pavelu96 Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 @jh330279 Četl jsi návod k obsluze? Četl jsi foto návod od P607Olda o dva příspěvky výše??? Nestačí točit rezervou dokola, aby jsi jí sundal. V kufru je v podlaze šroub, kterým otáčíš DOPRAVA ve směru hodinových ručiček a pak rezerva klesne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2018 (upraveno) Psal jsem to tady 1. května, jiná rada není. Tzn povol klíčem tisícihran doprava ve směru hodinových ručiček, asi 1 otáčku (ne nasilu!) a pak cloumej za rezervu dolů. Vše je psáno výše, od jiných i ode mne. Jinak jen flexa - rozbruška. EDIT: netuším, jak moc neinformovaný je tazatel, tak přidám fotku ovládacího tisícihranu - nachází se v kufru dole pod zadními sedačkami (nutno postavit pravou), úplně vzadu, u prostředku trochu vpravo. Upraveno 30. květen 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 30. květen 2018 Sdílet Odesláno 30. květen 2018 jestli ji ještě nikdy nesundával a nemáznul, tak to bude spíš na tu flexu, jak píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 16. červen 2018 Sdílet Odesláno 16. červen 2018 ahoj, dneska, když jsem vysával kufr, jsem si řekl, že si zkusím rezervu auto máme druhým rokem (jinak RV 2013) a za nás dole určitě nebyla. a výsledek? jako po másle docela jsem se po zdejším čtení obával, ale asi to frantíci vymysleli jakoš takoš dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 No jistější by bylo mít tu rezervu v kufru... Ale je dobře že Ti to zafungovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2018 BooST: ještě jednou sundej a konec lana, asi 50 cm hodně namaž vazelínou. Já používám bílou LV2-3, která je vhodná do vlhka a až do -30 stupňů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.. Odesláno 12. září 2018 Sdílet Odesláno 12. září 2018 V 30. 10. 2014 at 11:40, celda1970 napsal: Jako kdyby jste nevedeli ze Peugeot to ma takto resene.....co takhle jednou za rok rezervu spustit....promazat a zpet upevnit....ja myslim ze to neni takovy opruz...nez pak podstupovat takovej mazec....zdar. Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2018 (upraveno) Dnes tady mám na opravu naviják. Bowden je zarezlý, musel jsem ho násilím rozhýbávat, byl to boj, 3 dny, prostříkávat, ohýbat, nakonec jsem ho ponořil do Coca-Coly, nic nepomohlo, nakonec jen hrubá síla, snažil jsem se ho ohýbat závit po závitu a bowden byl tuhý jako tyč. Přitom se mi už podařilo zničit lanko, jednotlivé drátky praskly. Příčina je v podstatě děsivá: výrobce použil bowden (ohebnou trubičku) ze silně rezavějícího materiálu. Rez tam "roste" takže vyplní bowden a opravdu je na kámen zatuhlý. Doporučuji, každý rok rezervu spustit, a asi těch 70 cm lana, které je v bowdenu, silně namazat vazelínou tak, že na laně je ze všech stran vrstvička. Doporučuji Mogul LV2-3, mám s ní dobré zkušenosti, co se týká teplotního rozsahu, odolnosti proti vodě i dlouhodobé stálosti (nežlukne). V krabici je zvedák a jiné, dejte si ho raději dovnitř, do sucha. Upraveno 25. listopad 2018 uživatelem P607Olda Laďa, RichVa a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludek72 Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 (upraveno) Ahoj tak nase auto bude mit po zime 4 roky a tak ted pri prezouvani jsem zkusil se sevrenou zadnici navijak rezervy. A byl jsem mile prekvapen, ze sel dolu jako po masle a lanko vypadalo jako z vyroby , bez rezi atd... Upraveno 26. listopad 2018 uživatelem ludek72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Mi ho vyměnili ještě v záruce, taky zarezlý. Teď to bude už 5 let a zrovna jsem zkusil, nic namazaný není a funguje skvěle. Možná výrobce něco inovoval P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 27. listopad 2018 Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 Je to možné, já jsem ho cca po 4 letech a kousek potreboval a taky bez problemu. Snad tedy bude klid i nadale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 Jj, asi inovoval. Taky cenná informace. Teď ještě upřesnit, od kterého roku byly ty nerezavějící. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 27. listopad 2018 Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 reklamoval jsem ještě v záruce, takže v létě 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.