Ondra321 Odesláno 2. listopad 2017 Sdílet Odesláno 2. listopad 2017 (upraveno) Ja se už snad Pos*ru chlapi.. =// starter na primo funguje, kabel jsem poctive zaizoloval, ale kdyz otocim klickem, to same, co pred tim-tj: NIC!! tedy az na cvakani toho rele.. už sem fakt zoufalej, jestli se to nevyresi do konce tydne, AUTO JDE DO SROTU akupuju novy!! A PROPOS, NEMEL BY NEKDO ZAJEM O angličáka 407, r.v. 2005? na díly.. má to i car parking assistance, automaticke cidlo stirani predniho okna, bluetooth mobile connection, etc .. Upraveno 2. listopad 2017 uživatelem Ondra321 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R0bin Odesláno 2. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 Zdravím Prosím o radu co první zkontrolovat když auto nechce občas startovat . Nezáleží na teplotě vzduchu ( i když dnes bylo -12stupňů a auto startovalo poměrně hůře než kdy jindy ) i v létě kdy bylo více stupňů , tak auto déle točilo viz. video . Auto má snahu naskočit , ale nenaskočí . Za teplého motoru vše OK , jenom když déle stojí tak pak má problém nastartovat . Včera po osmi hodinách v mínus -10stupních naskočilo na drc , dnes ráno po 6ti hodinách nechtělo chytnout a trápil sem se s tím pár desítek sekund než naskočilo . Dělá to jak kdy . Baterie má 12,6 . Poradíte co by mohlo být příčinou takových startů ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 zkusil jsi ručně napumpovat naftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R0bin Odesláno 2. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 ne ne , to ani nevím kde a jak počtu si o tom a zkusím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 měl bys mít pod kapotou na palivovém potrubí balonek--ten zkus mačkat až ztuhne, takže cca 15 krát, samozřejmě před ranním startem motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R0bin Odesláno 4. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2017 Našel sem , pomačkal , zatím pouze dva starty ale vždy pěkně nastartovalo [emoji122] Takže kde mám hledat problém ? Ve vedení nafty ? Nějakou netěsnost nebo něco podobného ? Díky za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2017 ano, přesně tak--v sací větvi paliv. potrubí je netěsnost, proto tzv. ,,padá nafta'' , motor má při prvním startu málo nafty a samozřejmě bez dostatku nafty blbě chytá...,ta netěsnost se dost špatně hledá , ale obvykle pomůže přemostit jeden úsek paliv. potrubí silonovou hadicí (abys viděl, zda v ní jsou bublinky vzduchu) a pak zkusit...,pokud to v tom úseku vzduch brát nebude, pak přemostit další úsek...,může to dělat i naftový filtr, spoje naftových hadic, přímo balonek atd., v autorizáku to řeší většinou výměnou origo palivových hadic, které jsou ale velmi drahé R0bin ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R0bin Odesláno 4. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2017 Dobrá tedy , budu zkoušet Díky moc za nasměrování , kde a jak hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buburak Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 (upraveno) Zdravím všetkých,,keďže som tu nový tak neviem ako to tu funguje a snád píšem do správneho vlákna. Mám Peugeot 407 2,0 HDI 100/135 rok výroby 2006,,mám ho osem rokov a až na bežné závady žiadny problém.Až pred mesiacom mi auto z ničoho nič na dialnici stralilo výkon a umrelo V servise povedali vysokotlakové čerpadlo,tak som ho dal zrepasovať a hneď aj vstreky a po zložení diagnoistika píše ,,Nízky tlak paliva,, môže byť problém regulátor tlaku paliva,,prípadne ako sa dá otestovať či je ok,,alebo nie Ďakujem Upraveno 18. leden 2018 uživatelem buburak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 @buburak Prosím, použij u svého příspěvku tlačítko "Upravit" a přepiš dotaz malými písmeny. Tohle se nedá číst. Děkuji pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 (upraveno) viac menej ti uz ostal len regulator tlaku nafty na cerpadle teoreticky este moze byt spatny snimac vysokeho tlaku na rampe ze dava spatny udaj so snimaca by som odpojil konektor a skusil to prevetrat ci sa nieco zmeni malo by to ist ci bude stale hlasit problem s tlakom drv odpojit nemozes lebo by si nenatocil Upraveno 18. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Střelím od boku - palivový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buburak Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Skúsim to stým konektorom,,či dia bude hlasit stále tu istú chzbu,,palivový filter bol včera menený takže tam by problém nemal byť,ale aj tak dakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 (upraveno) hlasku tam zrejme nehodi lebo nebude vediet aky je realny tlak kedze cidlo bude odpojene ale ak je problem v realnom tlaku v rampe tak pri nakladacke napr do kopca to chcipne z nedostatku realneho tlaku nafty samozrejme za predpokladu ze ta po odpojeni cidla nehodi hned do nudzaku a nebude to mat vykon nezistis nic Upraveno 18. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buburak Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 No najprv sa to musíme pokúsiť naštarovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 (upraveno) aha ze to vobec nenatoci? tak to je lepsi pripad odpoj cidlo a toc ak to chyti tak ten snimac ak nechyti tak skor drv ventil Upraveno 18. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buburak Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Co je DRV ventil?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 ten regulator tlaku nafty na cerpadle o ktorom pises v prvom prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buburak Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Dakujem,,dá sa nejako vyčistit alebo treba rovno novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 cistenie niekedy pomoze niekedy nie da sa aktivovat cez diag mal by cvaknut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.