Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 407 2.0 HDI - nestartuje


Taxik

Recommended Posts

Zdravím,

prosím o pomoc nebo radu,Mám peugeot 407 2.0 HDI RHR. Jel jsem cca 400km v kuse bez zastávky, dojel jsem na místo a když jsem zastavil a zhasnul motor tak už jsem nenastartoval...Automobil jsem normálně bez problému až na místo..

Zkoušel jsem auto pustit z kopce a prez starter na dvojku to chytilo a bezi ale ve vysokých otackach to nejede....¨nevíte nekdo cim to je???? dekuji moc. Taxik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

prosím o pomoc nebo radu,Mám peugeot 407 2.0 HDI RHR. Jel jsem cca 400km v kuse bez zastávky, dojel jsem na místo a když jsem zastavil a zhasnul motor tak už jsem nenastartoval...Automobil jsem normálně bez problému až na místo..

Zkoušel jsem auto pustit z kopce a prez starter na dvojku to chytilo a bezi ale ve vysokých otackach to nejede....¨nevíte nekdo cim to je???? dekuji moc. Taxik.

 

jj to znám -- klapka sání- mechanicky vevnitř ulomená zaseklá v jedné poloze, diagnostika ji hodnotí jako bezchybnou.

Taky jsem dojel, zastavil a už nenatočil. Tahat jsem to nezkoušel.

Oprava cca 3500 materiál + práce

 

Zde jsem to řešil:

http://www.peugeot-club.com/topic/87789-hdi-20-100kw-nestartuje-vyreseno/?hl=richva

Upraveno uživatelem RichVa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika nic nepíše, to je celkem jasné. Ve výpisu závad nic nebude. Zkoušeli jste dia měřit dynamické hodnoty při startování? Jedině tady se dá něco zjistit. Může to být klapka, může to být zaseklý EGR, ale to je jenom hádání. Chce to prostě měřit na dia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
V 18. 11. 2014 at 20:55, RichVa napsal:

 

jj to znám -- klapka sání- mechanicky vevnitř ulomená zaseklá v jedné poloze, diagnostika ji hodnotí jako bezchybnou.

Taky jsem dojel, zastavil a už nenatočil. Tahat jsem to nezkoušel.

Oprava cca 3500 materiál + práce

 

Zde jsem to řešil:

http://www.peugeot-club.com/topic/87789-hdi-20-100kw-nestartuje-vyreseno/?hl=richva

 

Zdravim, mam podobny problem, jen mi starter ani netukne.. Koupil jsem novou baterku a taky ani tuk.. jen obcas v palubovce u spolujezdcee cvaklo nejake rele..

ted uz je baterie asi znova skoro vybita (nebo nevim proc mi to jako u te predchozi na ibformacnim pannelu zobrazuje "Economy mode" nebo tak neco) a rozsvitim zase uz jen parkovacky..

Stalo se mi to pred chvili, takze sem jen po tme poklepal kladivem starter, ale pojistky jsem jeste nekontroloval..

Taky se mi zobrazuje, za mam malo oleje, ale na rysce je to na pulce mezi maximem a minimem, tak tim to asi nebude..

Z kopce to pustim nemuzu, auta kolem me parkuji na tesno..

Zvlastni vec take je, ze od doby, co jsem to nedavno koupilm tak to v otackach taky vubec nejelo, uplne jak kdyby tam nebylo turbo..

DIKY MOC ZA RADY CHLAPI!!

PS: auto ppotrebuju k doprave do prace a tady v UK je servis fakt sakra drahej, takze to docela pali a specha..

 

Upraveno uživatelem Ondra321
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Economy mode znamená, že  baterka má nízké napětí. Standardně se do něho přepíná auto pokud necháš např. hrát rádio bez natočeného motoru. Pokud je slabé napětí, tak auto vyvádí psí kusy. To se mi stalo letos v zimě - baterka vytlučená z krátkých jízd a -10 st. C. Naskočila jen jedna obrazovka a relátka bezradně pocvakávaly. Stačilo když vylezlo sluníčko a už se nastartovalo. Chytrá nabíječka v práci ukázala  prázdnou baterku.

V mém případě se zlomenou klapkou sání startér točil, takže to nemusí být Tvůj případ

Ještě mne napadá, nenatekla Ti někam voda? Např. do pojistkové skříňky nad a vedle baterie?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

nevsiml jsem si...
 cuknout jsem zkousel, nic..

jeste zkusim pres kabely..

a nejake rady oledne postupu vyjmuti starteru? predpokladam odejmou nejake hadice sani?

moc diky za rady!

PS: vzkaz adminum: asi jsem PC analfabet, ale zaskrtl jsem si sledovani prizpevku a nic..

