Jump to content

novacik u Peugeotu a 5008


Guest
 Share

Recommended Posts

Ahojte pažotáci :papa

dnes idem po mojho prveho francuza a to P5008 1,6 HDi.  Nikdy som predtym nemal nic francuzske (vacsinou japonci :roll ) a tak mam trochu obavy a zvlastny pocit na hrudi. Mozno je to tym, ze na serveroch typu AUTO.CZ je plno kriklunov, ktori zatracuju franc. produkciu. Beriem to trosku s nadhladom, pretoze podobne propagandisticke platky su "pro-koncern-orientovane" a detto aj vacsina diskutujucich, no tiez asi plati, ze bez vetra sa listek nepohne.

 

Posledne vozidlo - Toyota Corolla r.v. 2010 malo za 4r. tri vazne zavady - nejaka elektronika v zabehu, spojka (riesene v zaruke) a neskor alternator (hradene z vlastneho vrecka).  Manzelkina Aurisa tiez asi 3x zostalo stat na ceste. Naopak moji pribuzni s Renaultami a Peugeotmi celkom spokojni. Taktiez som mal Octaviu v benzine a kazde 2 mesiace porucha a kazdy moj znamy ma s koncernovym autom problemy.

 

Tak dajte nejake skusenost s Peugeotom, pripadne 1,6 HDi........ stornovat to uz asi nepojde :bojim

Mam mat vazne obavy, alebo je to vecou dotycneho kusu vozidla (ako aj u Audi, BMW, MB atd.)?

 

 

Este doplnim, ze motor je to 84kW - je to uz ten, kde nie je problem so sitkom do turba?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

5008 1,6 HDi, skoro 4 roky, 100 t. km = max. spokojenost. Nemaj boja. (= neboj se - kdo nezná západoslovensky)

 

Do firmy jsme kupovali dlouho Peugeoty, a v poslední době Škodovky "aby nám zákazníci nezáviděli". Mám zkušenost z provozu celkem asi 15 mil. km s Peugeoty a asi 1,5 mil. km Škodovky. Škodovky se kazí taky, snad víc, než Peugeoty. Rozdíl je možná v tom, že Peugeoty jsme kupovali ojeté (se stočenými 100 až 200 t), Škodovky funglovky. Jak se kazí Peugeot po 400 t, tak Škodovka po 150 t.

Link to comment
Share on other sites

Též 2,5 roku, 60tkm, nic zásadního. Ono je to hlavně o tom elementu mezi sedadlem a volantem. Hodně lidí tady si na autě dělají co nejvíc věcí sami. A čím líp se k němu chovají, tím míň věcí musí dělat. Jinak mám v práci spoustu kolegů, po kterých bych si auto nekoupil - ani předváděčky v salonech nedostávají takový kapky... Je to služebák, ne? No leckteří vlastní auto nemají, používají to jako spotřebák. Jasně, je to spotřebák, o tom žádná, ale doba použití by měla být jiná, než u mobilu... Pak člověk poslouchá ty kecy o ekologii... Co je ekologické na tom něco zničit, aby se muselo vyrobit/koupit něco nového? Tenhle princip mě prostě nebere.

 

Tož vítej ať ti slouží co nejdéle a nejlépe!

Link to comment
Share on other sites

Nazdárek kolego  :papa 

Taky jsem čerstvým majitelem P5008 1,6 HDI.

Předtím auta co mám v podpisu.

 

Já zatím: za týden najeto 800km.

Počáteční nadšenost mě neopouští.

Vždy mě autí něčím překvapí (příjemné převažuje).

 

Mé počáteční obavy:

1) nemám xeny-bude to dost svítit? = svítí to jak bejk!

2) 1,6 HDI 85kW na tak velký auto-bude to stačit? = stačí to bohatě! Není to žádný sprinter, ale k tomu P5008 typově neslouží ;)

 

Jediné co mě chybí:

1) indikace otevřených dveří při stojatém autě

2) zásuvky zapalovače pod stálým proudem (fungují pouze s klíčkem)

3) osvětlení boxu mezi předníma sedačkama

 

A zvykám si na trošku jiný zvuk. To víš HDI a TDI je něco jiného.

 

Jinak co se recenzí a případné kritiky týče: taky jsem patřil k zarytým "koncerňákům".

Ale chtěli jsme nové a podle mě ceny koncernových vozů neodpovídají realitě.

U koncernu to je tak: za hodně peněz málo muziky-aspoň já to tak vnímám.

 

Tedy Ti přeji mnoho štastných km a koukej sem dát fotky a rozepiš se o výbavě a dojmech! 

 

Edit: Mám dojem pokud je tento motor vyroben po 04/2014 tak zde sítko už není ;) 

Edited by Dodo1976
Link to comment
Share on other sites

Ahoj :papa dakujem za pozitivne uvitanie.

Tak dnes som absolvoval 35km. Nie je to mnoho, ale napriek tomu prve pocity skvele. Hlavne ticho v kabine je ine ako u koncernu :mrk I ked HDI sa ozve (pre mna zatial) zvlastnym/novym  zvukom pri vyssich otackach.

Podvozok je zaujimavy, celkom slusne naladeny - taky kompromis medzi komfortom a istotou.

 

co ma vsak neskutocne udivuje, je to, ze sa mi zahmlievaju okna. Nemam to zapnute na AUTO, tak asi preto. Mam klasicky ventilator na palicky/ledky a prud vzduchu usmerneny na vrchnu sipku, co asi nejde k oknam, ze? Ked dam klasicky fukat na okno (symbol okna), ventilator sa zapne na plne otacky.

Moze to byt tou velkou plochou skiel? Alebo?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

V tomhle počasí se ti bez klimošky zamlží skoro každý auto. Občas vzpomínám na dobu, kdy jsem musel zastavit a otřít si okno, protože se nedalo jet dál. Tedy, bylo to auto bez klímy. Pro bezpečné ježdění je klíma potřeba, už se mi i párkrát stalo, že klíma měla co dělat, aby vůbec odmlžila - středomořské podnebí + bouřka z tepla... Jinak povětšinou auto stačí, občas je potřeba pustit odmlžení. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ahojte, po rokoch s Fordom som skúšobne prešiel aj ja k Peugeotu a dal som sa nahovoriť na 5008. Zatiaľ max. spokojnosť, ale v porovnaní s Fordom 2 skutočne zásadné rozdiely (radenie rýchlostí - nepresné a naladenie podvozku). V tomto Ford stále vedie. Inak ako rodinné auto fajn. Pred kúpou som to tu celé prečítal a poradil sa s vlastníkmi v blízkom okolí. Následne som otestoval aj 2,0 aj 1,6 a skončil pri slabšej verzii. Zatiaľ súhlasím s názorom, že postačuje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...