Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

StibTova 407 2,2 - KONEC


Guest StibTo

Recommended Posts

Zas téma vo hovne...u toho Ona maji stejný benzin i naftu jako jinde u shell a benziny apod.celnici co znám dělali rozbory a je to úplně stejně jako jinde jen si lidi myslí ze když kupují u shell nebo benziny ze dražší musí byt lepší opak je pravdou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, radim.1008 napsal:

Proč hned padělky? Myslíš, že kdyby prodával padělky, že by prodával tak dlouho? Určitě by jsi toho orgány všimli. Já si myslím, že má jinak nastavenou marži než kamenné prodejny. Pamatuji si, že se to už jednou řešilo. Možná to je u něho ve vlákně. Ale to nevím jistě. Stejně by se dalo polemizovat třeba o palivech u TankONO. 

To byla ironie a reakce na Petuv příspěvek :) Já si to nemyslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 8. 2017 at 15:25, StibTo napsal:

No až tam dáš nějakou opravdu sračku - nebo zapomeneš doplnit - a motor se Ti zadře, už to nebude tak úplně "bezvýznamné" ... Nicméně hezká diskuze. Jsem rád, že jsem tu badisaka označil, třeba se nám k tomu nařčení z prodeje padělků vyjádří ;)

 

Pánove, prosím dovolte mi jen jeden příspěvek, nebudu ho dále rozvádět, protože bohužel nemám čas přispívat do diskuzí, které se tu řešili xkrát., mám na firmě dovolený, takže makám prakticky nonstop.

1. kdybych prodával pančovaný oleje, tak mi buď už někdo rozbil úsměv, nebo mi vypálil firmu, nebo na mě podal trestní oznámení - a za 7 let při prodaných x desítek tisíc litrů oleje by se asi někdo určitě našel.

2. ad distributor - pokud se poptávala nabídka pro členy u distributora totalu, tak jste dostali samozřejmě koncový ceník s pár procenty, důvod je jednoduchý, čím větší číslo, tím větší sleva, lepší nabídka - pokud neupíšete odběr minimálně třeba 2-4 tis litrů měsíčně, není to pro distributora zajímavé 

3. nemůžu říkat, kde kupuju přímo, protože si samozřejmě vše může přečíst konkurence, ale nakupuji přímo od ofiko distributora v ČR.

4. marže - marže je malá, na totalu není ani 20%, kelly 200%, nakupuje všichni téměř stejně. Nákupy na mechaničinu máme s kelly téměř stejné. Čili neexistuje, že jejich dil je kvalitnější než náš atd.. Je to vše jen otázkou marže, oni marži potřebují, aby utáhli svůj ansábl manažerů, regionnálních, poboček a kdovíjakých, kteří berou neskutečné peníze téměř za nic. Jediný důvod proč třeba v regionu Kelly špiní tím, že prodáváme něco jiného je to, protože to je nejsnažší výmluva na to, že nechtějí jít s marží dolů.

Tot tak ve zkratce. Lidé, kteří ode mne kupují tady na klubu pravidelně ví své a jistě potvrdí..

Jarda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem byl u servisáka ještě jednou, hodně narychlo a mám vyměněn KONEČNĚ po skoro 3 letech koncový tlumič výfuku ! :)  Oujééé. Dal jsem poláka, jak mi bylo doporučeno v jiném vlákně. Celková cena tlumič+spona+guma+doručení kurýrem do práce 1.455,-, výměna u mechoše 200,- Spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oleje jsem bral u jiného eshopu než je Badisak do té doby než jsem je slušně požádal zda by mi dokázali poskytnout nějaký oficiální dokument o původu jejich zboží což nedokázali dokonce mi stornovaly kompletní objednávku za cca 6000 Kč. A na můj dotaz proč se mi odpovědi nedostalo.  Pak jsem začal brát většinu dílů od Badisáka a nemůžu si stěžovat. Oleje už jsem od něj vzal dobře 50 litrů a v některých vozech už je měněný poněkolikáté a nikdo si nestěžoval.  A k celé diskuzi musím napsat že Badisákovo vyjádření k celé záležitosti je pro mě dostačující.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Charlie 1 napsal:

To jen Schreek tam lije origo od Totalu a ostatní tam lejou jen **** od Badisaka,no jo musi trochu pět chvalu na autokelly ,co kdyby chtěli skončit spoluprací,že tam málo nakupujou členové...:P

Kdyby sis to četl pořádně, zjistil bys, že jsem napsal, že jak Badisák tak Kelly jsou nejspíše to samé ;) Taky jsem nikoho nenařknul z pančování z čehokoliv, to už jste si tu vyčarovali úplně sami ;) Jen jsem chtěl prostě podotknout, že v ČR kolují 2 opticky i pocitově zcela odlišné oleje, které jsou ve stejném obalu, jejich kvalitu jsem nehodnotil, nemám jak. Nechválím, ani nehaním nikoho, jen jsem se chtěl podělit o svou zkušenost z praxe, toť vše.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Charlie 1 napsal:

To jen Schreek tam lije origo od Totalu a ostatní tam lejou jen **** od Badisaka,no jo musi trochu pět chvalu na autokelly ,co kdyby chtěli skončit spoluprací,že tam málo nakupujou členové...:P

Tak někdo není kvůli šetření si schopen  zaplatit ani členství,že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Dnes během návratu ze srazu na budíkách 216.600km - tedy přesně 40.000km spolu :super  Jinak víkendový výjezd ve dvou Praha > Mohelnice > 80km "stop'n'go" orienťáku > Praha celkem 480km s výslednou spotřebou 8.6L/100. To jde.

Autí ale pořád trochu zlobí -  od února se udělaly úplně všechny silentbloky motoru ale furt něco zpředu klepe. Možná známé spodní čepy. Tak budem se servisákem ještě muset zkoumat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak doufám poslední letošní servis, už se to trochu nakupilo - právě jsem si vyzvedl auto ze servisu, kam jsem původně jel jen na geometrii aby se nové letňáky nesjížděly jak nemají ale nakonec dělali to, co (doufám) způsobovalo ty poslední klepavý zvuky zpředku - horní čepy a tyčky řízení. Díly tam jsou Delphi, geoška je hotová. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že ne :) Taky jsem si to myslel, tím spíš, že spodní čepy na 407 rády zlobí. Byly to tyčky řízení a konkrétně byly vymačkané v tom kloubu. Horní čep byl KO jen jeden, ale kvůli geometrii vyměnili po dohodě oba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale 407 nemá tyčky řízení, tam jsou jen čepy a samotné řízení, jediné tyčky jsou od stabilizatoru... A taky nevím, že by měla nějaký horní čep, nahoře přeci žádné čepy nejsou... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak promiň no, asi nerozlišuju "tyčky řízení" a "čepy řízení" - tím spíš, že ten čep je prostě na tyčce, prodloužení řízení jako takového. To druhé co tu mám vypsané je "P/L axiální kloub táhla řízení" ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyčka a čep je úplně něco jiného chlape :D Tak sme doma, takže si vyměnil čepy řízení a tyčky stabiků ;) Klasika, to se jednou za sto až dvě stě tisíc km vyměnit musí, takže budeš mít dlouho klid :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...