martincikanek Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 Dobrý den, chtěl bych poprosit, zda by neměl někdo el. schema zapojení displeje nad radiem. Chtěl bych si zprovoznit palubní počítač (na místo hodin, ktere tam mam). Potřeboval bych schéma "pouze hodin" (soucasny stav) a schéma displeje A nebo B (mělo by to být stejné zapojení). Budu totiž zřejmě měnit i konektor (hodiny mají jiný konektor než displej), tak abych to dal nějak dohromady. Jedná se o Peugeot Partner II, r.v. 2007 Za reakce Vám děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 Ahoj, pošli mi do SZ VIN auta a tvůj mail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 14. říjen 2014 Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 Muzes pak z toho dat do kupy navod? A klidne to hodte sem to el schema a ne na email. At to pomuze i jinym lidem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. říjen 2014 Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 A klidne sem hodit .......to nie,existujú autorské práva PSA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincikanek Odesláno 20. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Ahoj, schema sem asi dávat pak nebudu, ale nějaký postup bych mohl zkusit sepsat. No zatím se potýkám s několika problémy: - zda vůbec umí BSI zobrazovat PP - borec u nás má pp2000, tak to zkusíme rozchodit, jsem celkem zvědav. I když mám na tyto věci smůlu, asi to určitě nepůjde. - zapojení elektroinstalace displeje - mám jen 4 kabely a dle schematu budu muset nějaký asi přeházet - zapojení čidla a elektroinstalace přepínače - nemám na volantu přepínač, je tam jen "záslepka" - zapojení teplotního čidla, musím ještě mrknout do zrcátka, co tam všechno je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincikanek Odesláno 25. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2014 (upraveno) Tak jsem v bádání pokročil a to tak, že: Bod 1) - BSI Po celodenní dřině rozjet PP2000, kdy jsem bohužel neuspěl, jsem byl celkem na dně. Problém byla komunikace pp2000 a auta. PP2000 jsem měl zaktivované, ale bohužel nechtěl komunikovat s autem, pořád to vyhazovalo hlášku, ať zapnu zapalování a připojím kabel, což jsem samozřejmě měl. Budu muset sehnat někoho v okolí, komu pp2000 funguje a s ním problém vyřešit, kde je zrada. Problem s komunikaci vyřešen, byl špatný kabel, rozdělal jsem ho, sletoval složil a vše funguje. Zpět k tématu. V BSI jsem povolil zobrazení na displeji a teplotní čidlo. Světe div se, vše nakonec funguje úplně perfektně. Teplota, PP. Informace pro ostatní verze mé BSI E02-00 MG. Bod 2) - Displej Protože jsem displej měl již doma, rozhodl jsem se, že už ho místo hodin do auta namontuji. Mechanická část: Kryt displeje se demontuje takto https://www.youtube.com/watch?v=VxtPTqwWW8I, samotný displej lze oddělat pomocí 2 torx šroubů po stranách displeje. Potřeboval jsem pak ještě přístup ke konektoru na přístrojové desce. Horní kryt přístrojové desky se vytáhne směrem k volantu, pak se uvolní jeden torx nad přístrojovou deskou a pak ji vysuneme směrem nahoru, je to trošku ztuha, ale jde to. Napodruhé to půjde líp, když už člověk ví jak na to. Elektrická část: Budete potřebovat displej i s novým konektorem a ideálně i svazkem kabelu tak 50 cm dlouhým. Ze starého konektoru od hodin jsem vytáhnul kontakty z pinu 1 (30 - stálé napětí 12V) a pinu 2 (31 - uzemnění). Při vytahování si dejte pozor, pokud nemáte odpojenou baterku a propojíte tyto kontakty při nejlepším odpálíte pojistku (taky se mi to stalo). Tyto kontakty přijdou do nového konektoru zapojit do pinu 9 (30 - stálé napětí 12V) a do pinu 8 (31 - uzemnění). Dále je třeba do nového konektoru zapojit nové dráty od přístrojové desky a to na konektoru displeje z pinu 7 do pinu 1 na přístrojové desce, tady byl pin obsazen, připájel jsem dráty k sobě. Další dráty do nového konektoru jsou už asi data, takže propojit na konektoru displeje pin 18 do konektoru přístrojovky pin 13 a pak ještě na konektoru displeje pin 4 do konektoru přístrojovky pin 11. Ve stručnosti: konektor hodin pin ---------------- konektor přístrojovky pin 7 -------------------------------- pin 1 (připájel jsem se na drát, který vedl od tohoto pinu) pin 18 ------------------------------ pin 13 pin 4 -------------------------------- pin 11 konektor hodin pin --------------------použít ze starého konektoru hodin pin pin 8 -------------------------------- pin 2 pin 9 -------------------------------- pin 1 Tak to bylo vše, potom vše zadělat zpátky. Po odzkoušení jsem byl překvapen mile i nemile. Mile, vše fungovalo. Nemile, protože ten displej je skoro nečitelný, jak to málo svítí. Jsou vadné