Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

StibTova 407 2,2 - KONEC


Guest StibTo

Recommended Posts

Taky si myslím. Dal jsem za tech "chip" tehdy 5.500 včetně zálohy původní mapy na CD, měl jsem to nechat odměřit třeba přes Johna na MAHA LPS3000 a jít jim to hodit na hlavu ... No co už :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13kW bys určitě měl poznat ale obecně se benzínové atmosféry moc nevyplatí chipovat, pokud nemáš nějaké další úpravy ke kterým by se odladila mapa.. každopádně si to vzal zodpovědně s měřením před a po, jsem zvědav na výsledek.. :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jó byla doba kdy jsem uvažoval alespoň o celonerez výfukovém systému od svodů až nakonec (s větším průměrem pro alespoň decentní navýšení výkonu), nicméně momentálně se mi tolik už do auta investovat nechce, pomalu ale jistě se rozhlížím po něčem novějším a hlavně silnějším. Ale když to finance dovolí chtěl bych stejně ještě dořešit pár věcí i pokud by se auto letos fakt prodávalo. Za asi 2.500km bude zase čas vyměnit olej v motoru s filtrem, čekají mě třetí emise a technická, chtěl bych nechat strojně rozleštit lak a opravit pár kosmetických drobnůstek a pak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No samozrejme do toho nehodlam narvat dvacet nebo tricet tisic a pak to prodavat ... :)  Jedna vec je treba vymena oleje a emise&STK, to proste byt musi, druha veci co bych spis "chtel" udelat nez "musel" jako je treba to rozlesteni laku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, StibTo napsal:

Taky si myslím. Dal jsem za tech "chip" tehdy 5.500 včetně zálohy původní mapy na CD, měl jsem to nechat odměřit třeba přes Johna na MAHA LPS3000 a jít jim to hodit na hlavu ... No co už :)

 

To se divim,ze ty jsi dal někomu 5500Kc a věřil ze ti chipne auto bez výsledků na brzdě před a po?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo no.. Štve mě že jsem zatím ani u jednoho měření nemohl osobně být. Ta dekarbonizace tuhle sobotu bude to samé... "bohužel není možné počkat si na dílně" :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na tu dekarbonizaci bych se pěkně vykašlal,pokud nemůžů byt u toho,a že mi pak ukažou nějaký bordel kdo ví z čeho tak bych jim vola nědělal...pokud s tím mají problém,abych u toho seděl někde v rohu na židli ,abych se někomu nepletl tak to už o něčem svědčí...lepší dílny už mají skleněný stěný,že zakazník vidí co se s autěm děla a že se olej mění....

 

a proč jsi nemohl být osobně u měření na dílně na brzdě?co je na tom tajnýho?

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že prej tam druhej  kolega cosi brousí... Co já vím. Bylo pondělí brzo ráno dohadovat jsem se nechtěl :) U té dekarbonizace bych chtěl být alespoň u napojovani, vše si nechat pěkně vysvětlit. Nemám to rád, když nevím, co se s autem děje. Rád jsem u toho, třeba u mého mechanika tuhle možnost mám (taky mu moje zvědavé dotazy musí asi občas lézt na nervy). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych u toho čištění chtěl být (třeba ne pořád) a pokud to nejde, tak bych šel jinde. Beru, že v některých případech z důvodu bezpečnosti to možné není, a taky nechcou, aby jim někdo čuměl celou dobu na dílně, ale nějaký čas i během práce na autě ,by si na zákazníka udělat měli.

Ale na výsledek zvědavý jsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem nikdy nevěděl, že by se našel člověk co by chtěl chipnout atmosféru (nic proti ale...) ...opravuji , aby to bylo správně pochopeno: né chtěl,ale dal (taky jsem chtěl, ale dočetl jsem se, že atmosféra ne)

 Proč neseženeš 3litr v 407, když se snažíš zvyšovat výkon, kterej u 2,2 nemá asi význam a je k tomu těžký jak kráva.

Jen se zeptám, jsi zarytej peužoťák? Bych se rozhoupal a šel bych do Superba II VR3,6...dělali ho 2008-2015, takže to bude docela mladé auto

Upraveno uživatelem John_Ice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@John_Ice   407 už je uzavřená kapitola, třílitr by byl fajn, ale podívej se, do kdy se dělaly ... Nevyměním přece 12 let staré auto za stejně staré či ještě starší. "Zarytej" určitě nejsem, ke značce (a klubu, samozřejmě) každopádně vztah mám, ale jak jsem již mnohokrát psal další auto bohužel nejspíš nebude, bo co se týká motorů nevyberu si. Superba II 3.6 FSI jsi celkem trefil, uvažuju o něm ;)  Jen je jich málo v ČR na trhu a často mají vyšší nájezd, přes 200.000km není výjimka, ale už jsem viděl i (s nefunkčním teda motorem) s nájezdem 525.000km ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsem měl možnost se v tom VR3,6 zajezdit i po dálnici... jo zamiloval jsem se. Chci tomu dát 2 roky a sehnat 14-15rok výroby za slušné peníze a chtěl bych do toho jít, ale teď mě čeká přestavba domu, takže se uvidí co peníze.

od té doby co jsem měl brečící průjem v mém vláknu, tak čtu o tom autě cokoliv a snad jen krom spotřeby, když chceš aby to jelo tak moc mínus není. A líbí se mi kufr hatcback/sedan..to je pěkná fíčuryna u II, nevím proč to nedělají i u III. Není potřeba ani kombík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...