MH Odesláno 7. listopad 2014 Sdílet Odesláno 7. listopad 2014 Ahoj, mám problém: Jel jsem takhle po dálnici asi tak 3 hodinky v kuse a najednou začalo něco cvakat v oblasti páčky blinkrů...Něco jako když cvaká relátko...Cvakalo to tak půl minutky a najednou za volantem dým a smrad z levý strany...Zastavil jsem, chcípnul auto a počkal...Dým přestal, tak jsem jel dál a vše fungovalo bez problému...Zkoušel jsem i sahat na relátka pod palubkou a žádný nebylo rozpálený...Najel jsem od tý doby 800 kilometrů a nic...Dneska jsem jel zas na jeden zátah bez chcípnutí delší dobu a v jednu chvíli jen smrad bez dýmu..Opět jsem to chcípnul, po chvíli jel dál a žádnej následek...Nevíte kde je příčina nebo co by to mohlo dělat?Auto 306 2,0HDi rok 2000...Díky moc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 8. listopad 2014 Sdílet Odesláno 8. listopad 2014 každopádně bych sundal plastový kryt na volantu a prohlídl páčky u volantu jestli nenajdeš místo zahoření očouzené a zeskrabašťené kabely okolo atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 9. listopad 2014 Sdílet Odesláno 9. listopad 2014 Typický problém s páčkami blinkrov. Špony vo vazelíne uzatvárali obvod preto cvakalo relé, špony sa prúdom zohrievali a preto to dymilo. Malo by stačiť páčky rozobrať očistiť a nanovo namazať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. listopad 2014 Sdílet Odesláno 9. listopad 2014 přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MH Odesláno 11. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2014 díky moc chlapi...aspoň, že tomu není nic víc...přeci jen jsem 3000 kilometrů od baráku do konce roku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tombass93 Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 (upraveno) Mě to taky cvakalo,ale jen v létě nebo prostě když bylo venku teplo...A taky,když jsem otáčel volantem,tak to cvakalo... Ale žádný dým nebo smrad jsem nezaznamenal... Ale mě to cvakalo třeba 10 minut v kuse,bylo to neskutečně otravné.. Upraveno 22. listopad 2014 uživatelem Tombass93 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Tak preju hodne pevnych nervu pri rozebirani packy blinkru, musi se na to opatrne - teda hlavne na to skladani pak. Je to takovy maly jezek v kleci ale urcite to zvladnes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 23. listopad 2014 Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 Taky mi to dělá v létě. Jakmile začne cvakat, trochu do ní drknu, aby přestala (aby se špony pohnuly ). Dokonce mi jednou zůstala páčka zaseknutá v "odbočovací" poloze, ale vůz neblikal a najednou se začalo čoudit. Násilím jsem páčku musel vrátit tam, kam patří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 23. listopad 2014 Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 nam to na 306 dela i pro vycisteni a poskadani zpet, nekdy nechce packa jakoby zustat v dolni poloze (doleva) .... pomuze pri odbocovani mackat packu spise dolu + k sobe = k volantu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laslo Odesláno 2. leden 2015 Sdílet Odesláno 2. leden 2015 Čaute,mám jeden dotaz. Pri výmene páčky treba dať volant dole? 306 r.v.2000 ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. leden 2015 Sdílet Odesláno 2. leden 2015 Vyndavat volant není určitě potřeba. Domnívám se, že bude postačovat, pokud jej jenom povolíš zespodu, jsou tam dvě matky na 13 klíč. Povoluji to golou s nástavcem. Volant ti poté klesne "do klína" a máš lepší přístup k plastům okolo páček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laslo Odesláno 3. leden 2015 Sdílet Odesláno 3. leden 2015 Vyndavat volant není určitě potřeba. Domnívám se, že bude postačovat, pokud jej jenom povolíš zespodu, jsou tam dvě matky na 13 klíč. Povoluji to golou s nástavcem. Volant ti poté klesne "do klína" a máš lepší přístup k plastům okolo páček. Ďakujem,je to ako si napísal a dá sa to aj bez povolenia zo spodu volantu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.