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Péťa napsal:

Jak by Ti mohlo něco přijít, když poslední příspěvek (před Tvým) je z 10.10. ve 22:32 hod a ty sis zaškrtl sledování 18.10. v 04:03 hod?

už jsem si to na zacatku registrace nastavoval vseobecne na veskere prispevky, aspon tak jsem to chapal..

no kdyby to aspon ted fungovalo..
 

ale hlavne chlapi, za ty rady diky!
ten postup na hladke vyjmuti starteru z Vas asi uz nevystouram, co?=)

:D

 

image.thumb.png.d9a2fc70661f4b286b0ccd3894132340.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí odpojit hadice od turba a vyndat je , aby nepřekážely , odpojit váhu vzduchu a vyndat filtrbox  a odpojit přívodní kabely ke starteru (předtím si odpoj baterku) a čidlo hladiny oleje pod startérem , abys ho neulomil , až budeš starter dávat ven . Pak už drží jenom na 3 šroubech ze strany převodovky na imbus 8mm . povol ty dva vrchní a u toho spodního musíš jednou rukou přidržovat starter a druhou točit šroubem (ten tam zůstane , protože nejde vyndat kvůli spojkovýmu válečku) . Hlavně dej pozor , ať nestratíš vodící pouzdro na prostředním šroubu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, jarokare napsal:

Stačí odpojit hadice od turba a vyndat je , aby nepřekážely , odpojit váhu vzduchu a vyndat filtrbox  a odpojit přívodní kabely ke starteru (předtím si odpoj baterku) a čidlo hladiny oleje pod startérem , abys ho neulomil , až budeš starter dávat ven . Pak už drží jenom na 3 šroubech ze strany převodovky na imbus 8mm . povol ty dva vrchní a u toho spodního musíš jednou rukou přidržovat starter a druhou točit šroubem (ten tam zůstane , protože nejde vyndat kvůli spojkovýmu válečku) . Hlavně dej pozor , ať nestratíš vodící pouzdro na prostředním šroubu .

 díky moc!!=)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 10. 2017 at 7:12, jarokare napsal:

Stačí odpojit hadice od turba a vyndat je , aby nepřekážely , odpojit váhu vzduchu a vyndat filtrbox  a odpojit přívodní kabely ke starteru (předtím si odpoj baterku) a čidlo hladiny oleje pod startérem , abys ho neulomil , až budeš starter dávat ven . Pak už drží jenom na 3 šroubech ze strany převodovky na imbus 8mm . povol ty dva vrchní a u toho spodního musíš jednou rukou přidržovat starter a druhou točit šroubem (ten tam zůstane , protože nejde vyndat kvůli spojkovýmu válečku) . Hlavně dej pozor , ať nestratíš vodící pouzdro na prostředním šroubu .

 

tak dalsi novinka, dal jsem tam pres noc plne nabitou baterii a krom toho jiz zmineneho cvaknuti rele zase ani tuk.

ani popostrcit se zarezenym kvaltem nepomohlo..

TAKE JE ZVLASTNI, ZE SE BATERIE POSTUPNE SAMA VYBIJELA-TEN ECONOMY MODE SE MI ZOBRAZOVAL UZ cca 10DNI PRED POSLEDNIM NASTARTOVANI A TO JEZDIM 5/7 DALKY PO DALNICI! RADIO BEZ BEZICIHO MOTORU PRAKTICKY NEHRAJE A CELKOVE NE MOC NAHLAS..    KRATAK?? ZADNE SVELO NESVITILO, leda ze by kufr..

 

a take porad blika ta kontrolka oleje(hladina je pod ryskou maxima, ale nad minimem, vsak mereno na prikrem kopci, tak nevim, na kolik objektivni, ale kontrolka blikala uz pred tim na rovine..), opravdu to nemuze byt timhle??

ono to auto stalo par supu, potrebovali jsme neco na rychlo do nove prace a spolu s pojistkou za 2100liber/rok jsme na vic nemeli penize..

a podle toho je to auto v takovem stavu.. ruzne chyby to hlasilo od zacatku, chlapik ze prej to sou nesmazany chyby..ze auto je jinak v cajku..


Zitra po doplneni oleje starter vyndam, pokud se zase nepovede.

 

A to je ma dalsi a snad posledni otazka, jak starter zkontrolovat na primo? 

 

Upraveno uživatelem Ondra321
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Hoši, tak sem na to nejspíš kápnul!=)

Ještě to není jisté, musím počkat na zítřejší výsledek testu starteru, ale vypadá to velmi pravděpodobně na skoro přeseknutý přívod k cívce(držel na 4 žilách), tak mi držte chlapi palce!=)

V případě, že by to bylo tímhle, jak ho vyměnit?

Samozřejmě bych na to přišel po 1-2 sám, ale od čho je tot fórum, které opravdu funguje, že ano??=)

Předem(a snad už naposled=) MOC MOC DÍKY!!!

Upraveno uživatelem Ondra321
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...