Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Naviják rezervy zarezlý na šutr - VŠEM - namažte, nebo se zničí!


P607Olda

Recommended Posts

@jh330279 Četl jsi návod k obsluze? 

Četl jsi foto návod od P607Olda o dva příspěvky výše???

Nestačí točit rezervou dokola, aby jsi jí sundal. V kufru je v podlaze šroub, kterým otáčíš DOPRAVA ve směru hodinových ručiček a pak rezerva klesne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem to tady 1. května, jiná rada není. Tzn povol klíčem tisícihran doprava ve směru hodinových ručiček, asi 1 otáčku (ne nasilu!) a pak cloumej za rezervu dolů.

Vše je psáno výše, od jiných i ode mne.

Jinak jen flexa - rozbruška.

EDIT: netuším, jak moc neinformovaný je tazatel, tak přidám fotku ovládacího tisícihranu - nachází se v kufru dole pod zadními sedačkami (nutno postavit pravou), úplně vzadu, u prostředku trochu vpravo.

 

DSCN8017a.jpg

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

ahoj, dneska, když jsem vysával kufr, jsem si řekl, že si zkusím rezervu :D auto máme druhým rokem (jinak RV 2013) a za nás dole určitě nebyla. a výsledek? jako po másle :) docela jsem se po zdejším čtení obával, ale asi to frantíci vymysleli jakoš takoš dobře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
V 30. 10. 2014 at 11:40, celda1970 napsal:

Jako kdyby jste nevedeli ze Peugeot to ma takto resene.....co takhle jednou za rok rezervu spustit....promazat a zpet upevnit....ja myslim ze to neni takovy opruz...nez pak podstupovat takovej mazec....zdar.

Přesně tak.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes tady mám na opravu naviják. Bowden je zarezlý, musel jsem ho násilím rozhýbávat, byl to boj, 3 dny, prostříkávat, ohýbat, nakonec jsem ho ponořil do Coca-Coly, nic nepomohlo, nakonec jen hrubá síla, snažil jsem se ho ohýbat závit po závitu a bowden byl tuhý jako tyč. Přitom se mi už podařilo zničit lanko, jednotlivé drátky praskly.

Příčina je v podstatě děsivá:

výrobce použil bowden (ohebnou trubičku) ze silně rezavějícího materiálu. Rez tam "roste" takže vyplní bowden a opravdu je na kámen zatuhlý.

Doporučuji, každý rok rezervu spustit, a asi těch 70 cm lana, které je v bowdenu, silně namazat vazelínou tak, že na laně je ze všech stran vrstvička. Doporučuji Mogul LV2-3, mám s ní dobré zkušenosti, co se týká teplotního rozsahu, odolnosti proti vodě i dlouhodobé stálosti (nežlukne). 

V krabici je zvedák a jiné, dejte si ho raději dovnitř, do sucha.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

tak nase auto bude mit po zime 4 roky a tak ted pri prezouvani jsem zkusil se sevrenou zadnici navijak rezervy. A byl jsem mile prekvapen, ze sel dolu jako po masle a lanko vypadalo jako z vyroby , bez rezi atd... 

Upraveno uživatelem ludek72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...