Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

StibTova 407 2,2 - KONEC


Guest StibTo

Recommended Posts

Tak jsem si ve čtvrtek nadělil předčasný dárek k třicetinám, které budu mít počátkem roku. Jedná se o P407 sedan zlatá metalíza. Do provozu 06/2006, stav km při koupi 176.600. Motor benzín 2,2 16V 120kW/163hp   :mrk

 

Auto je po prvním majiteli, se servisní knížkou. Pán si vůz dotáhl z Francie (Poissy) jako předváděčku a 5 let ho měl napsané na firmu, pak ještě 3 roky na sebe. V červnu 2014 se auto objevilo u nás v autosalonu Domanský jako komisní prodej, nejdříve za 137.000 Kč, po 3 týdnech zlevněno na 122.000 a takhle tam stálo až do začátku října. Pak ukecali pána na zlevnění na 109.000 ale zároveň auto stáhli z hlavní prodejní plochy za plot. V pondělí před 14 dny jsme se na něj jeli se Scratchem podívat ale prodejce ho zrovna vezl zájemci, viděli jsme jej jen krátce a já si po zbytek dne nadával... Pak jsem okolo auta ale ještě po zbytek týdne jezdil, bylo tam, byť schované v garáži hned za vraty. V neděli mi to už nedalo, napsal jsem email prodejci, ten odepsal, že zájemce auto nakonec nevzal a je volné. Slovo dalo slovo a v pondělí 20.října jsme s na auto jeli podrobněji podívat přímo s předsedou (tímto děkuji a máš u mě pivo !). No proběhla i zkušební jízda a bylo jasno, ve středu jsem skládal u Domanského zálohu a následující čtvrtek auto vyzvedl :)

 

Výbava nese označení Premium Pack a zahrnuje následující :

polokožené sedačky, tempomat s omezovačem rychlosti, samozatmavovací zpětné zrcátko, všechna okna v elektrice včetně dojezdu po zamknutí, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, zamykání po rozjezdu, zadní parkovací senzory, přední sedačky v elektrice, follow me home, ISOFIX zadní sedačky, automatická aktivace denních světel, chromovaná mřížka nárazníku, přední a zadní hliníkové prahy dveří, chromované rámečky budíků.

 

Auto je na 17" origo ALU, přední brzdy 330mm.

 

Rozvody byly dělány ve 128tkm (faktura), spojka ve 159tkm (faktura), zbývá pořešit aktuálně komplet filtry+olej, výhledově komplet brzdy a displej středového panelu, který nese stopy klasického zatmavování a v létě to asi bude ještě horší.

 

Aktuální fotky před úpravami a očistou motorového prostoru :

 

1z2olsg.jpg

 

j90z6p.jpg

 

mkf9dc.jpg

 

xf59fm.jpg

 

prqqe.jpg

 

x20v7l.jpg

 

16kug42.jpg

 

r8gfa8.jpg

 

s2ck7l.jpg

 

2my5hk1.jpg

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky :)  jsem zamilován ale samozřejmě na 306 nezapomínám, bylo to a je první auto v životě takže doufám, že stále bude chuť a vůle věnovat se jí alespoň stejně často jako novému autí  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Méďo jj :)  Je to tak, jen Schreek si nechal stříknout ty černé lišty do barvy karoserie, já to možná taky časem udělám, ale není to priorita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ChouLu - jo, díky za upozornění, takže seděli v tom již krom StibTa a Mrkvičky : Schreek, Scratch, ChouLu :D

 

poldiss - klidně přivezu/povozím, když mi to někdy vyjde ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo no to máš Radku pravdu najednou se můžu rozvalit a fůra úložného prostoru oproti 306  :super

 

na druhou stranu parkování / vyparkovávání je trochu křeč, teď za poslední 4 dny jsem to vyzkoušel několikrát v Praze i na jihu Moravy a teda zlatá 306 v tomhle ! alespoň že mám v obou autech ty zadní parkovačky to je parádní výmysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MilanF1 : děkuji :papa  jj výkon je trochu "jiná káva" než v 306, jde to do otáček opravdu velmi ochotně a předjíždět s tím je radost. Nedovedu si v tom představit třeba tu benzínovou 1,8 s 92kW upřímně,a to mám zatím najeto jen asi 1.000km ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...