jarda444 Odesláno 9. listopad 2019 Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 Zdravím, mám Peugeot 407sw 2.0hdi 100kw,nastal mi tento problém auto jezdilo suprove, ale před 14dny jsem auto zaparkoval a nepotřeboval jej a nyní po 14 dnech jsem potřeboval autem jet, ale auto točí a prostě ani neskytne, prostě ani sebemenší náznak že by chtělo chytnout. Dia nic neukazuje, zkusil jsem i balónkem natlacit palivo to po par zmáčknutí stvrdne a vypadá že je nafta natlacena, ale po opětovném startování ani nazkak zeby chtělo nastartovat, nevíte prosím v čím by nebo kde by mohl být problém. Auto dost potřebuji k návštěvě lékaře a je dost pro mě důležité být pojízdný. Předem velice moc děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam 988 Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 tak to jsme na tom podobně, spíše stejný problém, na dia čekám tak se uvidí. nicméně jsem na to založil téma, podívej se ... už mi radili snímač otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 Nabij baterii pokud je slabší tak 2.0 hdi má problém chytnout i když toci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 na manzelky auta to mam podobny. Kdyz je to studeny tak prvni start ten den je hrozne dlouhy. Pak uz vetsinou behem dne to startuje dobre(v 85% pripadu) Pry to muze byt vybehanym loziskem na starteru a dela se repas. Je fakt ze kdyz se to dostane do otacek tak vim ze driv nebo pozdeji nastartuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 ano, může to být tím starterem, protože když je vyběhaný starter (ložiska, uhlíky atd.), nemá takovou sílu jakou má mít a nemá ani startovací otáčky, takže neroztočí motor na požadované otáčky..., po repasi starteru se většinou člověk až lekne (při prvním startu) jak rychle se motor točí a chytne hned (pokud není jiný problém s motorem) ale když to nestartuje dobře jen při prvním startu, zkoušel jsi ráno před startem napumpovat naftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 Děkuji za rady, baterií mám plné nabytou, ale zjistil jsem že bude pravděpodobně vadne čidlo tlaku paliva na palivové liště, po odpojení a zkoušky startu auto ihned nastartovalo a po zpětném připojení už začala i diagnostika hlásit vadný snímač tlaku paliva, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 Je to docela pravděpodobne pokud čidlo nedá jednotce hodnoty, tak řídící jednotka odstavi palivo pro ochranu čerpadla které by mohlo prasknout kdyby z nějaké příčiny se zvedl moc velký tlak a jinak auto nešlo nastartovat ani po připojení druhého nastartování auta, startér točil jako divy, ale motor ani neskytl, až jak jsem psal po odpojení konektoru na palivové liště uprostred z čidla, auto okamžitě nastartovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 jen pozor, na RHR se nesmí měnit samotné čidlo, ale musí se měnit celá lišta s čidlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. listopad 2019 Sdílet Odesláno 12. listopad 2019 Tak auto už opět jede a nesvítí kontrolka motoru, tak uvidíme, ale diagnostika mi pise nějaký ještě problém obvod elektromagnetického ventilu ovládání BYPASS chladícího okruhu, nevíte prosím někdo kde ho mám na motoru hledat a nemá někdo foto. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 12. únor 2021 Sdílet Odesláno 12. únor 2021 Ahoj, včera normálně přijedu a dnes chci nastartovat a nic ticho, Tak zkusím startér drátem na přímo přes baterku a točí, ale zapalováním jen hodně tiché cvakaní relátka v motorovém prostoru u pojistek a startér ani necvakne. Co to může být překousaný drát.. nebo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. únor 2021 Sdílet Odesláno 12. únor 2021 Co pojistka F8 v motorovém prostoru (BSM)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 12. únor 2021 Sdílet Odesláno 12. únor 2021 (upraveno) Tu jsem kontroloval také. Myslím, že pokud tam někde není nějaká další tak je buď přerušený nebo to nějaké relátko co tam tiše cvaká bude v háji Upraveno 12. únor 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 14. únor 2021 Sdílet Odesláno 14. únor 2021 Tak mám velkou radost myslel jsem, že pod pojistkami budou relátka co se dají vyměnit a ono je to komplet jednotka. A problém bude určitě ve spínání relé. Zatím startuji napřímo z baterie na startér, ale vypadá to divně a nevím jestli to něčemu nemůže uškodit? Nemá někdo schéma té jednotky a kompletně celého obvodu ke startéru? Děkuji za každou pomoc radu. Nějak finančně nestíhám a každá stovka dobrá tak zkusím šikovného elektrikáře zda by uměl si s tím poradit, když budu mít elektrické schéma, Ještě jednou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. únor 2021 Sdílet Odesláno 14. únor 2021 V SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 15. únor 2021 Sdílet Odesláno 15. únor 2021 To Cholu jen pozor, na RHR se nesmí měnit samotné čidlo, ale musí se měnit celá lišta s čidlem A to jako proč, jen proto že v SB je to dohromady , mám vyměněno jen čidlo a bez potíží . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 15. únor 2021 Sdílet Odesláno 15. únor 2021 může docházet k chybnému meření, při nesprávné montáži čidla víc informací k tomu nemam ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 Mně spíš přijde , že schválně není uvedené číslo snímače aby jsi musel koupit celou lišta se snímačem za hezkých asi 6 tisíc když číslo samotné je za 1500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 myslíš asi -čidlo-, néé číslo a kde ho koupíš, když čidlo nemá svoje obj. číslo? jinak výrobce někdy trvá na výměně , která vypadá nesmyslně, ale nesmyslná není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 Zavolal jsem člověku co dělá náhradní díly na francouze .ten měl fotky čidel na jeho stránkách na já jsem si ho tam podle mého poznal. Ten člověk hned věděl jaký je problém.Když přišlo tak bylo přesněn stejný jako to moje. 2.0HDI RHK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 Ano čidlo se nechá sehnat samostatně, jako se nechá vše našroubovat na staré trubky, těsnění atd... ale ono to nějaký důvod má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.