Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Bublání vody


virten

Recommended Posts

Díky, teď ještě najít odvzdušňováky, budu měnit nemrzku v chladiči tak to zrovna odvzdušnim, ale sakra nevím jak  :myslim

 

P.S : Ještě dotaz mimo téma, motorek ostřikovačů mi nějak blbne, na zadní okno to stříká normálně, ale na přední to jen tak plive což teď před zimou když na sklo lítá kdejaký bordel je blbý, takže bych ho zkusil nejdřív vyndat a vyčistit, potom kdyžtak koupit novej. Ale jak se k němu dostanu a kde se nachází?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

virten: Co se takhle nejdříve trochu porozhlédnout po fóru. Většina takových základních úkonů je tu min. jednou popsána. Doporučuji sekci Modely - Peugeot 106 ;) http://www.peugeot-club.com/topic/85071-odvzdusnovaci-ventyly/#1393151 

Upraveno uživatelem MJSytic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferinko2:  Podle mých informací bych měl mít motorek, který má 2 vývody, jeden na zadek a jeden na předek a co jsem si tak četl tak se dost stává, že se právě ten vývod který je na předek ucpe z důvodu, že se používá mnohem častěji než ten druhý. Ten motorek stojí pár korun, tak ho koupim a když to nepomůže, půjdu po hadičkách

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem ako u 1.4 ja na 1.6 mam tri odvzdusnovaky - na chladici, na termostate a na kureni. teraz som menil kvapalinu a odvzdusnoval som takto: otvoril som vsetky odvzdnusnovaky, do nadobky chladica som si z flase urobil nastavec aby som mohol pohodlne liat vodu a hlavne koli tomu aby som sa dostal s vodou vysssie ako je posledny odvzdusnovak ( na kureni) . zacnes liat a musis udrziavat hladinu vody vyssie ako je ten ventil na kureni aby pekne tlacilo von vzduch. ked sa naplni chladic a zacne z odvzdusnovaku tiect uz len voda bez bubliniek zavries ho a pokracujes v dolievani , potom zacne tiect z odvzdusnovaku na termostate zavries aj ten a nakoniec posledny. je dolezite aby si stale udrzoval hladinu vody vysoko aby sa to nezavzdusnilo. zavries aj posledny. odsledujes si hladinu vody - dolejes pripadne odsajes aby bolo po max. zavries nadobku, nastartujes, nechas zohriat , neviem ci treba mat kurenie naplno ci nie, niekto hovori ze ano niekto ze nie, ja som pre istotu otvoril kurenie na full. pockas kym zapnu vrtule, mozes trosku podrzat otacky okolo 1500-2000. po zohriati som ho vypol, este raz som otvoril horny odvzdusnovak ale kedze uz len striekala voda  bez vzduchu tak som to zavrel a finito :-) auto sa neprehrieva, kuri normalne,  nebuble v radiatore. no problem robota na par minut. po vychladnuti este raz skontroluj hladinu , pripadne dolej ak bude malo, ale mozno ani nebude treba - ja som nemusel.

 

s ostrekovacom mam aj ja problem, robi mi to nieco podobne, ale mne dokonca idu stierace asi tak 4x nasucho kym vôbec zacne striekat , a aj to len tak pluje :/ tiez tipujem na motorcek ale teraz v zime sa mi uz do toho moc nechce.

Upraveno uživatelem Iceman_3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...