Facelift307 Odesláno 20. listopad 2014 Sdílet Odesláno 20. listopad 2014 Ahoj, tak skoro za tři roky co mám auto první vážnější závada. Občas netočí startér většinou když je auto teplé a je to spojeno s tím že vyhoří pojistka startovacího oruhu a u pojistek uvnitř vozu při pokusu o start jen cvak. Zatím se podařilo vždy po několika pokusech nastartovat ale potřeboval bych poradit jestli to může být startér případně na co se zaměřit. Baterie to určitě není! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 20. listopad 2014 Sdílet Odesláno 20. listopad 2014 (upraveno) Buď vadná cievka štartéra,alebo skrat káblika na kostru.Keď to robí len pri teplom motore,tipoval by som vadnú cievku. Poistka 20A? Upraveno 20. listopad 2014 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Facelift307 Odesláno 20. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2014 Přesně tak je to pojistka 20A v motorovém prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 20. listopad 2014 Sdílet Odesláno 20. listopad 2014 Popozerať kabeláž,prípadne merať odpor proti kostre a hýbať káblami až po poistkovú skrinku.Také "občas" závady sa blbo hľadajú.Najhoršia verzia - preráža cievka na kostru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Facelift307 Odesláno 27. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2014 Tak auto už zase startuje a jak to bývá při výměně celého startéru samozřejmě lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.