K610 Odesláno 27. říjen 2014 Sdílet Odesláno 27. říjen 2014 Zdravím, 607 2.7 HDI 2005 po výmene prevodovky nechce naštartovať, štartér normálne točí, palivové čerpadlo ide, ale do vstrekovačov už nafta nejde. Diagnostika píše tieto dve chyby: P1693 Závada řízeného startování a vypínání motoru : Bez charakteristiky U2000 Závada: probuzení s časovým předstihem : Závada úplného probuzení : Obdržená hodnota není správná Vedel by niekto poradiť kde môže byť problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 28. říjen 2014 Sdílet Odesláno 28. říjen 2014 Prečo to nenapises priamo do 607 témy? Tam je o problémoch dosť popísané. Predpokladám že je to automat, tak možno nie je dobre zaradené P, ci N. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef 50 Odesláno 9. listopad 2014 Sdílet Odesláno 9. listopad 2014 Ahojte, Myslím, že si mu úžasne poradil. Keď tomu nerozumieš, tak nepíš, lebo toto, čo si napísal, je úbohé. keď chcem niekomu pomôcť, a myslím si o sebe, že na to mám, tak je jedno ,kde to napíšem. A myslím si, že tento problém patrí sem. Však sme v sekcií SERVIS. Či??????. A nakoniec, v 607-me s týmto motorom sa montoval iba automat, a pri zlej polohe radiacej páky je blokované štartovanie, vrátane štartéra, takže takáto je pravda. Keď je páka napr. v polohe "D", tak pri otočení kľúča nefunguje ani štartér. Reagujem na túto tému preto, lebo každý vie niečo, a niekedy aj v značkovom servise povedia blbosť, a tento problém s 607-mou mám aj ja, a tiež by som bol rád o niečo mudrejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 10. listopad 2014 Sdílet Odesláno 10. listopad 2014 Jaaaaj sorry ze som sa ozval. Naco by potom bola sekcia pre 607? a tam sa tieto veci riesia skoro stale, tak naco zbytocne pisat inde, ked tam to je. Pokial viem tak je to slobodne forum a nenapisal som nic co by nemohol skusit, alebo by to bola blbost. Ty si mu napisal 4 dlhe riadky, ale nic co by vyskusal! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
K610 Odesláno 10. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2014 Dal som to sem lebo rovnaky motor a prevodovku ma aj 407 a predsa to tu uvidi viac ludi ako v sekcii 607. Este doplnim ze na aute sa menili aj rozvody a zdvihatka ale tam je vsetko OK. P a N by mali byt dobre zaradene, na displeji normalne ukazuje ze je tam P pripadne N a robila sa aj konfiguracia prevodovky cez diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 10. listopad 2014 Sdílet Odesláno 10. listopad 2014 Napis P607 oldovi, on o nich vie asi najviac. Pokial to nepojde na DIAG tak asi nebudes vediet viac. Moj nazor, snad ma neukamenujete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. listopad 2014 Sdílet Odesláno 10. listopad 2014 V prvom príspevku má vypísané chyby z diagnostiky. http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/eobd%20u%20codes.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 10. listopad 2014 Sdílet Odesláno 10. listopad 2014 neviem nepoznam... robili sa rozvody a menila prevodovka ...? zavada nie je asi trvala...mozno zly postup pripojenia bat..... co merane hodnoty...otacky startra , tlak rail , synchronizacia,napajanie atd.... nieco ukazat musi.... co narazovy spinac ...pri demontazi nevypol.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 15. listopad 2014 Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 Videl bych to na elektriku, neco bude nekde spatne pripojene, zkontrolujte spravne pripojeni vsech snimacu + jak pise vladosr narazovy spinac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
K610 Odesláno 15. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 Tiež si myslím že to bude v elektrike, snímače sme všetky kontrolovali, všetko vyzerá byť pripojené správne. Diagnostika ešte píše neznámy počítač motora. Na jednom anglickom fóre som našiel že závady UXXXX sú závady komunikácie medzi RJ.... Niekedy cez týždeň nechávam auto odtiahnúť do Peugeotu, potom napíšem kde bol problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.