janacek Odesláno 14. říjen 2014 Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 (upraveno) ahojte chcem sa vás opýtať čo to može byt za závadu vyskokí tlak nasavaneho vzduchu ža 5x nasobok nad danu hodnotu dakujm za odpoved? Upraveno 14. říjen 2014 uživatelem janacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. říjen 2014 Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 -Vadná regulácia turba-elektroventil,prasknutá hadička k turbu,deravá membrána regulátora turba -Vadný snímač tlaku-MAP senzor v potrubí za intercoolerom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janacek Odesláno 14. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 regulacia turba som už menil a ta membrana sa kde nachádza? a ten snimač tlaku map senzoru sa kde nachadz v ktorej trubke lebo ja mam vypnutý eger aj fap od strakiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 15. říjen 2014 Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 Vysoky tlak nasavaneho vzduchu? Nasavany vzduch nema zadny tlak.Jenom prutok. Napis sem popis zavady a "P" kod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janacek Odesláno 15. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 ahojte presne znenie čo my napýsala dia. trvala zavada. signál prietokomeru. dodavka vzduchu prílis velká a kod neviem vdaka za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. říjen 2014 Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 Tak to sú trošku pomiešané jablká s hruškami.Váha vzduchu MAF senzor - prietokomer za airboxom (filtrom) a tlak vzduchu meraný tlakomerom MAP senzor za intercoolerom.Podľa toho čo si napísal teraz je vadný MAF senzor.Možno len zasvinený prietokomer.Kód závady by povedal viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. říjen 2014 Sdílet Odesláno 16. říjen 2014 Mas SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janacek Odesláno 16. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2014 vdaka za radu dal som na vasu radu a trvala chyba zmizla aobjavila sa prechodná zavada signal prietokomeru, nepravidelna dodavka vzduchu co to moze byt vdaka za odpove? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 17. říjen 2014 Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 Ak máš EGR zaslepený tak ti to bude vypisovať,pokiaľ to nebude ošetrené v ECU.Ale keď ti to robil straki007 tak ti to určite doladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. říjen 2014 Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 mas egr vypnuty v ecu. Takze opet se te po nekolikate ptam......"P" kod zavady je jaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janacek Odesláno 17. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 kod zavady je p 0100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. říjen 2014 Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 (upraveno) Tam muzes mit vci problemu. Treba samotna vaha vzduchu nebo treba ucpany FAP.Uz ho mas vyklepany? Upraveno 17. říjen 2014 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janacek Odesláno 17. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 ano uz ho mam este v ten vecer som ho vyklepal ked som pozieral na citacku tak my ukazolala pozadovany prietok vzduchu 1082 mg/vstrik merany pritik bol az 1459 mg/ vstrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. říjen 2014 Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.