rzbiker Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Ahoj chtěl jsem se zeptat jak je to s protitlakem má tam bejt či ne ? Pročítám tu spoustu textů a dohadů o tom jestli ano či ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2014 Sdílet Odesláno 21. říjen 2014 zkus to nějak rozvést, zrovna jsem vstal a nevím co chceš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rzbiker Odesláno 21. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2014 mám puga 1,4 atmosféráka a ptám se jestli má bejt protitlak ve vejfukovém potrubí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2014 Sdílet Odesláno 21. říjen 2014 určitě musí a to takový,který vytvoří vyladěné výfukové potrubí včetně tlumičů atd.pro konkrétní typ motoru, jinak by se asi vyráběl jeden tlumič pro všechna auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 21. říjen 2014 Sdílet Odesláno 21. říjen 2014 Odpověď na tuhle otázku není zas tak jednoznačná, resp. záleží na tom, na co to chceš. Sériový výfuk je nalazen tak, aby měl motor pokud možno co nejlepší parametry v celém rozsahu otáček, tzn. že je to jakýsi kompromis více závislých(ať už průběh momentu, emise, hluk...). Pak jsou tu jako druhý extrém závoďáky, které mají "otevřenou trubku" bez protitlaku, ale (nejen kvůli této úprvavě) projev motoru je pak velice specifický (když se netočí, nejede). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.