Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

špatně startuje, když je zima 2,0 HDi


JiriC

Recommended Posts

Dobrý den,

mám 2,0 Hdi 100 kW,najeto poctivých 120 tis km a když teplota klesne pod 3-5 stupňů C tak auto hůř chytá. Naopak, když je tepleji tak to chytá na první drc.

Baterka je fungl nová, palivový filtr Mann je vyměněn, EGR je ve 100 tis, vyčištěné, naftu aditivuji  Vifem.

 

Děkuji předem za rady

Upraveno uživatelem JiriC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zmer odpor dle postupu jaky mam v prispevku s podobnym problémem, ale jak se dozvis i s dobrym odporem nemusi byt zhavic ok, ale když je KO, tak to poznáš.

 

 

Jinak problém  vidim spis v peugeotu 407 2,0hdi, v BMW a MB věci co resim na tomhle aute, se mi ani ezdalo, proste porad něco....

 

vymena ostřikovačů za nove-po 2tis km opet na jedne strane strika pouze pulka,cvakani v pedalu(elektronika), klapky topeni,klapky sani,egr,dvouhmota,,vibrace na volnobeh,zvuky ze zadni napravy,piskavy zvuk z převodovky za jizdy(jak v trolejbuse),cep ramena(picovina za 3litry),blinkr když dam pravy a jedu uz rovne tak problikne levy jak se vraci packa,cukani za jizdy 1500-2000tis. otáček..... a milion dalsiho..

 

 

mam najeto 139000 a moje druhé auto BMW by se mohlo vysmat temhle problemum (269000km!!!)a o 3leta starsi a 2x vic najeto,peugeot 407 je pohodlna kara, ale je to strasna ****......

 

 

a jedna zavada zahadnejsi nez druha, zadna zjevna příčina, ne ze dojedu do servisu a je, ale udela se něco v a tim to nebylo :D

Upraveno uživatelem OndraAsus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost špatný přístup, takže výměna není úplně jednoduchá a můžou nastat komplikace. Ale moderní hdi chytne i bez zhavicek, nehledě na to že vadné zhavice zjistíš přes dia. Spíš bych se zaměřil na to jestli se Ti to někde nezavzdusnuje, stačí malá netesnost a je problém a může se to projevovat i jen za určitých teplot....

Odesláno z telefonu za pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost špatný přístup, takže výměna není úplně jednoduchá a můžou nastat komplikace. Ale moderní hdi chytne i bez zhavicek, nehledě na to že vadné zhavice zjistíš přes dia. Spíš bych se zaměřil na to jestli se Ti to někde nezavzdusnuje, stačí malá netesnost a je problém a může se to projevovat i jen za určitých teplot....

Odesláno z telefonu za pomocí Tapatalk

Dovolím si oponovať.Už som tu písal že som nameral žhavič s odporom 1kohm a dia nič.Výkon toho žhaviča teda bol 0,12watt.Pri plusových teplotách možno nevadí,ale v mrazoch je to žalostne málo.Trochu som pátral a zistil som parametre niektorých žhavičov udávaných  výrobcami.Niekto udáva odber prúdu,niekto odpor,niekto nič.Pre lepšiu prehľadnosť so všetko premenil na elektrický výkon:ngk-power-150watt,starline-203w,beru-203w,magneti mareli-110w.Ja mám bosch a nameral som odpor 0,4 ohmu,čomu zodpovedá výkon 302w.Dosť velké rozdiely.Vie niekto zistiť čo sa tam montovalo origo?Alebo tam namontovali čo mali momentálne na sklade ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to postupne chytani znam, jak kdyby to bylo kazdym startem o něco lepsi.., to mi dela nejak od 0stupnu, jenom bych podotknul, ze si nemyslim ze jde o zavzdusneni, pac muj připad je takovy, ze pokud sednu do auta v 0stupnich, tak to udela, ale když bych do auta sedl az na druhy den po obede, kdy by byla teplota třeba kolem 12stupnu, tak to neudela, to znamena, ze pokud by to bylo zavzdusnene v tech 0stupnich, tak se to na druhy den s narustajici teplotou ASI samo opet NEOVZDUSNI)))

 

to je ale muj pripad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...