greg Odesláno 29. říjen 2014 Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 (upraveno) Ahoj kluci. Dávám dokupy jdenu starou a dlouho stojící 306. Jsem ve fázi, kdy jsem vypustil starej, stoletej benzín, nalil novej a protlačil ho až k vstřikování. Mám tam očištěný kostry, baterka nabitá. Motor točí ale nenaskočí. Vstřikovač nedává palivo, tlak paliva tam je, a když ten vstřik napíchnu na 12v tak začne palivo dávat a chytne normálně. Měřil jsem jake jde napětí na piny k vstřikovači. Po zapnutí zapalování tam jde cca 12 ( reálně nějakých 10-11) předpokládám, že ta baterka už víc neměla. Jakmile začnu startovat spadne napětí na nějakých 6v. Otázka zní, v čem je chyba? Že při normálním napojení konektoru nefunguje, ale na 12v z baterky začne palivo dávat. jedná se o 306 1.4i 1994 bosch mono motronik Díky za rady Upraveno 29. říjen 2014 uživatelem greg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 29. říjen 2014 Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 nevím,ale pokud takto spadne napětí není tam někde přechoďák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. říjen 2014 Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 predpokladam ze vstrikovani je ovladano kostrou, takze to nekde je slusnutehaze to jiskru? treba to ma v haji HALL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 29. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 jiskru háže, jinak by to ani neblaflo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 31. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2014 Takže se mám zaměřit na ukostření? to jsem už procházel a je to ok. Všechny kontakty prostříknutý sprejem. Není to třeba ovládaný nějakým relé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. říjen 2014 Sdílet Odesláno 31. říjen 2014 jestli sem koukal na spravny typ tak je to ovladane RJ BMM je to neco na zpusob felicie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 2. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2014 Tak záhada vyřešena. Mohl za to takovej cca 10 cm dlouhej váleček uchycenej vzadu za řj, resp. jeho fialovej konektor a téměř upadený dráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.