valenta.ivan Odesláno 8. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2016 (upraveno) Neskoro ale píšem. Nie nebolo , starý sa povolil a nový sa našroboval. Boli povolené len štyri skrutky vrchu nárazníka tam kde je zámok kapoty.Plást sa nadvihol a prestrčiť ruku. Kľuč zaistiť páskou aby nespadol do spodného priestoru motora. Upraveno 8. únor 2016 uživatelem valenta.ivan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
valenta.ivan Odesláno 8. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2016 (upraveno) Ako je riešený ostrek predného a zadného skla. Jedným motorkom ostrekovača pre predné a zadné trysky, alebo dvoma pre každé sklo .Kde napojiť trysky ostrekovačov svetiel. Upraveno 8. únor 2016 uživatelem valenta.ivan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 11. únor 2016 Sdílet Odesláno 11. únor 2016 Máš tam jeden motor pre čelné aj zadné ostrekovače skla. Ak by si mal ostrekovače svetiel tak by si mal aj inú väčšiu nádobku na kvapalinu okntrolu množstva kvapaliny v tej nádobke a ty ak teraz nemáš ostrekovače svetlometov tak to ani nemáš kam pripojiť (ďalej treba aj nový nárazník) Odpovedam na otázky, nie na vety! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
valenta.ivan Odesláno 13. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2016 Ďakujem za odpoveď je tam jeden motor bol dole nárazník ostrekovače aj s tryskami vyriešené. ( pridané trysky na svetlá k čelnému sklu .Tlak aj množstvo vody dostačujúci na štyri trysky.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.