Jump to content

P607 neštartuje


K610
 Share

Recommended Posts

Zdravím, 607 2.7 HDI 2005 po výmene prevodovky nechce naštartovať, štartér normálne točí, palivové čerpadlo ide, ale do vstrekovačov už nafta nejde. Diagnostika píše tieto dve chyby:

P1693 Závada řízeného startování a vypínání motoru : Bez charakteristiky

U2000 Závada: probuzení s časovým předstihem : Závada úplného probuzení : Obdržená hodnota není správná

Vedel by niekto poradiť kde môže byť problém?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ahojte, Myslím, že si mu úžasne poradil. Keď tomu nerozumieš, tak nepíš, lebo toto, čo si napísal, je úbohé. keď chcem niekomu pomôcť, a myslím si o sebe, že na to mám, tak je jedno ,kde to napíšem. A myslím si, že tento problém patrí sem. Však sme v sekcií SERVIS. Či??????.  A nakoniec, v 607-me s týmto motorom sa montoval iba automat, a pri zlej polohe radiacej páky je blokované štartovanie, vrátane štartéra, takže takáto je pravda. Keď je  páka napr. v polohe "D", tak pri otočení kľúča nefunguje ani štartér. Reagujem na túto tému preto, lebo každý vie niečo, a niekedy aj v značkovom servise povedia blbosť, a tento problém s 607-mou mám aj ja, a tiež by som bol rád o niečo mudrejší. 

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaj sorry ze som sa ozval. Naco by potom bola sekcia pre 607? a tam sa tieto veci riesia skoro stale, tak naco zbytocne pisat inde, ked tam to je.

Pokial viem tak je to slobodne forum a nenapisal som nic co by nemohol skusit, alebo by to bola blbost. Ty si mu napisal 4 dlhe riadky, ale nic co by vyskusal!

Link to comment
Share on other sites

Dal som to sem lebo rovnaky motor a prevodovku ma aj 407 a predsa to tu uvidi viac ludi ako v sekcii 607. Este doplnim ze na aute sa menili aj rozvody a zdvihatka ale tam je vsetko OK. P a N by mali byt dobre zaradene, na displeji normalne ukazuje ze je tam P pripadne N a robila sa aj konfiguracia prevodovky cez diagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

neviem nepoznam...

robili sa rozvody a menila prevodovka   ...?

zavada nie je asi trvala...mozno zly postup pripojenia bat.....

co merane hodnoty...otacky startra , tlak rail , synchronizacia,napajanie atd....

nieco ukazat musi....

co narazovy spinac ...pri demontazi nevypol....

Link to comment
Share on other sites

Tiež si myslím že to bude v elektrike, snímače sme všetky kontrolovali, všetko vyzerá byť pripojené správne. Diagnostika ešte píše neznámy počítač motora. Na jednom anglickom fóre som našiel že závady UXXXX sú závady komunikácie medzi RJ.... Niekedy cez týždeň nechávam auto odtiahnúť do Peugeotu, potom napíšem kde bol problém.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...