pcj1977 Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 Zdravím. Potřeboval bych poradit ohledně vibací motoru po startu. Po nastartování se to pěkně chvěje a po rozjezdu se tomu moc nechce. Při přidání plynu se to dusí. Dělá to, než se to trochu ohřeje. Při zvýšení otáček na cca 2000 nejsou ty vibrace skoro cítit. Motor 1.6 benzín+LPG. Může to být vadná zapalovací rampa. Díky za rady a pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 (upraveno) Pokud to dělá na benzín, jsou to váznoucí ventily, tím tento studený motor trpí a to dušení bych viděl na jetou škrtící klapku. Upraveno 18. říjen 2014 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor1999 Odesláno 19. říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. říjen 2014 Ahoj. V prvom rade devinuj ci sa zavada prejavuje aj na LPG alebo len na benzin. Viaznuce ventily by sa prejavovali nie len na benzin le aj na LPG. Mam ten isty motor a tiez aj LPG. Podobnu zavadu som riesil aj ja. Za studena na benzin isiel motorr trhavo ( neprvidelne ) ked sa zohrial cca na 70 stupnov bolo to celkom dobre ale ked prepol na LPG tak to bolo OK hned a to uz pri cca 30 stupnoch. Bolo mii hned jasne ze to budu benzinove vstrekovace. Po vycisteni v ultrazvuku je problem prec.. Tato zavada sa stava prii prerabkach n LPG ked sa tankuje benzin doplna. Benzin jednoducho starne a zacne zasierat vstrekovace. Odporucam tankovat benzin max v dvojmesacnych intervaloch a to od stvrt nadrze p pol nadrze. Proste mu nedat sancu zostarnut + 100 oktanovy benzin aj nejaku cistiacu prisadu. Ale to je uz len taky bonus :-). Ak by sa ti to prejavovalo aj na LPG tak to moze byt aj ta rampa ( inducna cievka ) popripade nejak cidlo ( skus ist na diiagnostiku ) a tiez mozno viaznuce ventily ako tu uz bolo spomenute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskyminius Odesláno 14. listopad 2014 Sdílet Odesláno 14. listopad 2014 Ahoj, mě by zajímalo jaký máš rok výroby. Mám 1.8. 16v rv. 1995, úplně první typ 406, když jsem si to nechal předělat na plyn, řekl mi ten co to dělal, že mám na lpg špatný typ motoru tzv. fullgas nebo něco takového, když jezdím na lpg tak v poho ale jakmile večer přijedu domů na lpg a ráno to startuje na benzín, tak to začne chcípat, dusí se to, nedá se s tím rozjet dokud se to neohřeje ale pokud večer tak dva kiláky od cíle přepnu na benzín, dojedu na benzín a ráno startuji automaticky na benzín tak je to v pohodě a auto si hezky vrní a hned odjíždím. Prý je to tím že to vstřikuje lpg do všech válců najednou a ráno se ta směs promíchá ještě s benzínem a to prý dělá tu neplechu. Po čtení na forech si myslím, že to může dělat i vadný krokový motůrek, špinavá vzduchová klapka, špatné čidlo na teplotu vody... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.