Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 hdi - montáž převodovky 6-kvalt?


Kakamil205

Recommended Posts

čau,pokoušel se už někdo dostat do 306tky hdi 6ti kvaltovou převodovku nebo aspoň delší převodovku např. z 406hdi 81kW?Jediný zádrhel snad vidím řazení lanovody,tudíž by se musela předělat celá kulisa respektive dát z něčeho co má lana co?

Díky za jaký koliv postřeh,nabídku,radu,návrh z čeho použít převodovku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Převodovku z motoru RHZ (80 kW) tam prostě nedáš. Nepasuje. Kdežto šestikvalt z 2.2 HDi ano, jenže ten není o moc delší než pětikvalt. O tomto bylo již napsáno stohy, můžeš pohledat  zde na foru. Tato investice nemá prakticky smysl. 

 

Možná smysluplné by bylo dát převodovku z 206 ECO, jednu dobu se vyráběla tato verze, kde u 2.0 HDi 66 kW byla delší převodovka, která papírově slibuje snížení spotřeby o cca 0,5 l  / 100 km. Výměna by mohla být jen kus za kus, nic víc (ale to nezaručuji). Ovšem tato převodovka se hodně špatně shání. Na 206tce ji má například místní člen  PAJA106. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MilanF1 : jen pro pořádek, 5kv a 6kv z 2.2HDi 98kw je docela velký rozdíl u 6kv při 3tis jedeš 170km/h a u 5kv je to kolem 145-150km/h

 

6kv

post-984-0-51098700-1413099920_thumb.png

 

post-984-0-98318200-1413099939_thumb.png

 

5kv:

1st      3,416:1   12 X 41
2nd      1,783:1   23 X 41
3rd      1,121:1   33 X 37
4th      0,795:1   44 X 35
5th      0,608:1   51 X 31
final      3,941:1   17 X 67

 

6kv:

1st      3,416:1   12 x 41
2nd      1,783:1   23 X 41
3rd      1,121:1   33 X 37
4th      0,795:1   44 X 35
5th      0,647:1   51 x 33
6th      0,534:1   58 x 31
final      3,941:1   17 X 67

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že tam fakt rozdíly jsou. Tak to se omlouvám. Na pětku 66 kW při 3000 ot jede 140 km/h tachometrově. 

V tom případě to smysl má ... ale vím, že tu jsou diskuse, kam psal i oddie, že rozdíly jsou nepatrné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, mě ta převodovka v té 306 HDI přijde úplně ideální.

(No, první 3/4 roku mi nepřišla, ale dnes už si nemyslím:" Že ten, kdo ji konstruoval, se celou dobu koukal z okna nebo byl na obědě")

 

Dej si tam 6-kvalt : Nejdřív vyměníš převodovku, pak vyměníš motor a nakonec vyměníš auto, protože podvozek.

 

Když vyměníš rovnou auto, ušetříš si spoustu problémů a běhání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši prosím jen k tématu,potřebuju jen slyšet technický názory a parametry.Beru každý názor,ale tyhle komentáře neuznávam,sám vím co chci a jaký mam požadavky.Motor to utahne dobře a stejně se bude i zvedat výkon,podvozek mam super a jezdim na 205/45 16,auto mam rád.Takže vážně jen k tématu :D;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...