Guest bluesman Odesláno 19. říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. říjen 2014 Zdarec páni. Mám na vás takú nezvyčajnú otázku - ak máte niekto diagnostiku pre Peugeot 306, použili ste ju vôbec niekedy? Objavujú sa na starých 306tkách nejaké závady/chybové hlášky, ktoré sa dajú odstrániť len cez diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Na tu co máš v podpise? Určitě ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Ale dá se použít PP2000 na takhle starou 306ku, jen se používá jinak než přes OBD2. Já ji mám, ale na své auto jsem ji použil asi jen dvakrát, páč mi auto zatím jezdí bez poruch (bez těch, na které bych potřeboval dia). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 A čo všetko sa s tou PP2000 dá nastaviť, prosím? Fungovala by aj na aute z roku výroby 1995? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Na 306 z roku 95 toho moc nenastavíš. Podle mne je to zbytečné kupovat, na to ti stačí obyčejný multimetr k opravám. U tebe se dají podle mne chybové kody vyblikat. Nehledě každou chvílí řešíš uplně něco jinéna autě a k tomudia netřeba / brzdy, výfuk/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Fungovala by, ale co se dá nastavit, ti nepovím, protože každé auto toho rok od roku umí víc a očekávám, že u takto starých aut to bude spíše o zjišťování závad než např. o odemykání skrytých funkcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Díky za rady, asi sa tej myšlienky vzdám... Myslel som, že by sa hodilo cez diagnostiku aspoň zoštelovať otáčky motora, pozrieť nejaké tie závady ktoré tam sú (pred rokom mi na diagnostike ukazovalo hlášku "závada napätia akumulátora" a neviem čo s tým teda mám robiť), alebo nakódovať bliknutie výstražných svetiel pri zamknutí/odomknutí auta centrálom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Já mám dia a auto rok 99 a bohužel tam moc nastavovat nelze ,není tam BSI . Co se týče blikání směrovek při zamykání a odemčení to mám předělávaný DO a tam to bylo součástí jen to zapojiti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Aha, a náhodou sa ti nestalo, že by ti diagnostika ukázala závadu napätia akumulátora? Netuším totiž, čo to znamená a ako to opraviť - ak by som tento problém vyriešil, je možné, že by som diagnostiku nemusel zbytočne kupovať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Ale to diagnostikou neopravíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Aha. No možno mi diagnostika aspoň napovie, v čom spočíva problém, či tiež marne dúfam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Když nevíš co s tím a nevíš co to znamená, dej to elektrikáři. Základ je změřit napětí baterie v klidovém stavu (funguje-li alternátor jak má, nemělo by být napětí menší než cca 12.5 V) a potom změřit, kolik dobíjí alternátor (opět na baterii, nastartovaný motor + zapnuté spotřebiče, tj. světla, vyhřívání okna, rádio, etc.), tam by mělo být nad 14.0 V (včetně). Nevymýšlej blbosti, na tohle nepotřebuješ diagnostiku, stačí multimetr za tři stovky. A rozluč se s tím, že na autě z roku 95 budeš cokoliv nastavovat přes počítač. Na to potřebuješ ročníky zhruba 2002 a více (multiplex). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Ďakujem ti veľmi pekne za rady! Máte pravdu, pre také staré auto je diagnostika asi fakt zbytočná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 To je. Ono to něco ukáže, ale u takových aut to není potřeba. Naprostá většina závad se dá zjistit klasicky měřením (multimetr, tlakoměry) a diagnostika není moc potřeba (ale jsou samosebou i výjimky, zdravíme lambda sondu!). Existují i digitální měřiče napětí do zapalovače. Někdo tvrdí, že to není přesné, já mám zkušenost opačnou. Ale i tak bych si být tebou koupil multimetr, pokud ho už nemáš, je to šikovná věc a bude se ti hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Na diagnostice si max nastavím data co mi změří napětí a zkontroluje pak napětí při startu a pak napájení při běžícím motoru.K tomu jak jsem psal ti postačí obyč multimetr. Pak si třeba zkontroluji volnoběžné otáčky . Než investovat do dia tak stačí míti nějaké chytré knížky ohledně aut a pod, kde se dočteš co a jak ,jak se nastavuje jakým momentem se to dotahuje a pod. Nehledě pokud dobře popíšeš svou závadu na autě uvede se co máš za typ auta a motor- což někteří ani neuvedou, se zde na foru dozvíš předběžně kde by mohl býti problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Vďaka za rady. Ešte k tej lambda sonde - dá sa aj bez diagnostiky zistiť, či s ňou niečo nie je v poriadku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 Ešte by som vás chcel poprosiť o radu k tej diagnostike - keby som si chcel kúpiť aspoň nejakú USB alebo Bluetooth diagnostiku, podľa čoho mám vyberať aby bola kompatibilná s mojim autom? Ďakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 U tebe je asi problém , protože tam nemáš 16 ti pinovou zásuvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 To je možné... Keď bolo auto jediný raz na diagnostike, zásuvku hľadali niekde v motorovom priestore a nakoniec to tam na nejaký konektor napichli - tak by to nešlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Fakt to nemá cenu. Na to co popisuješ potřebuješ mít v autě OBD zásuvku (16ti pinovou) Která se dávala tuším od roku 98 (znalejší mě opraví) a hlavně když auto nemá OBD zásuvku tak neumí komunikovat s žádnou diagnostikou která funguje na protokolu OBD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.