robertsar Odesláno 21. říjen 2014 Sdílet Odesláno 21. říjen 2014 Zdravím vás, mám problém na mé 307. Nesvítí mi světlo zpátečky. Jinde na fóru sem nic podobného nenašel. Myslím, že problém nemám ve spínači ani v kabeláži a žárovky jsou taky OK. Nevím si už rady. Měřil sem ten obvod voltmetrem na konektoru zadního pravého světla (odpojeném). Couvačka má piny 4 a 5. Zde jsou naměřené výsledky: -klíč v zámku (poloha 0), světla vypnuté, neutrál ...0 V -klíč poloha 1, světla vypnuté, neutrál ...0 V -poloha 1, světla zapnuté, neutrál ...0 V (zatím vše OK) -poloha 2, světla vypnuté, neutrál ...11,1 V -poloha 2, světla zapnuté, neutrál ...10,8 V -poloha 2, světla vypnuté, zařazená zpátečka ...11,1 V -poloha 2, světla zapnuté, zařazená zpátečka ...10,8 V při odpojeném spínači na převodovce jsou hodnoty následující: -poloha 2, světla zapnuté, neutrál ...10,8 V -poloha 2, sv. zapnuté, zařazená zpátečka ...10,8 V (takže kde se tam bere těch 10,8 V když je spínač odpojený ?) při znovu zapojeném spínači ale BEZ pojistky jsou hodnoty stejné (10,8 V) Poté jsem to zkoušel proměřit jen při zapnutých parkovačkách (s pojistkou i spínačem), naměřil jsem 11V. Nevíte prosím kde by mohla být chyba ? Jinak všechny ostatní světla i elektronika v autě funguje perfektně. Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) mas tam napeti a presto ti nesviti ?? bud mas v haji multimetr nebo si meril neco jineho Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) Jj, asi tak. Při tolika informacích - tam je nějaká chyba v měření atd. Takže zpět, od počátku: - zapnout klíč - zařadit zpátečku - dobře prověřit, která žárovka má svítit, u 307 tuším pravá - zavaklat žárovkou - dát novou žárovku - případně se přesvědčit ohmmetrem, zda je okruh, když odpojíš světlo od konektoru, tak zda má samotné světlo se žárovkou kontakt (měřit ohmy mezi jak píšeš kontakty 4 a 5, naměříš nějaké 2 ohmy, pak vyndáš žárovku a mezi těmi piny je nekonečno). Žárovku nasadit zpět. Připojit zpět konektor - pokud to nepomůže, tak měřit voltmetrem proti kostře auta (ne světla), s vloženou žárovkou. Na cuplíku žárovky 12 V, na objímce musí být 0 V Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 Hlavně je hloupost, aby do jednoho vlákna vedli dva dráty. +12V musí být jen na jednom pinu. Zkoušečku na kostru auta a pak měřit na kterym pinu se objeví napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 22. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) jj, jasně, chápu a děkuji za odpovědi. Tyhle zkoušky sem provedl jako první. Je tu ale jiný problém. Asi sem to nepopsal dost jasně. K té žárovce mi jde kolem 11 V ale hrozně malý proud. Takový který ani tu žárovku nerozsvítí (zkoušel jsem informativně LED diodu - tu to rozsvítilo). A hlavně je DIVNÉ že tam to napětí naměřím i když nemám zařazenou zpátečku. Asi si teď myslíte že bude chyba ve spínači. Ale to napětí tam je i když vytáhnu pojistku nebo odpojím spínač (a hlavně mi nepište jestli sem vytáhl tu pravou pojistku... ). S těmi piny 3,4 sem to myslel tak, že jsem to napětí naměřil mezi nimi a né že je na každém drátu +12 V jak tu někdo napsal. Dráty nejsou přerušené nikde. Kontakty jsou OK. Mám i příručku "Jak na to". Dál už nevím... tak proto píšu sem. Bojím se aby nebyla chyba v BSI. Ale na druhou stranu vše ostatní funguje. Dík za odpověďi. Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem robertsar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) malej proud , mas slus nekde v elektrice, predpokladam voda v BSI nebo BSM jednotce !!! spinac zpatecky je ukostreny - druhej pin vede do BSMz tama po kabelech do BSI a odtud pak dal do zadniho svetla tohle haprovani elektriky muze delat i spatne zapojeny konektor kdekoliv po ceste Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 22. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) Dá se ta jednotka bsi nějak otevřít a vysušit/vyčistit, nebo je to hazard ? Dá se to případně vytáhnout z auta a po vyčištění vrátit aniž by pak muselo auto na diagnostiku ? Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem robertsar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 otevrit dost blbe kdyz se vrati puvodni nemusis nic konfigurovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) Prenos napätia môže spôsobiť zlé ukostrenie. Ak máš kontrolu vadných žiaroviek, tak ich kontrolu robí bsi vo vypnutom stave malým prúdom, ktorý rozsvieti ledku ale nie žiarovku. Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem AnotherOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 22. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 Hmm, to by mohlo být ono . Jak poznám že má auto kontrolu vadných žárovek ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 V prvním příspěvku píšeš piny 4,5, později 3,4... Když máš knihu Jak na to, je tam schema? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 (upraveno) Bez žárovky měřit nemá cenu. Když měříš napětí se žárovkou vloženou, tak na cuplíku žárovky je 0 V proti kostře (karoserii)? (přerušený přívod 12 V) A na objímce, není náhodou 12 V? (urvaná zem světla) Na schematu je vidět, že zpětná světla jsou dvě a na každé straně jsou jiná čísla pinů. Upraveno 22. říjen 2014 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 23. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2014 Za ty čísla pinů se omlouvám (jsou to 4 a 5), to schéma mám taky. Splet sem se když sem to psal. Nemyslím si že by mohla být urvaná zem světla. Ostatní žárovky svítí. Myslím že je zem společná pro všechny žárovky v tom světlu, nebo ne? Spíše bych řekl že mám něco s jednotkou BSI, když to dělá takové "anomálie". Napětí tam je co jsou světla zapnutá (i bez zařazení a i když je pojistka vytažená), ale jen malý proud. A je to jen u té žárovky couvačky. A kontrolu vadných žárovek asi v autě nemám. Nevím, ale kdyby jo, tak bych to asi poznal. Nevím jak se to projevuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 23. říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. říjen 2014 Zkusil bych zkontrolovat zadní světla zda tem není problém není v nich v voda či blbý kontakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 24. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Ne ve světle určitě problém nemám. Proměřil sem to i ve světle a výsledky jsou stejné. Ten plast s kontaktama a žárovkama je úplně jako nový, čistý,suchý... Zkoušel sem i napojit žárovku přimo z toho konektoru, ale nic. Jen malý proud neustále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 tie napatia budu asi od kontroly ziaroviek.. ak tam das LEDku tak to bude mierne svietit, pri ziarovke klesnu na 0V. Skusil by som zapnut cuvacku pomocou diagnostiky, mala by ist aktivovat aj ziarovka, aj vidiet signal od spiatocky. Ak ti to nepojde, tak bude problem asi v BSI (to bude asi na vymenu). Auto je FL alebo este pred FL? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 24. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Skusím to v servisu. Kdyžtak napíšu. Auto je z r. 2004 před FL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 16. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 V servisu mi řekli že je vadný spínač. Koupil sem si tedy nový. Po výměně žádná změna. Pořád nesvítí. Nemusí se to náhodou ještě aktivovat přes diagnostiku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 16. listopad 2014 Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 ne a pojistka je dobra ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robertsar Odesláno 16. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 (upraveno) Jo pojistka je pořád dobrá. Můžete mi radši poradit která by to konkrétně měla být ? Nemůže to být nějaká pojistka u motoru ? Upraveno 16. listopad 2014 uživatelem robertsar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.