Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 407 2.0 HDI - nestartuje


Taxik

Recommended Posts

Ja se už snad Pos*ru chlapi.. =//
starter na primo funguje, kabel jsem poctive zaizoloval, ale kdyz otocim klickem, to same, co pred tim-tj: NIC!!

tedy az na cvakani toho rele..

už sem fakt zoufalej, jestli se to nevyresi do konce tydne, AUTO JDE DO SROTU  akupuju novy!!
A PROPOS, NEMEL BY NEKDO ZAJEM O angličáka 407, r.v. 2005?

na díly..
má to i car parking assistance, automaticke cidlo stirani predniho okna, bluetooth mobile connection, etc ..
 

Upraveno uživatelem Ondra321
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Zdravím :papa 
Prosím o radu co první zkontrolovat když auto nechce občas startovat . Nezáleží na teplotě vzduchu ( i když dnes bylo -12stupňů a auto startovalo poměrně hůře než kdy jindy ) i v létě kdy bylo více stupňů , tak auto déle točilo viz. video . 
Auto má snahu naskočit , ale nenaskočí . Za teplého motoru vše OK , jenom když déle stojí tak pak má problém nastartovat . Včera po osmi hodinách v mínus -10stupních naskočilo na drc , dnes ráno po 6ti hodinách nechtělo chytnout a trápil sem se s tím pár desítek sekund než naskočilo . Dělá to jak kdy .
Baterie má 12,6 . Poradíte co by mohlo být příčinou takových startů ? Děkuji 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, přesně tak--v sací větvi paliv. potrubí je netěsnost, proto tzv. ,,padá nafta'' ,  motor má při prvním startu málo nafty a samozřejmě bez dostatku nafty blbě chytá...,ta netěsnost se dost špatně hledá :(, ale obvykle pomůže přemostit jeden úsek paliv. potrubí silonovou hadicí (abys viděl, zda v ní jsou bublinky vzduchu) a pak zkusit...,pokud to v tom úseku vzduch brát nebude, pak přemostit další úsek...,může to dělat i naftový filtr, spoje naftových hadic, přímo balonek atd., v autorizáku to řeší většinou výměnou origo palivových hadic, které jsou ale velmi drahé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím všetkých,,keďže som tu nový tak neviem ako to tu funguje a snád píšem do správneho vlákna.

Mám Peugeot 407 2,0 HDI 100/135 rok výroby 2006,,mám ho osem rokov a až na bežné závady žiadny problém.Až pred mesiacom

mi auto z ničoho nič na dialnici stralilo výkon a umrelo

V servise povedali vysokotlakové čerpadlo,tak som ho dal zrepasovať a hneď aj vstreky a po zložení diagnoistika píše ,,Nízky tlak paliva,,

môže byť problém regulátor tlaku paliva,,prípadne ako sa dá otestovať či je ok,,alebo nie

 

Ďakujem

Upraveno uživatelem buburak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viac menej ti uz ostal len regulator tlaku nafty na cerpadle 

teoreticky este moze byt spatny snimac vysokeho tlaku  na rampe  ze dava spatny udaj 

so snimaca by som odpojil konektor a skusil to prevetrat ci sa nieco zmeni  malo by to ist 

ci bude stale hlasit problem s tlakom 

drv odpojit nemozes lebo by si nenatocil

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlasku tam zrejme nehodi lebo nebude vediet aky je realny tlak kedze cidlo bude odpojene

ale ak je problem v realnom tlaku v rampe tak pri nakladacke napr do kopca to chcipne z nedostatku realneho tlaku nafty 

samozrejme za predpokladu ze ta po odpojeni cidla nehodi hned do nudzaku a nebude to mat vykon nezistis nic 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...