Stejsn Odesláno 15. listopad 2014 Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 Auto mi přestalo jet, motor na volnoběh běží normálně, ale svítí kontrolka motoru, ozývá se pípnutí a nedá se to vytočit na víc než nějakých 1100 otáček (což je v podstatě volnoběh) a když to držím pod plynem, otáčky skáčou + - 100. Navíc když to vypnu, ozve se z toho zvuk jako z řehtačky. Diagnostika hlásí chyby P1153 a P1112, což je "Trvalá závada - načtena krajní poloha škrticí klapky, porucha funkce" a "Trvalá závada - kontrola polohy škrticí klapky - koherence". Co jsem se tu tak dočetl, tak podle toho rachtání si myslím, že jsou vylámaná nějaká ta plastová ozubená kolečka? Takže se zeptám rovnou: musí se vyměnit celá ta škrticí klapka, která stojí asi 5 a půl tisíce, nebo je nějaké jiné řešení? Případně měl by někdo nějakou použitelnou ze staršího motoru? Je to 2.2i benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 15. listopad 2014 Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 zeptej se kolegi Ludweek taky má 2.2 a natrápil se s tou klapkou taky dost,napiš mu bude vědět asi nejvíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 15. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 Díky. Tyjo, elit za tu klapku chce dokonce přes desítku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 15. listopad 2014 Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 taky jsem ji čistil P307 Break 1.6 16V . . . rok a měsíc to vydrželo http://www.peugeot-club.com/topic/77745-gabriel-3o7-break-16-16v-80kw/page-30#entry1617770 jen ja to mám s jiným kódem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pipos Odesláno 16. listopad 2014 Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 Ahoj, tady máš ze serviceboxu škrtící klapku přímo z tvého VIN. Jinak rozebraný aby byly vidět jednotlivé díly to tam není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 16. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 Takže je to tahle věc a musí se koupit celá, že jo? http://www.granex.cz/autodily/peugeot/406-break-8e-f/2.2-116kw/motor/dodavka-vzduchu/skrtici-klapka-cidlo?productTecDocId=811824 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 19. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2014 Děkuji všem, kteří mi po mailu a soukromých zprávách nabízeli pomoc. Nakonec se povedlo mému mechanikovi díl rychle sehnat a vyměnit za velice dobrou cenu. Volal mi a říkal že to jezdí, ale že stále svítí diagnostika. Ví někdo, jestli se to třeba musí ještě nějak přes počítač nastavovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 Tak tohle už nespraví ani nejlepší zubař... na co v tom Peugeotu mysleli? Přitom jedno z těch tří koleček je normálně kovové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 Ještě ze mám škrtící klapky na lanko a ne taková pikacovina jako toto... Hlavně ze jezdí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 Jezdí no, ale je to s prominutím tak ZKU*VENĚ navržené, že se obávám abych to časem neměnil znova. Péro které vrací klapku do zavřené polohy je opravdu hodně silné, čili namáhání těch plastových zubů je značné. Navíc - a to mi hlava vůbec nebere - to není ani nijak namazané, ty zuby vůči sobě dřou suchými ploškami! To prostřední kolečko si myslím že by se dalo možná vymodelovat a šikovný strojař by ho byl schopný udělat na CNC, ale ta čtvtkruhová kosa je teda oříšek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pipos Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 Tolik peněz za takovou hudlařinu. A to jsi chtěl jen změřit odpory na saharu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 Beztak je to tvoje vina, zkratovals mi odpor a auto se pak začalo chovat odporně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.