JiriC Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 (upraveno) Dobrý den, mám 2,0 Hdi 100 kW,najeto poctivých 120 tis km a když teplota klesne pod 3-5 stupňů C tak auto hůř chytá. Naopak, když je tepleji tak to chytá na první drc. Baterka je fungl nová, palivový filtr Mann je vyměněn, EGR je ve 100 tis, vyčištěné, naftu aditivuji Vifem. Děkuji předem za rady Upraveno 13. listopad 2014 uživatelem JiriC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 třeba výměna žhavících svíček by pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiriC Odesláno 13. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 jak poznám, že jsou špatné - pomůže diagnostika ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 diagnostika ti neporadi většina 407 hlasi špatné žhaveni atd a přitom funguje jak ma vše je to nějaka vyrobni vada,na diagnostiku bych se nespoléhal se žhavenim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 (upraveno) zmer odpor dle postupu jaky mam v prispevku s podobnym problémem, ale jak se dozvis i s dobrym odporem nemusi byt zhavic ok, ale když je KO, tak to poznáš. Jinak problém vidim spis v peugeotu 407 2,0hdi, v BMW a MB věci co resim na tomhle aute, se mi ani ezdalo, proste porad něco.... vymena ostřikovačů za nove-po 2tis km opet na jedne strane strika pouze pulka,cvakani v pedalu(elektronika), klapky topeni,klapky sani,egr,dvouhmota,,vibrace na volnobeh,zvuky ze zadni napravy,piskavy zvuk z převodovky za jizdy(jak v trolejbuse),cep ramena(picovina za 3litry),blinkr když dam pravy a jedu uz rovne tak problikne levy jak se vraci packa,cukani za jizdy 1500-2000tis. otáček..... a milion dalsiho.. mam najeto 139000 a moje druhé auto BMW by se mohlo vysmat temhle problemum (269000km!!!)a o 3leta starsi a 2x vic najeto,peugeot 407 je pohodlna kara, ale je to strasna ****...... a jedna zavada zahadnejsi nez druha, zadna zjevna příčina, ne ze dojedu do servisu a je, ale udela se něco v a tim to nebylo Upraveno 13. listopad 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 po 100tis.km abys kolem toho behal jak indian kolem ohňa)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 (upraveno) Ondra: tos kupoval nové? Upraveno 13. listopad 2014 uživatelem oddie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 13. listopad 2014 Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 ee, mam to po jedne pani, ale je to vse origo dolozene a km sedi, hlavne auto je přitom jak nove a je to krasavec, ty chyby a vady jsem nemel jako všechny ja, ale caste zavady na foru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiriC Odesláno 14. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Takže příští týden koupím 4 nové žhavící svíčky a nechám to vyměnit a uvidím ( není to tak strašně drahé mám 4 bosch za cca 1000 Kč). Je výměna náročná ?? Nemá někdo prosím návod ? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Dost špatný přístup, takže výměna není úplně jednoduchá a můžou nastat komplikace. Ale moderní hdi chytne i bez zhavicek, nehledě na to že vadné zhavice zjistíš přes dia. Spíš bych se zaměřil na to jestli se Ti to někde nezavzdusnuje, stačí malá netesnost a je problém a může se to projevovat i jen za určitých teplot.... Odesláno z telefonu za pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 zkus zmerit aspoň ten odpor, vymena zhavicu neni zas tak jednoducha, musíš najit mechose co je ochoten si nadvakrát zlomit ruku, aby se tam dostal a pak te navíc bude nenavidet)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 A navíc je dobré to dělat u teplého motoru, takže nejen zlomit, ale i spálit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Dost špatný přístup, takže výměna není úplně jednoduchá a můžou nastat komplikace. Ale moderní hdi chytne i bez zhavicek, nehledě na to že vadné zhavice zjistíš přes dia. Spíš bych se zaměřil na to jestli se Ti to někde nezavzdusnuje, stačí malá netesnost a je problém a může se to projevovat i jen za určitých teplot.... Odesláno z telefonu za pomocí Tapatalk Dovolím si oponovať.Už som tu písal že som nameral žhavič s odporom 1kohm a dia nič.Výkon toho žhaviča teda bol 0,12watt.Pri plusových teplotách možno nevadí,ale v mrazoch je to žalostne málo.Trochu som pátral a zistil som parametre niektorých žhavičov udávaných výrobcami.Niekto udáva odber prúdu,niekto odpor,niekto nič.Pre lepšiu prehľadnosť so všetko premenil na elektrický výkon:ngk-power-150watt,starline-203w,beru-203w,magneti mareli-110w.Ja mám bosch a nameral som odpor 0,4 ohmu,čomu zodpovedá výkon 302w.Dosť velké rozdiely.Vie niekto zistiť čo sa tam montovalo origo?Alebo tam namontovali čo mali momentálne na sklade ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 No netvrdím, že to diagnostika odhalí vždy, ale dost často ano, určitě bych je ale neměnil úplně na blind... Každopádně tyhle HDi fakt chytnou i v mrazech a s KO žhavičkama, to mám vyzkoušený.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiriC Odesláno 18. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2014 to shrek . ono to nakonec vždy chytne, ale točí to naprázdno a chytá to jako by postupně. Jinak za tepla to startuje ne první otočení starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 18. listopad 2014 Sdílet Odesláno 18. listopad 2014 To hodně připomíná zavzdušnění... Chtělo by to omrknout hadičky, jestli tam při tom ranním startu nejdou bubliny, to by pak bylo jasné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 18. listopad 2014 Sdílet Odesláno 18. listopad 2014 to postupne chytani znam, jak kdyby to bylo kazdym startem o něco lepsi.., to mi dela nejak od 0stupnu, jenom bych podotknul, ze si nemyslim ze jde o zavzdusneni, pac muj připad je takovy, ze pokud sednu do auta v 0stupnich, tak to udela, ale když bych do auta sedl az na druhy den po obede, kdy by byla teplota třeba kolem 12stupnu, tak to neudela, to znamena, ze pokud by to bylo zavzdusnene v tech 0stupnich, tak se to na druhy den s narustajici teplotou ASI samo opet NEOVZDUSNI))) to je ale muj pripad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.