pajas502 Odesláno 30. říjen 2014 Sdílet Odesláno 30. říjen 2014 Ahoj lidi, má někdo zkušenost s výměnou uhlíků v motoru ventilátoru topení ( digi klima ) ? Nějak nevidím jak se do něj dostat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 30. říjen 2014 Sdílet Odesláno 30. říjen 2014 (upraveno) Na netu sezen z vraku jiny ... Taky sem to mel jednou venku a vymena nvm nvm ... (taky automat klima) http://www.dilypeugeotcitroen.cz/zobraz-dil.php?model=307 na automat tam ma za litr a posila na dobirku jednou sem tam volal kvuli dverim ... Upraveno 30. říjen 2014 uživatelem Zemla703 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 1. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2014 Pokud jdou vyměnit uhlíky, nebudu zbytečně kupovat celej větrák o kterym stejně prd vim. Dneska na to mrknu a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 1. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2014 Tak uhliky vyměněny celkem v pohodě. Největší pakárna byla vydolovat větrák ven. Škoda že jsem neměl u sebe mobil abych to nafotil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 6. listopad 2014 Sdílet Odesláno 6. listopad 2014 A měnil jsi uhlíky protože to nešlo nebo protože to cvrlikalo? Někdy když jedu do zatáčky je slyšet cvrlikaní větráku, nevím jestli ložiska nebo uhlíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 7. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2014 Měnil jsem uhliky,protože motorek jakoby cukal. Ložiska tam nejsou jenom kluzna pouzdra. Nakonec jsem ještě musel přeletovat tranzistory v el. regulaci otáček větráku,protože nefungovaly poslední 2 polohy. Ventilátor maká jak má a stálo to asi 2 hoďky práce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 7. listopad 2014 Sdílet Odesláno 7. listopad 2014 pecino : me taky kdyz jsem koupil auto tak cvrlikal pomohlo mazacim sprejem prostrikat loziska a ted uz je klid. Me obcas taky zloby ale jen posledni poloha preletovat tran. me nenapadlo asi to take zkusim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 8. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2014 Určitě to udělej a budeš mít klid. Typ tranzistorů si nepamatuju, ale už se to tady řešílo tak hledej. Když nenajdeš tak napiš, mrknu se mám ještě 2 kousky. Jo a stály pár korun, já je měnil oba dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 8. listopad 2014 Sdílet Odesláno 8. listopad 2014 Ok dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 8. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2014 Rád jsem pomohl, napiš jak jsi dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 9. listopad 2014 Sdílet Odesláno 9. listopad 2014 No popravdě hned to dělat nebudu zas az někdy az se budu nudit na poslední polohu to stejně nedavam takže me to ani nějak neotravuje ... Ale jednou az na to dojde budu vědět co s tím ... ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter Kozák Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 (upraveno) Zdravím, mám Peugeota 307 2.0HDI 66kw r.v. 2004 s manuální klimatizací. Problém mám s ventilátorem, kde nefungují rychlosti 2 a 4. 1 a 3 jsou v pořádku. Nefungují jak při vypnuté či zapnuté klimatizaci. Chci se zeptat, zda jste se s tímto problémem někdo setkal a víte jak to vyřešit, abych si sehnal popřípadě potřebné součástky, než budu topení vyndavat. Děkuji Upraveno 26. březen 2016 uživatelem Peter Kozák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Odpor ventilátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 to by ale blbnula 1-3ja to spis vydim na ovladac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Ten odpor jsou vlastně 4 odpory, pro každou rychlost jeden . Ovladač je druhá varianta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 (upraveno) 3 odpory - 4 rychlost jede na primo Upraveno 26. březen 2016 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Tak nějak jsem to myslel, no tak bych asi přece jen omrk ten přepínač jak piše Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qx123 Odesláno 22. duben 2018 Sdílet Odesláno 22. duben 2018 Zdravím, mám 307 1,6 benzín automatická klima jednozonová(chladí i topí). a řeším problém ventilátoru. Poslední dobou přestaly fungovat nejspíše dvě nevyšší rychlosti ventilátoru. I když zvyšuji manuálně i na auto, vždy fouká méně. Ovladač na panelu a tlumení ventilátoru funguje, Při přepínání vyšších rychlostí je slyšet mírné bzučení jakože ventilátor přepíná, nicméně rychlosti vetší nejsou. Tento jev se začal objevovat nejdříve občas, že někdy po startu nejvyšší rychlost fungovala, teď již už vůbec. Rád bych to vyřešil než začnou vedra. Neví někdo zda je špatný ventilátor, odpor nebo něco jiného? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 23. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2018 To vypadá na elektronickou regulaci otáček co je přímo na ventilátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autokopretina Odesláno 29. duben 2018 Sdílet Odesláno 29. duben 2018 ...chlapy zdravim vas, jsem tu kratce a nikde jsem nenasel - 307 2.0 HDI / 2002 / manual klimoska - nejde mi na ventilatoru topeni 1 a 2 stupen / 3 a 4 jde / ale na tyhle to nespusti klimosku. Kdyz prepnu na dvojku tak se sice klim. rozebehne - je slyset jak cvakne ale tam prave nebezi vetrak topeni. Kdyz to necham chvilku bezet a prepnu na trojku vetraku tak je cejtit z vydechu zima ale klimoska se vypne - vetrak topeni bezi, po chvilce jakmile se to provetra je zrejme ze klim. nejde. Kde prosimvas najdu ty predradny odpory na rychlost 1 a 2 topeni, at nemusim sroubovat vsechny plasty / pakarna /. Dostanu se na to od ridice nebo spolujezdce?? Diky za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.