Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 407 2.0 HDI - nestartuje


Taxik

Recommended Posts

Zdravím, mám Peugeot 407sw 2.0hdi 100kw,nastal mi tento problém auto jezdilo suprove, ale před 14dny jsem auto zaparkoval a nepotřeboval jej a nyní po 14 dnech jsem potřeboval autem jet, ale auto točí a prostě ani neskytne, prostě ani sebemenší náznak že by chtělo chytnout. Dia nic neukazuje, zkusil jsem i balónkem natlacit palivo to po par zmáčknutí stvrdne a vypadá že je nafta natlacena, ale po opětovném startování ani nazkak zeby chtělo nastartovat, nevíte prosím v čím by nebo kde by mohl být problém. Auto dost potřebuji k návštěvě lékaře a je dost pro mě důležité být pojízdný. Předem velice moc děkuji za každou radu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na manzelky auta to mam podobny.

Kdyz je to studeny tak prvni start ten den je hrozne dlouhy.

Pak uz vetsinou behem dne to startuje dobre(v 85% pripadu)

Pry to muze byt vybehanym loziskem na starteru a dela se repas.

Je fakt ze kdyz se to dostane do otacek tak vim ze driv nebo pozdeji nastartuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, může to být tím starterem, protože když je vyběhaný starter (ložiska, uhlíky atd.), nemá takovou sílu jakou má mít a nemá ani startovací otáčky, takže neroztočí motor na požadované otáčky..., po repasi starteru se většinou člověk až lekne (při prvním startu) jak rychle se motor točí a chytne hned :) (pokud není jiný problém s motorem)

ale když to nestartuje dobře jen při prvním startu, zkoušel jsi ráno před startem napumpovat naftu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to docela pravděpodobne pokud čidlo nedá jednotce hodnoty, tak řídící jednotka odstavi palivo pro ochranu čerpadla které by mohlo prasknout kdyby z nějaké příčiny se zvedl moc velký tlak a jinak auto nešlo nastartovat ani po připojení druhého nastartování auta, startér točil jako divy, ale motor ani neskytl, až jak jsem psal po odpojení konektoru na palivové liště uprostred z čidla, auto okamžitě nastartovalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj, včera normálně přijedu a dnes chci nastartovat a nic ticho, Tak zkusím startér drátem na přímo přes baterku a točí, ale zapalováním jen hodně tiché cvakaní relátka  v motorovém prostoru u pojistek a startér ani necvakne. Co to může být překousaný drát.. nebo?? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám velkou radost myslel jsem, že pod pojistkami budou relátka co se dají vyměnit a ono je to komplet jednotka. A problém bude určitě ve spínání relé. Zatím startuji napřímo z baterie na startér, ale vypadá to divně a nevím jestli to něčemu nemůže uškodit? Nemá někdo schéma té jednotky a kompletně celého obvodu ke startéru? Děkuji za každou pomoc radu. Nějak finančně nestíhám a každá stovka dobrá tak zkusím šikovného elektrikáře zda by uměl si s tím poradit, když budu mít elektrické schéma, Ještě jednou díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zavolal jsem člověku co dělá náhradní  díly na francouze .ten  měl  fotky čidel  na jeho stránkách na já jsem si ho tam podle mého poznal.

Ten člověk  hned věděl jaký je problém.Když přišlo tak bylo přesněn stejný jako to moje. 2.0HDI RHK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...