Kostkáč Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Zdravím, nedávno jsem měnil rozvody a akcelerace se mi od té doby zdá jiná, předtím když fouklo turbo tak to bylo dost znát, prostě pořádný zátah a po rozvodech je to takové plynulé přijde mi že línější ... a i zvuk který tu někdo definoval jako špatnou řemenici drážkového řemene ustal. Můžou mít nové rozvody negativní vliv na výkon ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostkáč Odesláno 14. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 406 2.0 HDI 80kW .99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Já měnil/nechal měnit rozvody na 3 autech (2x benzín 1x nafta) a nikdy jsem nezpozoroval naprosto žádnou změnu na výkonu. Max. to přestalo "cvrdlikat", protože se vyměnily kladky Takže můj osobní názor je, že nové rozvody mají na výkon motoru negativní vliv jen v případě, že jsou udělány špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Jako, když u 1,9 TDI 77kW se dají rozvody přes zub tak začne víc žrát a má potom menší výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostkáč Odesláno 14. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 To jo, ale už jsem je dělal 2x na 306 a system aretace je furt stejný, tudíž si dovolím tvrdit že jsou na 100% udělané dobře, i jsem si udělal značky na kladkách a všechny po napnutí seděli. Když mi padala řj do nouzáku kvuli díře nad IC, kterou jsem vyřešil, může tam být ta chyba uložená a dělat tyhle problémy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Jako, když u 1,9 TDI 77kW se dají rozvody přes zub tak začne víc žrát a má potom menší výkon. jak to dokážeš o zub nasadit rozvody,na tomto motoru musíš nastavit polohu vačkového hřídele a ktomu potřebuješ vag com bez něj to určitě nenastavíš,proto je auto líné zdá se že je posunuté o zub na vačce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Ja som cez vikend menil rozvodovu reťaz medzi vačkami a tiež aj rozvodovy remeň.Auto taha tak ako predtym akurat prestalo cvrlikať(vybehana reťaz na vačkach) ale neviem ako by sa mohlo dať zle nasadiť remeň veď su tam aretačne miesta a ak su dobre vložene koliky a s naftovym čerpadlom sa nepohlo,tak by nemal byť problem.Skus ešte raz pre istotu nasadiť remeň na novo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 (upraveno) u common rail je přece jedno, v jaké poloze je kolo vysokotlak. čerpadla proč si to furt pletete se vstřik. čerpadlem... Upraveno 14. listopad 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 no vidiś a to som sačudoval že prećo sa nikde nepiśe zaaretovať vstrek.čerpadlo a to vlastne neni zapotreby kedže je to vstrekovanie common rail,tak sorač za blbe info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.