufalý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 26. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 O víkendu mrknu na plovák....já jsem právě nechal budíky opravit nefungoval ukazatel rychlosti někdy se splašila teplota nebo nenaskočila rafika paliva vůbec ale stačilo do toho klepnout a všechno bylo zase OK. Když jsem s tím jel poprvé měl jsem skoro plnou nádrž zastavím v kopečku a okamžitě hladové oko a rafika na rezervě a tohle pokračovalo i po opravě budíku,o víkendu na to mrknu a napíšu jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 neco podobneho ted resim i na Evasionupremyslim jestli nahodou neni problem v "mozku" budiku zbloudile 1 a 0 jsou svinetaky me o vikendu ceka plovak u me bohuzel sundat nadrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 Přesně to jsem měl já, jel jsem a z ničeho nic spadla ručička rychlosti na nulu, bouchnul jsem do palubovky nad budíky a zase to naskočilo. Tak jsem to rozebral a už to jde, ale blbne mi to palivo no, zas tolik mi to sice nevadí, vím za kolik tankuju takže vím, co můžu najet, ale i tak je to takový nepohodlný Ale zas za opravu nebudu dávat 2000 za novej plovák, na to kašlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 28. listopad 2014 Sdílet Odesláno 28. listopad 2014 a nevykrad ti nekdo benzin?? kolega taky zkoumal asi 3 tejdny plovak nez zjistil ze ma diru v nadrzi zalepenou zvejkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 7. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2014 Možná to vyzní hloupě ale mohl by mě někdo popsat jak u tohoto auta ten plovák funguje?? v jaký moment udání hodnoty začne svítit nebo funguje rafička vytáhl jsem čerpadlo a v podstatě na první pohled mě nepřijde nic v nepořádku ani ten plovák...po mechanické stránce to vypadá OK tak spíše si myslím jestli není někde chyba v elektrice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2014 potenciometr pripojeny 2 draty - plna nadrz vetsinou 50 Ohmu - prazdna 350 - mezi tim jakykoliv stav jakmile je na nem urcita poloha nameri urcitou hodnotu a tuhle hodnotu si budik prevede na stupnicipokud mas multimetr napichni ho na kontakty plovaku a sleduj jak ty hodnoty behaj pri pohybu plovakupokud najednou hodnoty zmizi nebo necekane vysoke je plovak preruseny, zniceny provozem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.