Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

P405 záměna brzd. válce 22,2 za 20,6


KingSpade

Recommended Posts

Zdravím..

 

Jde mi o to, že rok a půl starý brzd. válec 22,2 z druhovýroby CIFAM (už nikdy víc) vydržel přesně tenhle časový termín a šel do háje, to znamená zavzdušněné brzdy plus brzd. válec lupne když jde pedál k podlaze. A tak by mě zajímalo, či se v tom někdo vyzná a dokáže poradit co s tím.

 

PS: mám brzd. válec 20,6 Bendix ještě ze staré 1.6ky, kde figuroval asi rok bych řekl a poté šlo auto na likvidaci. Problém je v tom, že nepasuje do mojeho 2.0 litru. A teď jde o to, kdybych vyměnil ten "buben" či co to je, do čeho se montuje ten válec za takový aby seděl na rozměr 20,6. Nebude potom to auto brzdit hůře? Podotýkám, že v 1.6ce nebylo ABS + vzadu bubny a ve 2.0 už je + kotouče na všech kolech.

 

Díky za jakýkoliv postřeh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Válec bez ABS nelze namontovat do auta s ABS ne že by to nešlo fyzicky namontovat ale konstrukce je jiná a nemusel by unést regulaci ABS

a ten buben to je posilovač brzd.

jak víš že je v háji válec?

mizí ti někudy brzdovka? pokud se to zavzdušnuje tak by měla někudy utíkat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem netušil že by mohl být až takový problém s abs nebo bez. K tomu proč si myslím že je to ten válec. No asi takhle, ten válec jsem měnil rok a půl zpátky protože se auto zavzdusnovalo plus mínus jednou za 2 měsíce. Po výměně to vydrželo ten rok a půl bezproblému a poté době se to zase zavzdusnilo. Na vině byl pistek zadního brzdice tak se vyměnil a jezdil jsem asi dva týdny a zavzdusnilo se to znovu plus když sešlapnu teď pedál tak ku konci dráhy pedálu to v něm lupne.

Upraveno uživatelem KingSpade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Polom ,výpadovka z NJ na Hranice ,ceny směšné ,prakticky hned u cesty , podmínka vlastní vymontování požadovaného dílu svépomocí...

pochopitelně vrakáč....

o výskytu 405 nebo jiného modelu se informuj sám

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzdové válečky se maji měnit vždy v páru.

Pokud se vzduch dokáže dostat do okruhu pak se musí brzdovka dostávat ven. Neboli vzduch se dovnitř sam od sebe nedostane. a při vypnutem motoru když to naslapes jak hluboko lze seslapnout pedál a lupe v něm při tom?

Mel by úplně ztvrdnout a neměl by se propadat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při vypnutém motoru ti teď nepovím, ale při nastartovaném lupe to vím na stopro.

 

No pokud je všechno správně tak by měl ztvrdnout při vypnutém motoru, jenomže já si teďka nejsem vůbec jist jestli tomu tak je u mě, zítra to zkusím a dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže změna. Za viníka zavzdušňování může být i regulátor brzdné síly. Teď už jde jenom o to odvzdušnit a kde bude vzduch tam je problém. Jestli vzadu tak regulátor jestli v předu tak nevím co tam, brzd. hadičky jsou v pohodě a odvzdušňováky taky bych řekl plus brzd. trubky to být nemůžou jelikož vpředu jsou kryté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...