Jump to content
  • Current Donation Goals

2.0i Turbo 108 Kw


Evogunit

Recommended Posts

Zdravim všechny fandy francouzkejch kočiček.....

Nedavno sem narazil na 406 2.0i Turbo, ale zatim sem kromě několika tech. údajů o tomhle motoru nic nenašel.... nemáte s tímto motorem někdo reálné zkušenosti nebo aspoň domněnky? Přijde mi to na předohrab lepší alternativa k V6 ikdyž bych na 6válec nedal dopustit, ale váhový rozdíl je určitě znát...

Link to comment
Share on other sites

Ba?, ba?. Je to rozhodně sportovněji laděno, než 6-tivál. A má to i potenciál si trošku s tím motorem pohrát a přidat pár koníků. Nemyslím hned čip, ale sportovní filtr a výfuk. Přidá ti jich tak 10 - 15 \"kusů\" a navíc nebudeš zapínat ani rádio. Ta krásná muzika z pod kapoty a od výfučku bude znít líp, než ta nejlepší stanice. :mrk:D:super

Link to comment
Share on other sites

:super to každopádně (ikdyž zvuk V6 je taky orgastyckej) ale potřeboval bych se dovědět něco o spolehlivosti, spotřebě a na co si u týhle jednotky dát pozor. Vzhledem k tomu kolik jich je mezi lidma tak sem, ale dost skeptickej - jestli tyhlke potuchy někdo má :myslim
Link to comment
Share on other sites

M50B25 s VANOS od BMW je opravdu orgastický !!! :super .... v tom sem s tebou zajedno, ale když R6/V6 tak podle mě jedině zadohrab nebo 4x4 pokud nemluvíme o zbrusu novejch R6 BMW s 258 koňma a váhou 4válcovejch dvoulitrů.......ty kila na předek mi přijdou moc náročný na jízdní lastnosti...:( , ale pokud někdo tvrdí opak ... rád se o tom přesvědčim :papa

Link to comment
Share on other sites

Mne se libi spis M52B28 :super

Jinak pokud jde o V6, tak to fakt neni zadna velka pila... Tim myslim co do sportovna, tahnoun je to vybornej a kroutak taky presvedcivej, ale ja proste mam rad takovy ty pilky :) Asi vis, o cem je rec... Ja teda mam nejvic zkusenosti s M30B35 nebo M20B25, takze docela archaika, ktera me ale zvukem bavi jeste o neco vic nez M50 (kdyz to tocis, tak to spis tak jako divne pisti), ale M50/M52 jedou proste vyborne.

Kdyby ses nekdy sel podivat na tu 2,0T, tak bych se docela i pridal, protoze takovy auto me fakt docela zajima...

Link to comment
Share on other sites

Tady v ČR sem zatim viděl pouze jednu 2.0T a to v kombi .... spíš sem koukal na německej web.....takňák shánim info o všem možnym v čem by se dalo zažít hezký poježdění a peugeoty mám prostě rád a? si o nich každej řiká co chce....ale vzhledem ke stavu a cenám zatim spíš pošilhávám po E34/E36 vs. Opel Omega s ňákou neuhoněnou V6:roker

Link to comment
Share on other sites

Omegu nedoporucuju, E34 je kravsky velka (rozmery cca stejny jako 406), pokud chces pilku, tak nezbejva nez doporucit E36 328i, ale to jen za predpokladu, ze nepotrebujes vetsi rodinny auto. Z tohodle duvodu mam 406... \"Vyrostl\" jsem na E30...

Link to comment
Share on other sites

E36 328i je můj dreamcar ale abych pravdu řek tak prachy by byly tak na 320i/325i v případě že půjde o zachovalej kousek...

A z jakýho důvodu bys nebral Omegu s 2,5/3,0 - s motorem (nebo aspoň částma od BMW)....ceny jsou ok a co se spolehlivosti týče tak na tom taky neni nejhůř v porovnání třeba s E34...

Link to comment
Share on other sites

Protože Omega je velká kráva a je dost neohrabaná... Jinak jak dalece má Omega motory od BMW nevím, jediné, co vím, je že dávali 2,5TDs od BMW se sníženým výkonem...

Věř mi, že porovnávat jízdní vlastnosti je dost těžký a že E36 je co do tohodle o několik tříd jinde, ale zas je tu aspekt třeba cena vs rok výroby vs najetý kilometry vs všechno možný, například porovnání různých aut co do praktičnosti. Rozešli jsme se s přitelkyní, takže už se mnou nejezdí ženská a malý dítě - tudíž volit dnes, tak beru E36 R6 všema deseti, dvoulitr teda asi ne - za ty prachy se prostě dá mít o hodně víc muziky... 150 koní vs 192 je jasná volba, že... A VANOS je super věc... Sem tam se objeví super auto za dobrý peníze, ale BMW asi radši dovézt, protože tady se k tomu lidi často chovaj jako prasata... Je to BMW, tak do toho nedám ani korunu, protože je to BMW a vydrží to všechno...

406 je podle mě moc velká a těžká a kombajn už vůbec, takže na sportovní vyžití podle mě spíš nebrat (asi se dotknu zarytejch pežo?áků, ale moje srdce zkrátka tluče v rytmu BMW, i když 406 mám MOC rád), Omegu z toho samého důvodu a pokud jde o E34, tak tam bych byl na vážkách, protože je to relativně velký, ale já si do toho nikdy nedokázal sednout tak, aby mi tam kolem nic nevadilo. To i v E30 jsem si sedl líp (tam je to hlavně všechno dělaný tak, že si sedneš a auto řekne \"tak jedem pilu, ne?\"... brum 3000 otáček - dobrý, 5000 otáček - lepší, 6500 otáček moc dobrý rý rý rý - omezovač :super)

Když se zmiňuju o jízdních vlastnostech, tak pokud jde o drifty, pripadne chovani na snehu a ledu, tak BMW podle me taky o dost vede pred autama jako je Omega nebo Sierra. Sirkou 2,0 DOHC se samosvorem jsem v zime neco malo najel a je to pretacivy, ale je to mrcha, ktera nikdy neda prilis najevo, kam se da zajit, a ty previsy proste delaj to, ze se pretocis trochu a srovnas to, pretocis se vic a hrajes si na kolotoc - muzes zalozit ruce a koukat, kam doletis...

Samozrejme i tady se da spousta udelat spojkou, ale v BMW je to proste neco jinyho, tam se DA srovnat mnohem vic, proste si to necha vic libit, vic to dava vsechno najevo, vse pro ridice. A jizdni vlastnosti na E30 jsem si vzdycky chvalil a u E36 jsou o MNOHO dal...

Link to comment
Share on other sites

Guest Martina

Kdyz jsem vybiral nastupce 405, tak nejvice v uvahu prichazel prave ten 2,0T, do 3,0 se mi moc nechtelo docela jsem se bal spotreby. Nicmne jsem stejne jako ty zacal na internetu patrat a tech aut se u nas prodava docela dost, ale informace v cechach nenajdes zadny, tak jsem patral v zahranici a narazil jsem na nekolik stranek, kde durazne varuji pred timto motorem, protoze neni stavenej na takovy zatizeni, nedej boze, kdyz se jeste nachipuje, proste ma slaby pisty a ty vesele praskaji.

Ale to me nijak neodradilo, protoze ja jsem ho chipovat stejne nechtel, tak jsem se byl s jednim projet a jelo to docela dobre, jelo to zretelne lip nez obycejna 2,0, ale proste je to bez emoci, jakztakz to jede, ale to je vse, tak jsem se nakonec rozhodl pro 3,0, ktera jede o poznani lip.

masinka

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...