žárovky zezadu na displeji, dal jsem tam jednu ze starých hodin a je to alespoň trochu podsvíceno, takže displej je v pohodě. Jinak mi teď ukazuje datum, čas a teplotu (teda alespoň -- °C - chybí čidlo a povolit v BSI). Bod 3) - přepínač displeje Zatím jsem neřešil. Musím prozkoumat ještě schemata. Budu muset zřejmě upravit něco uvnitř COMU, protože to už komunikuje s BSI přes CAN. Nemám totiž zadní stěrače a pravá páčka COMU, je pouze kus plastu. Jak se ukázalo, pravá páčka je bez jakékoliv elektriky. Takže rozdělal jsem COM, vyzkoušel, který kontakty je potřeba propojit. Poté jsem vytáhnul dráty skrz dutou pravou páčku a do konce páčky jsem instaloval mirkospínač (z resetu PC). Není tam moc místa, tak to bylo natěsno, ale je to tam. Bod 4) - teplotní čidlo Teplotní čidlo tam určitě není, hledal jsem dráty ve dveřích, tam bohužel taky nic. Jsou ale přivedeny z BSI ke konektoru ve dveřích. Musím vytáhnout kontakty z konektoru směrem do dveří a udělat nějaký propojovací konektor k čidlu. V konektoru ve dveřích jsou to PINY 21 a 22, kabely od BSI bílé barvy 6433, 6434. Do dveří jsem instaloval zakoupené čidlo, mezi konektorem dveří a čidlem jsem udělal ještě jeden propoj, kdyby bylo potřeba zrcátko demontovat, ať to lze rozpojit. Konektor ve dveřích byl zalit, asi kvuli vlhkosti, tak to byla trochu drbačka, ale taky to šlo. Opět jsem to zalil tavnou pistolí. Kdyby někdo potřeboval detailnější informace, tak mi klidně napište do SZ. Upraveno 7. listopad 2014 uživatelem martincikanek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincikanek Odesláno 24. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 Téma přesunuto do sekce SERVIS - Partner - dodělání palubního PC a teplotního čidla místo hodin http://www.peugeot-club.com/topic/97831-partner-dodelani-palubniho-pc-a-teplotniho-cidla-misto-hodin/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 23. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2014 Pekna prace! Mas palec nahoru za toto. Tady nad tim uvazuji, palubak mi docela chybi. Ale mam rok 2003, cili uz facelift. A v zakladu asi malinko lepsi vybava. Tak snad mi to pujde dodelat take. Za kolik jsi sehnal ten palubak misto hodin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincikanek Odesláno 8. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2015 Sehnal jsem ho z vrakoviste za 1000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 Docela jsem pokrocil. Novy stredovy displej jiz mam v aute. Vsechno aktivovano pres PP2000. Jen sehnat prepinaci kloboucek k pacce (mam sterac zadni, takze pujde prohodit jen kloboucek s tlacitkem). Ted jsem chtel zapojit cidlo. Takze jsem rozebral dvere, zpetne spolujezdcovo zrcatko a koukam jak to tam dat. Nejak mi to nejde do hlavy. Takze se chchi podivat na SEDRE na zapojeni, ale podle meho OPR cisla tam samosebou to cidlo nevidim. Takze ted otazka zni, jake OPR cislo abych tam videl to cidlo jak ma byt zapojene? Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 V SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 9. červen 2015 Sdílet Odesláno 9. červen 2015 (upraveno) Dekuji. Koukal jsem na to, psal jsem prosbu o navod jak na to Jinak pridavam par fotek. Foto konektoru dveri co vede k BSI. Nemam zde obsazene PINy 21 a 22. Konektor od zpetneho zrcatka, kde je 5 vodicu. Jeste dotaz k palubnimu PC. Jak Vam ukazuje presne spotrebu prumernou? Me tam ukazuje cca 7,4 litru/100km ale realita je o cca 1 litr mene. Da se tohle nejak opravit? Navic mi zacina ukazovat az od 30km/h a vyse. Kdyz jedu mensi rychlosti, tak nic neukazuje. Coz mi prijde taky divne. Upraveno 9. červen 2015 uživatelem Knightey- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. červen 2015 Sdílet Odesláno 9. červen 2015 ta spotreba by mela jit seriditze ukazuje od 30 vic je u PSA normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 9. červen 2015 Sdílet Odesláno 9. červen 2015 Aha, to jsem nevedel ze funguje az od 30km/h. Proc tomu tak je? Pocita tu spotrebu i pod tuto rychlost? Cili jen ji nezobrazuje ale normalne s ni kalkuluje do prumerne? Jak muzu tu spotrebu na palubaku zregulovat? Dle dotankovani vzdy do plne, mam ted porad okolo 6,3 litru/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. červen 2015 Sdílet Odesláno 9. červen 2015 nepocita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 19. červenec 2015 Sdílet Odesláno 19. červenec 2015 Tak dnes zapojene cidlo na BSI jednotky na konektor BA na piny 8 a 18. Bohuzel mi to stejne neukazuje tu teplotu na palubaku. Takze jsem to napichnul a nasel tuto chybu. Dokaze mi nekdo poradit co s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.