Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

StibTova 407 2,2 - KONEC


Guest StibTo

Recommended Posts

@StibTo já jsem taky experimentoval s LEDkama tenkrát na berlingu. A všechny  " žhnuli " i při zhasnutí. A spotřeba při tom " žhnutí " byla taková že po 4-5 dnech odstavení auta jsem měl vysosanou baterku že nešlo nastartovat. Tím jsem nějaké větší experimentování s LED zdroji skončil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ChouLu ma v tomto smeru nejlepsi reseni, @StibTo dokup si odpory. V modrym jsem to mel reseny tak, ze mi svagr elektromechanik udelal vzorovy tistak s modrou led, a ja si to pak podle nej uz jen kopiroval a v celem aute to svitilo, neblikalo atp. Ale to jsme trošku v LED historii :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, ChouLu napsal:

Evidentně to nejsou opravdu FULL CAN BUS :) ale odpor na ali vychází asi na 1-2USD a máš klid ;) 

No jsou to tyhle https://www.svetzarovek.eu/p-63042/k-48/zarovka-led-12v-21w-ba15s-cira-canbus-44led-1210/

Víš že sem na elektriku blbej, doporuč pls nějaký ty odpory na Ali, dík. Ale docela by mě zajímalo, jak se ten předřadný odpor zapojuje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes ráno odměřeno v Lahovicích na brzdě 119kw a 211Nm. Koncem týdne mám domluvenou dekarbonizaci motoru přípravky BG Care, pak to nesjpíš "pro ten pocit" nechám odměřit ještě jednou.

EDIT : tovární údaje jsou 120kw a 219Nm

20180212_101831.thumb.jpg.c283986812b21b1ea91ba098523745eb.jpg

20180212_101839.thumb.jpg.fdd20cdc6798de5490d2a05ced8ee8ad.jpg

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevím možný je vše :D   Fór je v tom, že tovární údaj je 120kw, někdy v 2015 jsme byl na chipu kdy de facto jen přidali palivo, výsledek odměřený u nich (bohužel taky bez mé přímé účasti) byl 132kw / 180K no a dnes jsme na 119kw .... Otázka kolik by to bylo kdybych to "nezasíral" jak někteří zlí jazykové tvrdí sportovním filtrem a nebylo to tehdy na chipu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono by se mělo měřit na stejné mašině, aby se výsledky daly porovnat.

Ale rád si počkám na dekarbonizaci, zda se to projeví na výkonu ... ono by bylo nejlepší vidět, jak ten motor vypadá nyní uvnitř. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u té dekarbonizace asi taky nebudu, možná u zapojování jo ale jinak mi bylo řečeno že si mám najít program tak na 2-3 hodiny než to bude. Olej a filtr se řešit nebude, jen palivový trakt a sání vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, StibTo napsal:

To nevím možný je vše :D   Fór je v tom, že tovární údaj je 120kw, někdy v 2015 jsme byl na chipu kdy de facto jen přidali palivo, výsledek odměřený u nich (bohužel taky bez mé přímé účasti) byl 132kw / 180K no a dnes jsme na 119kw .... Otázka kolik by to bylo kdybych to "nezasíral" jak někteří zlí jazykové tvrdí sportovním filtrem a nebylo to tehdy na chipu ...

To jsi nedostal graf tenkrát před a po? To je u tohoto základ. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem těch 132kw bral spíš s rezervou ... :)  jestli tam tehdy byly či ne už teď nezjistím. Ale atmosféry se chipují také, jen ten efekt je naprosto minimální oproti motorům s turbem. Takže spíš vyhozený prachy (bo 13kw stejně nepoznáš)  :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...